1. Giriş

21 1 0
                                    

Arkada çalan müzik eşliğinde telefonumun galerisinde gezdiğim günlerden biriydi. Normalde bu kadar aşağılara inmezdim fakat bu sefer eskileri anmak adına 7 8 yıl öncesine kadar inmiştim.

Anılar benim bu hayatta en değer vediğim şeyler olmuştu son zamanlarda. Bunun farkındalığına geç ulşamıştım fakat, her şey silindiğinde dönüp arkanıza baktığınızda tek karşılaşacağınız şey anılarınız olacaktı.

Anıları biriktirmek için oldukça farklı yollar vardır. Benim en çok tercih ettiğim  fotoğraf çekmek ve yazı yazmaktı. Yanlız bu sadece 2 veya 3 senedir böyleydi. Hayatımın son zamanlarında oldukça fazla kayıp vermiştim. Sonrasında özlem gidermek için kayıp verdiğim kişiler hakkında bir kaç kalıntı aradım fakat bulamadım. Bunu oldukça fazla kez yaşadıktan sonra anı biriktirmeye kadarar verdim.

Eskiden anı yaşar tadını çıkarmaya bakardım. Bu nedenle 2 3 sene öncesine dair çok fazla fotoğrafım yoktu. Yanlız galerimde dolaşırken bir zamanlar en yakın olduğun arkadaşımla beraber bir fotoğrafımıza rastladım.

Fotoğrafın tarihine girip baktığımda 11.06.2017 yazısı ile karşılaştım. Vay be diye geçirdim içimden. 10 yaşımızda iken çekilmiş bir fotoğraftı. 7 sene öncesine ait olan bu fotoğraf eski en yakın arkadaşımız ile çekilmiş tek fotoğrafımızdı.

Zeynep; bir zamanlarda en değer verdiğim kişiydi ilk okulda tanışmıştık. 4.sınıfa kadar samimi değildik fakat 4. Sınıfta çok samimileşmiştik. O sene boyunca asla ayrılmamıştık ve fazlasıyla samimiydik. Ayrı geçirdiğimiz tek bir günümüz bile yokken 5. Sınıfa yani orta okula geçince işler değişmişti.

Orta okulda farklı sınıflara düşmemiz nedeniyle aramızdaki bağ tamamiyle kopmuştu ve seneler boyunca da asla eskisi gibi olamamıştık. Tek tük muhabbetlerimiz vardı fakat hatrı sayılır konuşmalar değildi bunlar.

O fotoğrafa uzun uzun baktım. Çok duygulanmıştım. Belki de onu özlemiştim. Zeynep den sonra hiçbir arkadaşımla o samimiyete ulaşamamıştık. Zeynep in yeni samimi arkadaşları, arkadaş grubu vardı fakat benim çevrem toxik insanlarla doluydu. Bir tanecik samimi arkadaşım vardı ancak ona Zeynep'e duyduğum sevgiyi duymuyordum.

Bu fotoğraf doğum günümden bir sonraki güne aitti. O sene doğum gününü beraber kutlamıştık. Belki doğum günüme ait başka bir fotoğraf olamsı umuduyla bir kare daha ilerledim, fakat Zeynep ile alakasız fotoğraflarla karşılaştım.

Hayal kırıklığı ile diğer fotoğrafa dönüp ciddi ciddi doğum günümde hiç fotoğraf çekilmemiş miyiz? Diye düsünmeye başladım.

Sonra o zamanlarda kendi telefonum olmadığı için bütün fotiğrafları annemin telefonundan çektiğimiz aklıma geldi ve koştur koştur annemin telefonunu kaptım. 7 yıl öncesine yani 10 Haziran 2017 yani doğum günüm olan tarihi bulup doğum günü fotoğraflarimin arasında gezmeye başladım. Evet oradaydi, beraber çekilmiş 2 tanecik fotoğrafımız vardı.

O fotoğrafı hemen annemin telefonundan kendi telefonuma aktardım.

Ardından en fazla ne olur diyerek fotoğraflarin üçünü seçtim. Paylaşma kısmından instangram ı bulup bastım. Oradan da Zeynep Tepe hesabını bulup tekrardan paylaş tuşuna bastım.

➡️7 yıl öncesinde buldum ne çabuk büyümüşüz ama.. Herkesin parmakla gösterdiği iki dost şimdi iki yabancı... Anılarımızı saklıyor musun?

***

Merhaba..

Bu yeni hikayem. Paylaşılmayı bekleyen onca hikaye arasına yenisi eklenmiş bulunmakta. Ama aralarında en mantığa dayalı ve en aklı başında yazılanın bu olduğunu düşünüyorum. Bu fikir doğrultusunda ise bu hikeyeyi diğerleri gibi rafa kaldırmak yerine yazıp paylaşmayı hedefliyorum. Umarım beğenilen ve tutan bir kurgu olur. Buraya kadar okuyup şans verdiğiniz için teşekkür ederim...

Fazla resmi bir konuşma oldu.. Ama daha ilk zamanlardan cıvıklığımı size belli edip kötü bir imaj çizmek istemedim. Zamanla gerçek kişiliğimi anlarsınız bence..

İlk konuşma olduğu için biraz uzun tuttum normalde bu kadar fazla yazamam diye düsünüyorum çünkü normalde de okumaktan pek hoşlanmıyorum..

Klasik konuşmayı yapıp ve aşağıya yıllar öncesine ait olan fotoğrafları bırakıp toz oluyorum..

Eğer hikayemi beğendiyseniz ve devamını merak ettiyseniz lütfen yıldıza basıp desteğinizi esirgemeyin. Bu bile beni çok sevindirecekken yorumlarınız da yazmaya sevk edecektir. Lütfen bu ufak yardımlarınızla bana varlığınızı hissettirin..🙏🏻

Sizleri çok seveceğim💖

Sizleri çok seveceğim💖

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

👋🏻👋🏻👋🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


👋🏻👋🏻👋🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 28 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ENİŞTECİ | yarı textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin