Aq tiba di kl Dan tiba di rumah abg aq tgh malamnya...Abg aq merupakan seorang Duda Dan tinggal di flat di cheras bersama rakan nya bekerja sebagai Grab Driver Dan merupakan weekend husband..Aq hanya mengetahui housemate abg bila abg aq memberitahu aq Mlm itu...aq tiba di rumah abg tanpa ada kelibat housemate abg aq....tepat jam 1 pagi. .terdengar bunyi pintu terbuka ..aq yg belum Tido hanya terbaring di dlm bilik ...tak lama pintu bilik terbuka Dan aq yg sedang Pura2 Tido ...melihat kelibat yg masuk tadi ..aq melihat seorang lelaki yg hitam manis...berkumis nipis..sedang masuk dlm bilik Dan dia membuka baju Dan seluarnya...tanpa aq sangka..housemate abg melindehkan underwarenya Dan berbogel mendapatkan tuala...Aq lihat jelas konek nya yg agak besar....membe abg keluar menuju ke tandas...selang beberapa minit...member abg masuk semula...Dan bila pintu di tutup...member abg membogelkan sambil mengelap badannya...aq bangun bila member abg menghadap ke pintu tanpa sedar aq bangun Dan melihat nya....
Argh...sory sory...ganggu Tido ...aq bangun Dan menghulurkan tangan aq ...Dan memperkenalkan diri aq ..kami bersalaman Dan dia memperkenalkan dirinya ...dengan nama man...Abg man...
Abg man amat peramah Dan aq asyik memandang tubuh abg man Dan koneknya...Abg man buat ko tak selesai ke ..abg man mmg mcm ni...!!abg man pakai seluar jap ek!!Eh abg man...takpe takpe...ok je....lagipun suka tengok body abg man...!!Abg man tengok ko lihat bende ni je Dari tadi. ..nape?Sambil tangan abg man memegang koneknya...
Abg man sporting ...open minded!!
jgn memalu ngan abg man..katanya...saya ni abg man...sebenarnya suka ngan sejenis...Aq bercerita sambil tunduk kepala tanda malu....Abg man memegang tangan aq...lalu meletakkan ke dadanya...abg man faham la....sambil abg man menggerakkan tangan nya ke badan nya dan terus ke koneknya....
Ko pandai Hisap konek?Abg man tak pernah rase kena Hisap..
Bini abg tak pernah nak Hisap...Teringin nak rase...
abg man tak pernah ngan lelaki ni..Aq melihat Abg man....Saya boleh tolong abg man....tapi abg man izinkan saya menyentuh tubuh abg ya....
Ya ya..aq terus menjilat tetek abg man..menjilat sepuas puasnya...Abg man mengerang perlahan...erm..oh yes ..sedap syg....aq terus menjilat kepala konek abg man...ya ya..syg...lagi lagi...abg man nikmati ya....slurp...aq terus deepthroot Konek Abg man...Pergh...mantap sial....rengek abg man...aq terus mengolom konek abg man...Semakin kuat abg man mengerang...konek abg man semakin mengembang...
Pergh abg man...beso konek abg man...Suka ke?ni belom abis keras ni...sedap kolom ya...power siak....kolom lagi sayang....Abg man suka ya...nak lagi ya...kalu nak...Cium saya ..boleh abg..?
Boleh...aq di rangkul rapat ke bibir abg man...Dan bibir aq di kuncup....Aq membogelkan diri aq selepas abg man asyik menjilat leher aq....
Aq menolak abg man ke tilam Dan aq terus mengolom konek abg man...
Oh yes syg..sedap sial...abg man menghenjut mulut aq....dengan pelbagai aksi...hingga abg man berkata kata...abg man nak lubang ..boleh?..Aq terdiam..Dan terus mencium abg man...Plsss..plsss..ya abg..boleh....Jadikan saya hamba seks abg man...Pergh....boleh syg....Abg Rakam ya...buat simpanan abg...
ya ya...boleh abg...abg man merakam aksi aq menghisap Dan fuck aq....
vid ni...abg man simpan supaya man tak ngadu ngan sesiapa...!?ya ya...boleh ..setelah Rakaman di buat..aksi seks yg lebih agresif berlangsung....hingga la Abg man memamcutkan air maninya dlm lubang aq....Aq di kuncup Dan abg man tersenyum...Aq memuji kehebatan seks abg man Dan aq inginkan lagi....Boleh nak lagi...tapi kolom konek abg man...Ya..ya...konek abg man di suakan Dan abg man menhenjut dlm dlm Dan aq meminta abg man pancut dlm mulut aq kerana ingin telan airnya...
Pergh..mantap..masa abg man nak memamcutkan air mani ..rakaman di buat atas permintaan aq..zas..zas...air mani Abg man tepat ke mulut aq...pekat Dan bnyak....Aq menelan semuanya....
waaa....bagus...Nak ..nak....
Hahah...Sy janji akan patuh arahan Abg man....kata aq....
Erm...serius la?ya abg man...
Minum air kencing abg...aq terus menadah Dan air kencing abg man ..aq telan semuanya....
Konek Abg man yg Masih keras...terus di masukkan ke dlm lubang aq....
Sambil menghenjut aq...Abg man berbisik di telinga aq....
Abg man dah ketagih main lubang jantan ni....ko jadi pemuas nafsu abg man ya....
Ya abg man....I love u..?
Aq di gendong...sambil berkuncup...pintu bilik di tutup Dan lampu di padamkan....
Aq melayani abg man sepanjang pagi hingga la ke subuh....
Aq meminta abg man untuk berhenti untuk aq menjengah abg aq....Abg man angguk faham Dan dia jugak melakukan rutin hariannya .Abg aq sempat berborak sambil sarapan Dan bila saat abg aq ingin keluar untuk pergi bekerja...abg aq meminta abg man supaya dpt menemani aq sementara Abg aq tiada di rumah....Tak de Hal la...hari ni aq rase tak bwk grab kot...aq teman adik ko...adik ko ..adik aq jugak beb...Tq beb...setelah aq bersalam ngan abg...dan pintu umah di tutup serta di kunci....sepantas kilat...abg man memeluk badan aq sambil menjilat leher aq sambil tangan nya ligat meraba tetek aq Dan membogelkan aq....setelah aq di bogelkan
..abg ma menolak aq ke sofa....sambil tersengih...abg man melondehkan kain sarongnya...tanpa berbaju ..aq melihat dengan jelas susuk tubuh abg man yg berotot Dan koneknya yg mengeras ...meliuk liuk ...abg man merapatkan tubuhnya..sambil mencium aq ...Sedap setubuh ngan ko ....nikmat kalah bini abg ...!!!puji Abg man....Abg man suka tak?saya janji Sy akan layan seks abg man .. Oh sudah semestinya ....Abg man dah kenikmatan jolok lubang belakang....Sambil menyonyot puting tetek aq...aq merengek kenikmatan ..argh .argh....sedap abg ..Haha ..merah merah....Takpe abg ..tubuh ni kepunyaan abg....sumpah....Mantap....chup...chup...satu gigitan tepat di leher aq....love bite Dr abg man....rahsia kan ya...kantoi ke apa ke?...ye abg man....Sy janji...asalkan seks abg man bagi ya...Nah...pulp...pulp...konek abg man menujah dlm mulut aq....oh yes...suka kan...dlm lagi syg...yes yes...
Aq membiarkan konek abg man menujah keluar masuk dlm mulut aq...dlm dlm..
Tahannnnnnn....argh..abg man pancut.....BLUP..BLUP...aq menelan air mani Abg man ...menjilat kepala konek abg man...menjilat saki Baki maninya....Konek abg man Masih tegak ..mengeras walaupun sudah terpancut ...KOLOM...perintah abg man...aq mengolom konek abg man Dan ..abg man menguak kaki aq seluasnya ..menguik lubang aq dengan koneknya sambil meludahkan air liur tepat di lubang aq ..zasss ...sekali hentak...konek abg man terbenam sepenuhnya ...aq tersentak dan ingin menjerit tapi abg man sepantas kilat...menutup mulut aq Dengan mulut nya...belaian lidah Abg man ...menenangkan aq ....kesakitan tadi bertukar nikmat...Argh...abg man....nikmatnya....!!
Henjut abg man....plsss....Ok syg...abg man membuka kekangan kaki aq seluasnya.... Dan goyangan punggung abg man Mula beraksi....sedap sial....argh..argh...oh yes...abg...abg...laju lagi abg....Hayunan abg man Kian laju Dan ganas...Kemut sial....Argh...sakit...!!aq merengek...!!Sakit?Ni sakit...pap..pap ..abg man menhentak sekuat menujah lubang...Mampus ko...!!Ko yg ajar fuck ok lubang jantan kan....!!Aq dah kesedapan ni....Selagi aq lom puas....Layan seks aq....Abg man Mula beraksi agresif Dan ganas....
Kepala aq di tarik tarik..oh yes ...pang..pang.....Pipi aq di tampar....mulut aq di cekup Dan puih...air ludah abg man...tepat kena di mulut aq....aq menjilat lebihan air ludah di bibir aq....Nak lagi tuan...Aq merengek ...Mmg slave aq dah ni...pui ..air ludah abg man masuk dlm mulut aq...tq tuan....Abg man mengangkat aq...aq memeluk erat abg man..menjilat leher ..telinga abg man..smbil memuji kehebatan abg man...Tuan terbaik....
Hahah ..sampai di tandas...aq di letakkan di lantai...Baring anjing....Buka mulut luas luas...
Aq di kencing kan di mulut ..muka ...badan....Dan aq menelan air kencing abg man....
Nak lagi...!?Nak tuan...Bagus ...Air kencing terus masuk ke dlm mulut aq.... menyonyot seperti budak menyusu dlm botol....
Sedap tuan....aq tetiba terangsang Dan aq seperti hilang arah....
kenapa sial?Tuan...horny saya tuan....Plsss....fuck me tuan...Bangun...aq bingkas bangun....Tangan aq di ikat di shower...smbil abg man membersihkan badan...aq Masih merengek meminta di puaskan....Abg man memandikan aq ...membersihkan konek aq Dan membelai konek aq ..aq semakin horny Dan konek aq mulai keras ...kaki aq di kuak ke atas...Dan...tetiba...tuann....argh...sedap tuan....lubang jubu aq di jilat...Dan dlm kesedapan...abg man memberhentikan aksi nya...Aq terangsang...Tuan...saya merayu tuan....Saya tak tahan dah....Fuck me tuan....Hahah....konek aq di genggam kuat Dan di ikat dengan Tali kasut....ikatan itu membuatkan konek aq semakin mengeras..hingga menampakkan urat di batang konek aq....
Abg man menanggalkan aq dengan tangan Masih terikat...sambil tersengih sengih...aq Masih merayu rayu ..merengek minta di puaskan...
Tak lama kemudian...abg man dtg Dan mengambil gambar aq....Aq merayu minta di lepaskan da berjanji Akan menurut segala perintah abg man...Plss tuan....Sy janji Sy buat apa tuan minta....Baikla ....Kalu ko mungkir...Tiada kemaafan buat ko ..?janji tuan...sumpah...!!!Tangan aq di buka...Aq nak ko pakai cockcage ni...Dan gari tangan ko sendri...
aq terus melakukan seperti di suruh....Setelah siap...aq di minta duduk di kerusi...abg man yg berjubah putih...membuka Dan Menayangkan tubuhnya yg berfetish sexy...Tetek di tindik...konek memakai cock ring ...sambil menghisap sesuatu ..asap yg di sedut...di hembuskan ke dlm mulut aq...aq di suruh menghisap asap...berulang kali ..sehingga aq tidak keruan...berasa hangat Dan terangsang teramat sangat....tuan...nak kolom konek tuan...Aq merengek rengek...Buat macam ni...!Perintah abg man..Aq melihat video dlm phone abg man Dan memperaktikkan nya ke Tubuh abg man...Argh...sial...Nikmat gile...
Rupanya...aq di beri ubat perangsang seks. ....Dan aq Mula bernafsu seks teramat sangat...
abg man Mula bertukar personality....Menjadi master yg damba kan seks....Aq suka seks.!!..bilang abg man...Ya tuan...Sy sedia layani seks tuan....Setiap saat...tanpa henti...Kata aq ..
Aq dan abg man Mula beraksi ..bersetubuh tanpa batas....mengikuti setiap aksi Dan style di dlm video porn gay di internet...sepanjang hari tanpa henti.
Saat waktu abg aq habis bertugas....aq meminta memberitau aq terpaksa pulang ke kg mendadak kerana ada urusan di sana...itu hanyala alasan aq untuk aq dapat melayani seks abg man di waktu malamnya dengan mengikuti abg man membawa grab...
Setelah di izinkan..abg man membawa aq menaiki keretanya tanpa mengetahui arah tujuan...sepanjang jalan aq mengolom konek abg man d dlm kereta Tanpa d suruh....hinggala enjin kereta di matikan...aq di tindih abg man di seat co pilot...lidah bertemu lidah ...kenikmatan tanpa sedar bila aq sudah di bogelkan ..pintu kete di buka...abg man menarik aq keluar...abg man membuka zip seluar...konek nya terpancul lalu aq menjalankan tugas aq mengolom tanpa henti ...aq di kangkang di bonet kete...di fuck bertalu Talu...hingga la aq di gendong secara tiba2 menuju ke sesuatu tempat dan aq di telentang kan di atas pangkin buluh...abg man menghenjut aq dengan rakus ..hinggala terdengar abg man berbicara....rupanya di belakang ada seseorang yg asyik melihat aksi seks kami berdua...Aq di doggie kan menghadap stranger tadi ....abg man berborak borak yg merupakan kwnnya...meraka berdua asyik berbual sambil melayan asap yg berkepul kepul keluar Dari mulut kwnnya...Ady...Aq nak skit?Ady bangun ..merapatkan dirinya menghadap tepat ke muka aq...sambil memberikan asap asap nikmat ke abg man...Ady merapatkan tubuhnya ke muka aq hinggakan terasa bonjolan di seluarnya..menyentuh muka aq...aq dengan sengaja..merapatkan muka aq ke bonjolan Ady sambil mengusap usap muka aq ke bonjolannya...
asap berkepul kepul bertukar posisi Dan bonjolan Ady Kian membuak buak...Man ..pegang jap...Panas la...Setelah brg yg di pegang Ady bertukar Tangan..Ady terus membuka baju nya...Dan seluar yg di pakainya....
Dan terus memasukkan ke mulut aq....
Ko layan gak ke Ady?kata abg man...Aq bende sedap tak tolak beb...?!Ckp la Dari tadi...nah..ko bagi dia Hisap asap ni ..!!Ady memberikan aq asap kenikamatan berulang Kali Dan menghembuskan ke koneknya...sambil abg man membogelkan dirinya Dan menhenjut lubang aq bertubi Tubi...
argh..shit....Pandai sial dia kolom....Aq menyarankan Ady merakam aksi aq....
Aq memandang Ady sambil Dia merakam aksi koloman aq...
Aq semakin ghairah....Turn aq plak...Ady bersuara....Abg man mencabutkan koneknya..Dan aq trus menelentang kan diri Dan mengangkang selebarnya...Ady merakam tubuh aq yg telanjang bulat...dengan bermodalkan air ludah...konek Ady terbenam Dega sekali henjutan....pergh....hangat Dan ketat lagi siak....Pelincir ko bnyak tertanam dlm ni ya man?!!..Hahha...setiap kali pancut aq tak bagi dia buang...!!Dia suka minum air mani tau...Abg man bangun Dan memegang pipi aq menghadap koneknya ..aq mengolom konek abg man Dan tak lama...air mani nya memenuhi mulut aq....aq menelan air mani nya...Dan menjilat jilat dlm lubang konek abg man...
Ady yang asyik menghenjut...meminta abg man menjadi cameraman...Ko Rakam macam dlm porn...Pergh ...Beres....
Aq di lenjan persis actor dlm porn gay....abg man turut merakam kan aksi seks tanpa sensored Dan beraksi bersama sama dengan memasukkan konek mereka sekaligus dlm lubang aq....
Aq di biarkan merengek Dan mengerang semahunya kerana penempatan Ady di kebun sawit yg jauh Dari perkampungan..membuatkan suasana tenang Dan nyaman...aq merengek gersang minta di fuck walaupun lubang aq sudah di penuhi air mani mereka berdua....
Abg man terpaksa tinggakan aq bersama Ady kerana abg man terpaksa pulang ke rumah...Abg man berat hati nak tinggalkan aq bersama dengan Ady...Setelah aq di pujuk..aq di izinkan tuk tinggal bersama Ady...abg man berjanji akan dtg menjemput aq secepat nya...
Kelibat abg man sudah tidak kelihatan....Ady membawa aq ke dlm pondok...mencium da menjilat tubuh aq ....dengan perangsang di laksanakan....kegersangan sudah mencapai tahap maksima...pabila Ady tanpa segan silu...membuat video call dengan temannya....Dan vc terhenti bila rakannya sudah berada di dlm pondok Ady...
Ady mempelawa rakannya untuk menghisap asap perangsang seks ...dengan Dua sedutan asap...rakannya Ady sudah menampakkan kegersangan....peluh meleleh laju di pipinya....
Aq memandang rakan Ady...merengek nak isap konek...
Kawan Ady bangun ...dan menanggalkan baju serta seluarnya...memberikan koneknya ke mulut aq...aq terus mengolom rakus hingga koneknya mengembang sepenuhnya...
kwn Ady jelas kenikmatan hingga la dia meminta aq belanja air mabuk...!aq setuju sekiranya dia memakbulkan permintaan aq...Setelah syarat aq berikan...kwn Ady tanpa berfikir bersetuju...Dengan satu panggilan...Dlm setengah jam berikutnya....pintu di ketuk...kwn Ady bangun Dan membuka pintu...Korang sebelum masuk...bogel Dan buang baju di luar rumah...setelah kwn Ady berkata....terdengar bunyi tapak kaki berbunyi...Ady memberi arahan ...aq memandang sekeliling..Dan ternyata...sekempulan lelaki berbogel mengeliling aq....Ni...bukan 3..12 konek aq bwk kan....mana duitnya...aq bangun Dan memberikan duit untuk air minuman mabuk....Dan asap perangsang....ternyata mereka senang hati kerana tak di duga di payungkan item yg dah lama mereka inginkan...
Mereka bergilir gilir menghisap Dan mereka menghembuskan asap ke mulut aq tanda Terima kasih...kesemua mereka melakukan Hal yg sama....mereka ternyata kuli kebun sawit Dan rata rata mereka adalah warga asing...indon..myammar..Dan ada jugak melayu...mereka sporting Dan open minded bila mereka adalah lelaki sejati atau str8 termasuk la kwn Ady....
Hanya ady biseks ..suami anak 6 asal Indonesia ..dlm sekejap shj...mereka ber 14 berkawan baik...berborak santai sambil menghisap asap Dan mabuk mabuk
.sambil berbogel...Kesemua mereka sudah ghairah bila rata2 mereka memegang konek masing masing yg sedah keras....
Aq memainkan peranan dengan mengolom konek mereka seorang demi seorang...hinggala aq meminta melakukan sesuatu yg belum aq alami....memasukkan konek sebnyak mungkin dlm lubang aq ..
Hal di sambut sorak tawa...
Rakaman telah siap tersedia...Dan bila saat di mulai...mereka dengan penuh ghairah...melakukan tugas mereka ...mereka ber14 belas orang...menjilat tubuh aq Dan aq terpegun dengan seorang lelaki indon yg mengolom konek aq Dan lubang aq dengan penuh rakus Dan nikmat....Dan dia org pertama menerobos lubang aq...di ikuti rakan mereka ..hinggala berjaya memasukkan separuh Dari mereka...yaitu 7 btg konek..nikmat aq alami hanya berlangsung setgh jam...bila ketujuh mereka memuntahkan air mani nya..dlm lubang aq...Ketujuh yg lain...meneruskan tugas mereka Dan ternyata ketujuh mereka jugak berjaya melunyaikan lubang aq ..
Setelah selesai...setiap seorang melakukan persetubuhan hingga memamcutkan air maninya...hingga ke semuanya selesai...Mereka di paksa pulang selepas kantoi dengan mandor tempat kerja Ady yg telah menyasikkan adegan seks gang bang kami...aq meminta seorang laki indon yg berjaya dlm adegan seks tadi kerana keniktaman di kolom Dan jilatan jubo aq...
Dengan ugutan mandor Ady....aq melayani nafsu seks mandor melayu yg merupakan lelaki separuh umur yg mempunya 4 istri...kekuatan seks nya mmg ternyata hebat...Dan hingga saat klimaks mandor....aq menghadiahkan satu kemutan yg akan buatkan dia ketagih...bila koneknya bersatu dengan konek Ady...kwn Ady...Dan lelaki indon dlm lubang aq....mandor memuji kehebatan aq Dan aq di tanam kan benihnya Dan minuman untuk aq...
Sebelum mandor pulang....dia menunjukkan vid seks aq Dan mengugut sekiranya seks nya tak di layan..akan dia sebarkan....
Aq berjanji akan melayaninya...Dan dia bersetuju untuk meratah aq lagi pada jam 8pagi nnti....
Dlm hening subuh...kami berempat...melayani sekali lagi ...perasang seks....Dan ternyata sejam bertarung..Ady Dan rakannya ..tewas keletihan...Tido berbogel berpelukan sesama mereka...
Aq Dan lelaki indon..Masih bertarung ...Dan dia mohon untuk melanjutkan henjutan lubang aq....
Aq menciumnya ..Dan aq ingin bersetubuh lagi dengannya...aq mengambil barang milik aq...Dan sedia di gendong oleh lelaki indon yg bernama agus....keluar Dari pondok Ady...sejuk subuh hari..agus yg mengemdong aq..Masih utuh menhenjut lubang aq....
Jam menunjukkan 7 pagi ...Agus merebahkan aq di atas tanah di kebun sawit ...meneruskan henjutan padu hinggala ..mandor menelefon aq...mengarahkan aq ke rumahnya...
Dengan izin nya..aq berjaya membawa Agus bersama...
Aq tiba di rumah mandor Dan terus menuju ke tempat yg di arahkan....setelah tiba ...ternyata mandor sudah berbogel di atas katil...sambil menghisap rokok...
Hembusan asap ternyata
..asap yg sama....
Tanpa bnyak berkata kata...aq Dan Agus..mejilati tubuh mandor...yg aq panggil ayah......ayah merengek ..mengerang kenikmatan...
Agus menjilat lubang ayah hingga la ayah merengek minta di jolok...aqus dengan hati hati
.menjolok lubang ayah...Dan ayah mengolom konek aq...ayah meminta aq mengambil alih tugas Agus...ayah meminta Agus merakam kan aksi seks aq bersama ayah..hingga aq berjaya memuntahkan air mani dlm lubang ayah Dan mulutnya...
Agus melanjutkan henjutan Dan aksi seks mereka aq Rakam tanpa ayah sedar...
Setelah selesai...aq mengirimkan vid Rakaman tadi Dan mengdeletenya...ayah terharu dengan tindakan aq..yg di mana aq boleh mengugutnya...
Aq sukakan seks....tu je...Dan nak fuck Ayah lagi...
Ayah mencium aq Dan Agus...Dan aq di berikan upah Dan barang sedap miliknya..
Dengan bersyarat...perlu rahsiakan hubungan ayah dengan aq Dan Agus...
Agus membawa aq ke tmp tinggalnya...di sebabkan rakan nya Masih di dlm rumah..aq di tinggalkan di belakang pondok nya...aq memberikan sedikit buah tangan kepada Agus untuk rakannya...
Rakannya yg Masih kegersangan...menghisap buah tangan yg di berikan agus....mereka setelah menghisap....terus tak keruan..dengan kesemuanya mbogelkan diri...
Dan Salah seorang Dari mereka...menjumpai aq di belakang pondok mereka...dengan konek nya yg terpacak...aq terus mengolom koneknya...setelah itu.
Aq di fuck seganasnya...semahunya...di kawasan belukar...ngerang nya yg kuat..membuatkan rakannya yg lain menjumpai aq di semak...mereka bergilir gilir hinggakan Agus tidak menyedarinya ...
Separuh Dari mereka...terpaksa bekerja di kebun...Dan tersisih Agus Dan 6 rakannya...tidak bekerja...
Agus yg meminta cuti..terpaksa menemui aq di belakang pondok Dan membawa aq masuk...
Ke enam mereka begitu pandai berlakon hinggala Agus tidak sedar...mereka sudah meratah aq di belakang pondok bergilir gilir ..
Agus terpaksa mempelawa mereka menghisap bersama sama....
Tanpa ragu mereka bersorak Dan membogelkan diri nya...dengan melayani asap bersama...aq di gilir gilir melayani mereka...berulang Kali...Agus hanya memerhati dengan merakam aksi mereka....Dua jam berlalu..setelah keenam konek mereka Masih terbenam dlm lubang aq...Agus mencium aq..meminta maaf kerana aq terpaksa melayani rakannya...
Aq selamba...memberitahu...akan memaafkan Agus.
Sekiranya Agus menhenjut lubang aq...berulang Kali tanpa henti hingga la saat aq minta berhenti..baru la Agus boleh berhenti...dengan konek rakan nya Masih terbenam Dan mereka Lena di buai mimpi..Agus melayani aq sepenuh jiwanya...hingga la aq tak tahan menanggung...memancutkan mani aq dlm mulutnya....
Agus memandang aq..Dan mencium aq ...air mani aq bertukar tempat...Agus meminta aq jgn menelan air mani itu dulu...aq angguk Dan aq menjilat lubang konek aq...Dan meludahi dengan air liurnya...Agus meminta memberikan air mani dlm.mulut aq ke mulut nya melalui kuncupan...setelah itu...di ludahkan ke btg Agus yg sedang siap berada dlm lubang aq...Agus menekan sikit demi sedikit..Dan...plup..pap..jeritan aq di lenyapkan dengan kuncupan mesra Agus ...
enak nya syg...jepitan bool kamu lebih ketat Dari bini Agus..katanya....
Saya suka Agus...Agus seksnya hebat...Agus lelaki idaman ku...
Serius ka?nikah yuk...?mau mau...tapi saya mahu jadi istri hamba seks Agus shj ya....Ya bisa syg...kamu milik aq ya syg...Taat dengan aq ya....Ya syg...Sy hamba seks abg ya...Agus bangun Dan melancapkan koneknya...Dengan air mani aq....ku berikan Dan telanla...Dan ritual nikah kita akan San bersatu...Saya trima air mani nya...argh...argh...dengan rakus..aq menelan air mani Agus yg pekat..likat Dan bnyak dlm mulut aq...aq menjilat saki Baki Dari lelehan kepala koneknya...
Ayuh syg...Hisap konek abg...
aq mengolom konek Agus...Dan dengan secepat kilat...konek aq terbenam dlm lubang aq ..
Aq terasa kenikmatan yg luar biasa kali ni..henjutan Agus memukau hinggala aq klimaks berkali kali...
Agus tetap menggoyangkan pinggulnya..berulang Kali....berjam jam bersetubuh....Agus..mendukung aq ...menanggalkan rakannya yg Masih terlena ...keluar Dari pondok ke tandas....
Aq di mandikan..di belai...Agus memuji kehebatan seks aq....aq meminta Agus menghirup asap....Aq kembali gersang Dan meminta Agus mengfuck aq ..Abg perlu ke kebun...aq merengek merajuk...Agus kesian melihat aq merayu smabil menangis...
Agus meminta aq mengunci mulut saat mengikuti nya ke kebun..aq berjanji..kata aq..Agus mengambil item yg di beri ayah...memasukkan ke dlm lubang konek nya Dan menghidu...Argh.....bangsat ...aq mengerang Dan konek nya makin mengembang...abg...besar Dan beruratnya...Untuk syg....Agus..mengambil sedikit lalu memasukkan ke dlm lubang aq...argh..abg ...horny nya...plsss ..
Hidu ni syg...setelah di hidu...aq trus menonggeng Dan masukkan konek Agus terus dlm lubang aq...aq menghenjut masuk semua batang Agus hingga menyentuh g spot aq...
Oh yes syg...kena g spot ya syg...ya ya..abg..horny nya...fuck syg plss ...
Janji sama Abg...sekarang jam 1 ptg...Konek abg wajid dlm lubang syg selama 24 jam!!...ya abg...boleh...?!!!Agus menghenjut lubang aq bertubi Tubi...Dan selepas itu...Agus menggendong aq..aq memeluk leher Agus dengan kaki aq memeluk pinggang Agus...kaki aq di ikat rapat di pnggang nya..Dan jugak di badan...seperti Dua jiwa dlm satu tubuh..Agus membersihkan diri Dan memakai baju bersama ....dengan semdrinya..Agus bersatu dlm satu badan...tanpa sedar aq dlm baju Agus...Agus membawa aq ke kebun sawit...Dan melakukan kerja di kebun .dengan aq utuh memeluk Agus Dan konek nya dlm lubang aq..sambil berkerja.
Agus tetap melakukan tugas menghenjut aq...Dan bila masa berehat...Agus membawa aq ke semak..membuka baju uniform nya sedikit..
Lalu menghenjut aq beralas kan tanah....aq yg semakin ghairah...meminta sesuatu dengan Agus...meminta Agus menghenjut lubang aq di depan mandor atau rakan Agus yg lain...
Agus menolak...aq tetap memujuk...Agus tanpa sedar...rakan melayunya..sedang memerhatinya...aq yg sudah perasan ada seseorang..memberitahu kepada Agus...Agus kelihatan cemas...tapi di pujuk rakannya yg tiba tiba menghampirinya...Ala Agus...rileks la...aq sorang je nampak...erk...Agus tergagap...Minta sikit?kata rakannya...Oh...Mau ya ..Agus dengan senang hati memberikan nya...rakan nya tadi...terus melayan sambil Duduk di sebelah Agus Dan aq...Pergh...barang sedap ni Agus...mana dapat?...Oh...dia yg belanja tadi...Ya ka?Ada lagi tak?payung la sikit..?!Ada tu Ada..kata aq...Tapi kenala buat sesuatu...Eh..no hal beb..Dia bangun Dan terus menelanjang kan dirinya...ko nak macam.ni kan...Dia mencangkung menghadap Muka aq...Pap..pap...menampar pipi aq dengan koneknya yg separa keras...
nak aq jadi macam Agus pun ...ni hal beb...Aq memandang Agus...seperti memahami...Agus memberi keizinan...aq terus memalingkan muka aq .Dan mengolom konek nya...Pergh...sedap sial...serius aq lom pernah dpt macam ni...Dalam sikit lagi syg... deepthroot..plss..rayunya...sambil menghidu asap Dan Agus mengikutinya ...Aduhai...Agus...buka je la uniformtu...baji Agus di buka olehnya...hingga aqus berbogel polos....ha kan...Agus memberikan aq asap Dan aq menghembuskan ke konek rakan Agus ..Argh...argh..mantap sial....kepala aq di tahan...Tahan sikit..dlm lagi...Dan pergh... deepthroot siot . Yes syg..mantap...kepala aq di tarik Dan di sorong berkali kali..Sampai pangkal..yes .tahan..tahan...crot..crot...muntahan maninya terus masuk kerongkong aq...pergh...ko telan ya...
Meh..aq jolok mulut aq ..dia menghenjut mulut aq seperti menjolok lubang aq...Oh sial sedap...Agus ..aq nak jolok plak...Agus beralih tempat..Dan dia siap sedia kangkang kaki aq Dan kepala konek di lubang aq ...ada wish ke syg?aq tunaikan ..Rakam boleh?la..boleh syg ..Nampak semua ok ja...phone bagi Agus..Agus ..standby...Action...Dan...aksi aq berlangsung dengan aksi yg luar jangka aq ...selama sejam...akhirnya benih tertanam dlm lubang aq...
aq nak vid tadi ya...send kat aq...Dan gelapkan Mula syg aq ni...haha...Takpe abg ..Sy ok ja...Serius la...ok ok..abg jaga ya...masa time dah ni..aq tolong p
Lekatkan korang ..aq diposisi seperti awal tadi ...Dan kembali berkerja hinggala bahu Agus di tepuk seseorang...Agus...dah masa balik ni...aq dah minta izin ngan mandor...tp ada syarat..dia nak skit!??
