4

24 4 0
                                    

Medya:Çınar

Eve geldik ve anahtarım ile kapıyı açtım.
Zaten annem ile babam uyumuştu.Bende Alaz'a iyi geceler dileyip odama çıktım.Üstümü değiştirip.Yatağıma yattım.
Bir süre yatağımda döndüm durdum fakat uykum gelmiyordu bende aşağı inmeye karar verdim.Aşağı indim ve bahçeye çıktım bahçede Alaz'ı görmem ile yönümü değiştirip sessizce eve tekrar girdim.Mutfağa gidip düşünmeye başladım.

Neyi düşündün derseniz bugün yaşanan olayları ve Alaz'ın o kadar sinirlenmesini anlamamıştım daha sonra bana bir uyku çöktü ve odama çıkıp uyumaya koyuldum.

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Sabah olmuş beni uyandırmaya İlknur gelmişti bende tamam geliyorum dedim ve üzerimi değiştirdim.

Üzerime beyaz crop altıma ise krem rengi bir kumaş pantolon giydim ve aşağıya doğru inmeye başladım.

Dünkü olayı aklıma getirmemeye çalışarak kahvaltı masasına oturdum ve Alaz'da o konu üzerinde durmaz inşallah diyerek yemeğimi yemeye devam ettim.
Ben bunları düşünürken annem bize soru sordu ve benimde dikkatim oraya kaydı.

"Çocuklar geceniz nasıl geçti onu sormayı unuttum??"

Size annemin meraklı bir kişilik olduğunu söylemiş miydim??

Alaz"Güzeldi Melek hanım"diğerleri de Alaz'ı onaylayan mırıltılar çıkarmış yemeğimize devam etmiştik.

Ben yemeğimi bitirip odama çıkmıştım biraz instada takıldıktan sonra dün çektiğim bir kaç fotoğrafı paylaştım ve diğerlerinin paylaştıklarını da bakıp çıktım.

@erguvaneylull.00:☀️☀️

@kaya.ç8nar.02:Oo fotoğraflar çekilmiş pozlar alınmış iyi iyi güzel.

@ilknurilkkk*: Canım arkadaşım hangi ara çektin bunu acaba.

@alazxgvn0.:💙

@alazxgvn0.:Güneş,deniz ve de kum.

@kaya.ç8nar.02:Bro iyi güzel yakalamışsın.

@ilknurilkkk*:👀👀

@erguvaneylull.00: 💙

@sselennss01:Baby summer sun.

(Arkadaşlar ingilizcemi sorgulamayın.)

@ilknurilkk*:Sevgilim en önemlisi arkadaşlarım yanımda ve biz çok mutluyuz🤭🤭

@erguvaneylull.00:Oh Baby 🥺

@kaya.ç8nar.02:Sevgilimmm❤️

@alazxgvn0.:🧡

@kaya.ç8nar.02:Sevgilim olduğunu bilsinler sjjsjsj

@ilknurilkk*:Evet sevgilim bilsinler.🤭🤭

@erguvaneylull.00:🤎

@alazxgvn0.:💚

&&&&&&&&&&&&&&&&&

Şu an ne mi yapıyordum yatağımda dönüp duruyordum bundan sıkıldım ve kalkıp kıyafet dolabıma baktım ne var ne yok diye sonra gözüme bir kombin çarptı ve onu aldım, giydim ve aşağı inmeye başladım.

İntikam Ateşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin