Глава 4

242 5 6
                                    

Тази жена ме побърква. Колкото по-бързо осъзнае, че ми принадлежи, толкова по-лесно ще бъде за нея. Сама ще иска да почувства докосването ми, защото знам, че я привличам, дори и да го отрича. И тогава ще изтрия спомените за всеки един мъж, който я е докосвал. Ще я чукам, ще я притежавам напълно, ще взема сърцето й и ще го държа в ръцете си. От тези мисли кръвта ми се сгрява и се насочва към члена ми. Никога не съм желал така друга жена, и това не е добре за мен.

Оставих мислите си и се насочих към кабинета, където мониторите показваха различни ъгли на къщата. Минаха няколко часа откакто Евелин е тук. Камерите бяха дискретно разположени, така че тя нямаше шанс да разбере, че е наблюдавана. Превключих на канала, който показваше стаята й. Ще я наблюдавам и тя няма да знае, че го правя. Екранът показваше как тя се движи нервно из стаята, оглеждайки всеки детайл. Тя търсеше изход, начин да избяга. Усмихнах се, защото знаех, че няма как да успее. Погледът ми не можеше да се откъсне от нея.

Трябваше да запазя контрола, но как да го направя, когато всяка мисъл, всяко чувство беше насочено към Евелин?

Реших да набера номера на Миша, а той отговори почти веднага.

"Миша, искам да отидеш при Евелин и да й кажеш да се приготви за вечеря," казах със студен тон. "И я предупреди, че ако не изпълни нареждането, ще има сериозни последици. Кажи й да бъде готова в 7:00."

"Разбрано, господин Соколов" отговори той с уважение.

Облегнах се на стола и кръстосах глезени, като взех кутията с цигари и запалих една.
Усмивка се появи на лицето ми, когато видях Миша да се насочва към стаята й. Той влезе вътре без предупреждение, а Евелин подскочи от изненада.

"Ти кой си и защо си тук?" извика тя, очевидно уплашена.

"Госпожице Купър" започна Миша със спокоен глас, "трябва да се приготвите за вечеря. Господин Соколов настоява."
Очите на Евелин се присвиха. "Вечеря? С него? Няма да го направя."

"Боя се, че нямате избор," каза Миша, със същия спокоен глас. "Ако не изпълните нареждането, ще има сериозни последици. Господин Соколов не е човек, който прави празни заплахи. Бъдете готова в 7" и тогава Миша излезе от стаята, като я заключи отново

Евелин стисна устни, явно обмисляйки думите му, но след миг се обърна и тръгна към гардеробната, която беше пълен с елегантни рокли и аксесоари, избрани специално за нея.
Нека играта да започне.

Изкушение в сенкитеWhere stories live. Discover now