Dia tahun Dari mana?erm...dia skodeng masa aq fuck syg ni...aq di belai manja...Macam mana syg?on ja..kata aq...
aq ..Agus Dan member aqus...acik namanya...bergerak ke pondok kebun buah milik mandor tadi...pintu di buka Dan kami masuk ke dlm...di sana...mandor tengah Duduk bersila ...Hisap rokok dengan berbogel...Aq terus bersuara...Sportingnya mandor abg?kata aq...Abg dah pesan....Agus membuka unifornya..
Melepaskan aq Dari pelukan Agus Dan menonggengkan aq ..Agus terus menghenjut aq...argh..argh....aq merintih..sambil tangan aq memberikan item kepada nya...dia terus membakar Dan menghisap...argh ..Lega...sedap sial ..Sedap kan bos ..barang Baik ni...mantap...Dua puff. ...konek aq dah mencanak...sambil tangan nya memegang koneknya sendri...aq Tanpa segan silu...memegang konek bos Agus dengan lemah lembut...kerana posisi aq yg doggie ..bos bangun menghadap aq..sambil menghisap Dan menghembus.. acik mengambil alih sedutan Dan memberikan kepada aq...Aq sedut...Dan hembus ke konek bos Dan mengolom dlm dlm ..adeh ..sedap sial...terbaik..kepala aq di tekan Dan bos terus menghenjut laju laju....acik...bagi dia sedut lagi...bos merengek kesedapan....ko dah kenapa acik...Sambil tangan bos mencarik baju acik dengan kasar ..menyoyak Dan membogelkannya....Bos...kata aq...ya syg....Nak air mani...Boleh syg...henjutan ke mulut semakin laju....Bos pancut ya...crot..crot....oh yes ..Telan ya syg...sedut saki Bakinya...sambil menghisap asap lagi...adeh..nak kencing lak...Kencing sini bos...Oh ya..boleh ya...Kena Rakam ni....Aq di kencing kan...Dan abis kencing aq minum..aq Mula Dan semakin horny...Argh...horny nya....aq memegang konek acik lalu mengolomnya...aksi aq di perhatikan oleh bos...sambil menghisap rokok suria....aq di fuck bergilir ..double fuck ..Dan di akhiri dengan konek bos....aq merasmikan dengan memasukkan konek ke 3 dlm lubang ini..untuk pertama kali...Dengan ludahan Agus Dan acik...konek bos berjaya terbenam....ketat sial...nak terpancut dah...babi ...kata bos...crot crot...terpancut mani nya setelah 5 Minit berjuang....
Aduh...bos...aq bersuara...nak lagi ...sedap...Ya ya..kejap ya syg..bos keluar kejap..beli ubat kuat....Mlm ni..kita enjoy ya syg....korang dok sini..aq keluar kejap...bos...belanja air mabuk ya...
Erm...ko ni...kata bos...sejam kemudian...bos kembali semula dengan membawa air yg di minta Dan dengan peralatan rakaman...aq di berikan rehat sebentar..Dan aq terus membersihkan diri di belakang pondok...Aq tetiba terlihat kelibat abg man....Abg man menarik aq ke belukar...Dan menyetubuhi aq....abg man kesal bila dia meninggalkan aq dengan Ady...Aq meminta abg man turut serta abg man menelefon Ady jugak....setelah Ady tiba...aq bersama sama masuk Dan menemui bos..setelah berkenalan...abg man Lega dpt bersama dengan aq Dan jugak Rakan Agus...mereka tiba dengan siap berbogel bila masuk dlm pondok....ayah trut tiba setelah mengugutnya sekira dia tidak dtg...
Dengan itu..berkumpul la kami bersama untuk menjalani party seks...party berlangsung 2hari 1 Mlm non stop...setiap saat lubang aq di rodok konek yg keker keras...
bila berakhirnya party seks gang bang...aq mengikuti Agus pulang setelah aq berjanji ingin melayani seks nya lagi Dan ingin menetap bersamanya....Agus tampak gembira...
Setelah itu...aq hanya melayani seks berdua shj..bersama Agus..kerana Agus tidak izin aq bersama jantan lain....aq hanya bermain dengan lelaki lain atas izin Agus kebnayakan adalah rakan sekerja agus dgn sedikit bayaran di kenakan
Aq ibarat hamba seks buat Agus Dan aq taat dengan arahannya...aq bangga menjadi hamba seks Agus....