AYRILIK

52 9 0
                                    

İnsan sevdiğinden ayrıldığında garip bir duygu hisseder kalbinin derinliklerinde.Sanir ki tüm evren birlik olmuş da onun üstüne üstüne geliyor gözler kararir dünya döner ve gözlerde bir boşalma oluşuverir. Göz kapakları engel olmaya çalışsada gözyaşlarına buna mani olamaz. Aksine onlar mani olmaya çalışıp kendilerini Kasinca gözyaşlarının işi daha da kolaylaşmis olur.Ayrilik bir yangindir kolay sönmez yüreklerde yakıtı yine kendisidir.ayrilik var oldukça Vuslat olmadıkça bu yangının sönmesi pek mümkün değildir.Ama bence bu yangını söndürmenin iki yolu vardır: ya hasretlik bitecek kavuşma gerçekleşecektir yada geçen zaman yüreğini buna alıştıracaktir.Ayrilik ne kadar acı olsada insan bünyesi bunun üstesinden gelmelidir. Bu sebeple kötü ayrılıklar yaşayanlar bunuda üstesinden gelebileceğini bilmeli sabretmeli ve yangın sönmesi için gerekli zamanı beklemelidir.

Kolay değil yaşanmışlıklari alışkanlıkları bir kalemde silip atmak ancak bazen ayrılmayı da bilmek gerekir birgün gelir bakarsın ki yaşamın Çer çöp dolmuş insan artigindan geçilmiyor aklının odaları işte ozaman biraz temizlenmek gerekir.İnsanin en değerli zamanını enerjisini safligini çalan şey başka insanların yükleridir az insan ama kaliteli insan gerekir herzaman. İnsanoğlu ayrılığı hiç tatmicak hep hayat böyle gülerek geçecek sanar ama bilmez ki ayrılık onun aklında gerçekleşmiş bile....

En gizli defter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin