↳ ㅤ ㅤ ㅤstudents in the forbidden forest
˙ ✩°˖🫐 ⋆。˚꩜
günün bütün derslerinin bitişinin ardından evelyn'in minho'ya olan teklifi, belki de tehdit demek daha mantıklı olabilirdi, öğrenciler arasında hızla yayılmıştı ve çoğu öğrenci bu düelloyu merak ediyor olsa da neredeyse hiç kimse gecenin bir vakti yasak ormana gidip canından olmak istemiyordu bu yüzden de muhtemelen tanıdık birkaç kişiyle birlikte ormanda olacaklardı.
hızla yayılan bu dedikodunun ardından geçen kısa süreden sonra ise çoğu öğrenci ortak salonlarına veya kütüphaneye dağılmış olsa da darlene seungmin'e söz verdiği gibi onunla bulaşacaktı ve bu buluşma elbette ki ihtiyaç odasındaydı. darlene yalnız olduğuna emin olana kadar yürüdükten sonra genelde ihtiyaç odasına giriş yaptığı yere bakıp içeriye girmişti.. ve seungmin darlene'den önce geldiğini kesinlikle belli ediyordu.
aynalara dolu saçma sapan bir odada kısa bir süre seungmin'i aradıktan sonra en sonunda ikili buluşmuştu, darlene buluştuğu kişi seungmin olmasaydı bu odada daha fazla yalnız kalmadığı için sevinebilirdi bile. "ne konuşacaksın?"
"minho hakkında konuşacaktım, seni kandırdım." darlene aldığı cevap üzerine kaşlarını çatıp karşısındaki oğlanı inceledi "sana niçin inanayım? fakat devam et lütfen, yalanının ne seviyede inandırıcı olabileceğini merak ediyorum."
"dior bak bana inanıp inanmamak elbette sana kalmış ve bu gerçekten umrumda değil fakat biliyorsun ki lee minho ile herhangi yakın bir bağım yok ve onun bana verebileceği hiçbir şey yok, onunla bir anlaşma yaptık ve o istediğimi yaptı şimdi de ben onun istediğini yapıyorum. eğer anlatacaklarıma inanmazsan gidip rare'e sorabilirsin çünkü o da her şeyi öğrenmiş durumda, her neyse daha fazla uzatmadan başlıyorum: geçen yıl sizinle fazlaca eğlendiğim sıralarda minho ile sevgili olmuştunuz, bunu pekala biliyorsun ve benim nasıl birisi olduğumu da gayet iyi biliyorsun. eğlence kaynaklarımın elimden çekilip alınmasından gerçekten de hiç hoşlanmıyorum ve sizin grubunuz gerçekten de benim en büyük eğlence kaynağım. sen minho ile sevgili olduktan sonra elbette ki arkadaşlarınla daha az takılmaya başlamış ve beni görmezden gelmeye de başlamıştın, eh bu da beni fazlaca sinir etti ve sizi ayırmaya karar verdim. senin nasıl bir şeyde ayrılma hissiyatı duyacağını bilmediğim için de konuyu en basit yol olan aldatmadan halletmek istedim ve sana bir illüzyon yaptım, her şeyi gözünle görüp kulağınla da işittiğin için ve minho'nun da aldattığınj kabul etmeyeceğini bildiğin için onu dinlemedin ve istediğim oldu, ayrıldınız. bunu itiraf etmeyi pek istemiyordum ama sözlerime saygılı bir insan olduğum için yapıyorum, onu affedip affetmemen umrumda değil ve affetmezsen de çok daha mutlu olurum fakat şunu da söylemeliyim ki senin için ölebilir gibi duruyor, benim için ölebilecek birisini yanımda tutardım." tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
seventh year secrets; evil boy, dead girl and unnormal relationships at hogwarts
Fantasyyedinci yıl göze çarpmamıştı fakat büyük sırlar içeriyordu. şeytani oğlan, ölü kız ve normal olmayan ilişkiler // hogwarts au, participation