Mert yine bir çekime gelmişti . Bir an önce bitirmek ve gitmek derdindeydi . Mankenleri bilmiyordu rastgele çekecekti . Sonra her zaman yaptığı gibi birkaç güzel söz ile paylaşacak ve yumuşacık yatağına kavuşacaktı.
Mankenler tek tek çıkmaya başlıyordu . Mert çekerken bir anda perdelerin arasında beliren kadınla fotoğraf makinesi elinden düştü ve boynundaki yerini aldı . Sanki o an zaman durmuş ve sadece Mertle Afra varmış gibiydi .
Bu güzelliğiyle Merti baştan çıkaran kadın bir zamanlar Mertin takılıp kaldığı kadın değil miydi ?
Mert bunu bir işaret olarak düşündü . Uzun zamandır unutmuş ve hayatına bakmışken neden şimdi karşıma çıktı ki ? diye düşündü .
Önündeki şarabı tek dikişte bitirip salonu terketti. Partinin çıkış çekimlerine kalmayıp son gaz evine gitmişti . Afrayı düşünmemek için duşa girdi , kitap okudu , işlerini halletti , kahve içti ama yapamıyordu oradaydı işte tam aklının merkezinde .
Mert neredeyse İstanbulun en pahalı olan otellerinin birinde 33. kattaydı . Bütün İstanbul ayaklarının altında ve elinde kahvesi dururken aklında yine Afrası vardı . Bu zamana kadar birçok kızla birşeyler yaşamıştı . Ancak yine atnı amaçla gittiği bir eğlence mekanında onu görmüş ve onda kalmıştı . O gece hiçbir şey yapmamış tüm gece onu düşünerek içmişti hatta ondan sonraki tüm geceleri öyle geçmişti .
Artık ne olacaksa olsundu . Bunu düşünerek bir hışım ınstagrama girdi . Arama butonuna Afranın ismini yazıp hesabına girdi . Afranın attığı storyinin altına aynen böyle bir cümle kurdu .
Harezmi kusurlarınızı ararken sıfır sayısını bulmuş galiba :)
Bunu yazıp ardından ınstagramı sildi .
Helüüüğğğ
Bir an kendime dedim ki benim neden texting kurgum olmasın neden yaniii 😉
Hadi bismillah bakalımmm 🤔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bay ve Bayan Çılgın 😜 ~Texting
RomansaZıt ama bütün geceyle gündüz gibi , ateşle su gibi....