Üçüncü Bölüm

5 1 65
                                    

***

Yayınlama tarihim: 17/08/24 13.04 ;)))))

Okuma tarihiniz:

Beğenmeniz dileğiyle, iyi okumalar ve bölüm sonunda görüşmek üzere :)

***

Görev Belirsiz

Üçüncü bölüm "Ceren Selin Şimşek"

Ceren Selin Şimşek

Dört gün öncesine kadar uzun bir süredir her günüm bir öncekisinin deja vusu gibiydi. Boş geçirmemek için türlü yollarla kendimi geliştirmeye çalışıyordum. Nişancılık, resim, müzik, dil...

Sıkıntıdan dört dil öğrenmiştim.

Şimdiyse düşünmekten kafayı yemek üzereydim. Kaan banyoya gittikten sonra odama dönmüştüm ve bilgisayardan Whatsapp'taki dörtlü grubumuza yazmaya başlamıştım. Son günlerde ya hep bu gruptaydık ya da Elisa'yı arayıp beraber düşünüyorduk.

Şuan Kaan balkondaydı, ona zerre kadar güvenmek gelmiyordu içimden. Anlattıkları doğru muydu emin olamıyordum ve bu belirsizlik beni sinirlendiriyordu.

Eren: Büyük kararımızı ne zaman açıklamayı düşünüyoruz Ceren Hanım?

Siz: Öğle yemeğinde?

Estrella: Kararınızın üstünden tekrar geçmenizi öneriyorum.

Eren bilgisayar mühendisi ve yazılımcıydı. Onun hakkında derin bir araştırma yapıp bize elinden geldiğince katkıda bulunmuştu.

Kaan Koç; 07/07/1999 doğumlu, dediklerini doğrular nitelikte babası Salih Koç uzun bir süre önce vefat etmiş, annesi Semiha Koç ve kardeşi Yağmur Koç'la birlikte yaşıyor. Kardeşinin böbreklerinde tedavi edilmezse onu öldürecek bir kanser var, genetik, babasından geliyor. Kardeşi Yağmur Koç 13/09/2007 doğumlu, 16 yaşında liseli genç bir kız ancak hastalığından dolayı okulu dondurulmuş.

Tüm bunların yanında iş geçmişi gibi unsurlar ve en son bir kafede çalışmış, kendi isteğiyle ayrılmış olması anlattıklarını onaylıyordu, ufak bir güven veriyordu ama yine de içimden bir his güvenmememi söylüyordu.

Sorun şuydu ki anlattıklarının ve Eren'in bulduklarının dışında hakkında bir şey bilmemiz imkansızdı.

Bizim asıl kafamızı karıştıransa bu değildi, patronum dediği kişiydi.

Son ayrıldığı kafenin güvenlik kameralarına ulaşmaya çalışmıştık, henüz ulaşamamıştık. Yarın o kafeyi ziyaret etmeyi düşünüyorduk.

Kimdi ve bizimle sorunu neydi?

Adamın adını bile bilmediğimiz için hakkında bir şey araştıramıyorduk.

Siz: Fikir sun Elisa, başka yapabileceğimiz bir şey varsa sen söyle.

Estrella: Bir fikrim yok ama ajan gelen adamı gönderenlerin yanına ajan olarak yollamak da zekice gelmiyor.

O da haklıydı. Yapacağımız tam olarak bu değildi, o adamın kim olduğunu bulmamıza yardımcı olması karşılığında kardeşine biz yardımcı olacaktık.

Kardelen: Polis?

Eren: Bunu konuştuk, adamın bizden ne istediğini bulmadan olmaz

Siz: Daha iyi bir fikriniz yoksa artık yemek yiyelim, saat bire geliyor

Kardelen: Yemek hazır, mutfaktayım, geliyor musun?

Siz: Kaan burada, sen yardım et Eren.

Eren: Tamamdır.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 17 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Görev Belirsiz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin