BÖLÜM-1🍾

7 2 6
                                    

Günümüz;

Dışarı çıkmaya hazırlandığım sırada annemin sesini duyuyorum. Nereye akşam akşam diye söyleniyor, ve ekliyor; yoksa yine gizli gizli sinemaya mı gideceksin?
Sabrımın son demlerine geldiğimi hissediyorum. Sesimin ayarına dikkat etmeye özen göstererek işe gittiğimi, 7 yıl önceki konuyu daha açmamasını söylüyorum. Çalışmaya başlamamın gereksiz olduğunu düşünüyorlar. Onların dininde kadınların evde oturması kadının çalışmasından daha caiz...

Türbanıma laf ediyor, ne biçim örtünmüşüm diye. Önüme ilk gelen taksiye biniyorum. Şoförün gözleri türbanıma kayıyor. Ters bir sesle mesaisinin bittiğini söyleyip inmemi rica ediyor. İnerken tabii ki de mesaisinin bitmediğini biliyordum.
Bozuntuya vermiyorum ve başka taksi beklemeye başlıyorum. Apartmana yaklaştığım sırada müşterim Josephan arıyor. Parayı yatırdığını ve en az 15 dakikaya geleceğini söylüyor. Adımlarımı hızlandırıyorum ve apartmana giriyorum. Türbanımı çıkartıyorum, giysilerimi giyiyorum. Kızıl saçlarımı topluyorum ve ortamı hazırlıyorum.

Tütsülerimi yaktığım sırada Josephan geliyor. Aynadaki son görüntüme bakıyorum ve kapıyı açıyorum.

Tarota inanıyor musun diye soruyorum, sorularımın önü arkası gelmiyor, sıkıldığını hissediyorum. Kısaca evet, inanıyorum diye yanıtlıyor. Tarot kartlarımı elime alıyorum, karıştırmaya başlıyorum ve kartlarımı 3 desteye ayırıp kendine en yakın hissettiği kartı seçmesini söylüyorum. Ortadakini seçiyor, istemsizce suratımda bir gülümseme peydah oluyor.
Daha önce hiç tarot baktırmadığını seziyorum. Tecrübesizler genelde ilk açışlarında hep ortadakini seçiyordu, Josephan' da onlardan biriydi. Seçtiği desteyi de kendi içinde karıştırıyor ve ilk kartı çekiyorum. Kılıç üçlüsü, düz. İhanet, ayrılma ve aldatma deyip ekliyorum; eski ilişkinde bulunduğun insan seni aldatmış doğru mu? Evet cevabını alıyorum. Gözleri şaşkınlıkla bakıyor, insanları şaşırtmak hoşuma gidiyor. 2. Kartı çekiyorum. Değnek yedilisi, ters. Daha önceki ilişkisinden dolayı karamsar olduğunu ve yeni başlangıçlara açık olmadığını söylüyorum. Ve bu yüzden önüne bir fırsat geçeceğini ya yok sayacağını ya da uzun bir süre sonra o fırsat için çabalayacağını söylerken yüzünde garip bir ifade olduğunu fark ediyorum. Hoşuna gidiyor söylediğim şeyler. 3. Kartı çekiyorum. İlk kart ortada, 2. Kart 1. Kartın sağ üst köşesinde, 3. Kart iste 2. Kartın altında. Kupa yedilisi, düz. Josephan' a onu büyük bir depresyonun beklediğini, şu an hayalini kurduğu her şeyden vaz geçmesini çünkü hayal dünyasında yaşadığını ve hayal dünyasının onu yanılttığından bahsediyorum. 4. Kartı çekiyorum. Ölüm, düz. 4. Kartı da 3. Kartın altına koyuyorum. Eski ilişkisinde bulunduğu kişinin yaptıklarından pişman olmadığından ve kendini haklı gördüğünü söylüyorum. Hayatında yeni birisi olduğunu ve eskiyi yani Josephan' ı  sildiğini söylüyorum. Değnek şovalyesi, düz. 1. Kartın sol alt köşesine yerleştiriyorum. Dikkatli olmasını, düşünmeden vereceği kararlar sonucunda onun sonunun gelebileceğini söylüyorum. Hayatında önceden yaşanmış olan bir problemin çözümünü gördüğümü söylüyorum. Mutluluğun çok yakında olduğunu söylediğimde Josephan gülümsüyor. Kupa prensi, ters. Bu kartı da 4. Kartın üstüne koyuyorum. Daha önceden eski ilişkisinde bulunduğu insanın yeni bir ilişkisi olduğunu söylemiştim, o insanla kısa bir süre sonra ayrılacaklarını ekliyorum. O insana geri dönmek gibi bir hata yapmamasını çünkü eski ilişkisindeki insanın bunu deneyeceğini söylüyorum. Onda kötü bir şans gördüğümü ve negatif bir enerji sezdiğimi söylüyorum. Vereceği kararlara dikkaf etmesini söylüyor ve hemen arkasından başka bir kart açıyordum. Tılsım üçlüsü, düz. Josephan' ın ilişkide güven ve saygı istediğini ve bu ilişkiye sahip olacağını söylüyorum. Son kartı açarken Josephan meraklı bir şekilde bir elimdeki kartlara bir bana bakıyordu. Kılıç dörtlüsü çıktı, düz. Bu kartı da 6. Kartın üstüne koyup açılımıma devam ediyorum; Bir ilişkisi olacağını ve istediği gibi huzurlu ve güvenli, sadakat ve saygının içinde bulunduğu bir ilişki olacağını söylüyor ve bir yandan heyecanla eklemeye devam ediyordum. İlişkide büyük bir adım olacağını ve ilişkide olacağı insanla bir gelecek gördüğünü ancak dini durumlardan dolayı bunun biraz aksayacağını söyleyip ekliyorum; iyi şans seninle olsun.

Josephan kısaca teşekkür ediyordu, kalkacağı sırada durdu, "sormamın bir sakıncası yoksa tarot bakmaya nasıl karar verdiniz?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

TAROTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin