Tüm ekip beomgyunun evinde toplanmış kahvaltı yapıyorlardı."Kai zıplayan top gibisin sabahtan beri dur!"
Yeni uyanmış jungwon uyuşuk bir sesle konuştu ve önündeki doğranmış salatalıklarla ilgilendi.
Beomgyu onlara yeonjundan bahsetmemişti. Emin olmadan kendi kendine gelin güvey olmak istemiyordu.
Kai hala yerinde duramazken heesung ve beomgyu kahvaltıyı bitirmiş dedikoduya başlamışlardı.
"Sonra demişki ben seni aldatmadım senin gibi birini ben sevgili olarak bile saymam! baksana ne desiğine yelloz!"
"Yuh beomgyu cidden mi? ama ne ayıp etmiş."
Kai ikilinin sohbetine göz devirdi.
"Senin ki dün göndermeli post atmış beomgyu sevgili yaptı herhalde."
Beomgyu donup kalmıştı. Yurkunup konuştu.
"Hm hm, evet evet yakışıklı adam zaten onun sevgilisi olmasında kimin olsun."
Kahvaltı bittikten sonra dizi izlemiş monopoly oynamışlardı. Akşam 7 gibi 9 daki konser için hazırlıklara başlamışlardı.
Beomgyu üzerine beyaz bir gömlek üstüne siyah bir kravat takmıştı. Altında ise yer yer yırtık bir pantalon vardı.
Beomgyu yüzüne dumanlı bir makyaj yaptı.
Heesung ise ful siyah giyinmişti içinde siyah geniş yakalı bir tişört üstünde siyah ceket vardı. Altında ki siyah kumaş pantalonla güzel bir uyum yakalamıştı.
Onun da yüzünde fazla olmayacak derece de koyu bir makyaj vardı.
Kainin üstünde ise desenli bir tişört ve griye kaçık siyah bir pantalon vardı. Diğerlerine nazaran daha renkliydi.
Wooyoung üstüne kırmızı bir üst gitimişti boynunda dikkat çekici biz zincir vardı. Altına ise koyu maviye yakın bir mavi tonunda bol yer yer yırtık ve pantalon vardı.
Jungwonun üstünde siyah bedenini saran bir üst onun üstünde ise kot griye yakın siyah bir ceket vardı.
Altında ise siyah deri kemerli bir pantalon vardı.Saçlarını arkadan toplamıştı.
Diğerleri gibi yüzünde koyu bir makyaj vardı.
(Bütün kıyafetleri kombinleri en alta ekledim)
Beom_gayim
Selammm
Bu gün büyük gün
Kai sabahtan beri yerinde duramıyor çok tatlıı.
Tüm ekip konsere geliyoruzzKonser için giyindim
BakNasıl olmuşum.
Hiç ben gibi gelmiyor imdat
Ama bence hot🔥🔥🔥
Oldum.
Neyse akşama sana yazamam
Öptüm seni dudişinden
Jungwon başımda bağırıp duruyor.
Görüşürüz tilkim.Yeonjun gelen bildirimle hemen telefona atlamış mesajlara bakmıştı.
Gerçekten dediği kadar hot olmuştu. Jungwonun gelmesi sinirlerini borsada bozuntuya vermedi. Bir kaç kez sakinleşmek için saçlarını arkaya attı.
"Yeonjun hadi çıkıyoruz kafanı kaldır artık telefondan."
Nikinin dediğine kafasını sallamış arabaya binmişlerdi.
"Sen ne ara bu kadar konser aşığım oldun Yeonjun!?"
"Sen ne ara her şeyş sorgular oldun taehyun?"
"Sustum peki, ama içimden bir ses sevdiğin kişinin konserde olacağını söylüyor"
"Şey ne diyorsun ya? saçmalama! bu aralar canım sıkılıyordu."
"Peki"
Geri kalan zamanda ara sıra konuşmuşlardı.
O sırada beomgyular konserin önünde büyük bir kalabalığın arasında bekliyorlardı.
"Ayy çok heyecanlıyım."
Kai dışındakileri birbirlerine bakmışlardı. Heesung Wooyoung a onaylar bir bakış attığında woo cebindeki kartı çıkarmıştı.
"Kai biz doğum günün için sana grupça bir şey almak istedik."
Kainin gözleri şaşkınlıkla büyümüştü.
"Ne gerek vardı? benimle bu konsere gelmeniz bile yeterdi."
Jungwon heyecanlıca sordu.
"Açmayacak mısın?"
Hepimiz onun bu tatlı heyecanına kıkırdadık.
Kai açtığında gözleri büyüdü.
"CİDDEN Mİ GERÇEKTEN Mİ ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM."
Kai kucağıma anladığında hepimiz birden gülüyorduk.
Kai bana sarılmış ağlıyordu
"Kai niye ağlıyorsun?"
Heesung korkarak sordu.
"Hayır ondan değil çok beğendim. Sadece sadece bu çok pahalı ve benim için almışsınız teşekkür ederim."
Heesung ellerini kainin saçlarına daldırmıştı.
O sırada choi soobin ve arkadaşları(?) Gelmişti.
"Bunların ne işi var burada?"
Diye sordu jungwonBen ise aynı zamanda kaiye sarılıyor ve karşımdaki turuncu saçlı bedene bakıyordum...
...
Selam
Gecikti biliyorum
Özür dilerim beklettiğim için
Neyse umarım beğenmişsinizdir
Görüşürüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Famous☆☆☆
Fiksi Penggemarünlü oyuncu Choi Yeonjunun hayranı oyunculuğa yeni başlamış olan Choi Beomgyu ona dm atar.