MUTLULUK

42 7 4
                                    

Galiba çok sıkıcı şeyler yazıyorum yani ne bilim yada bana öyle geldi :)) neyse işte bugün sizi mutlu etmek istedim ve böyle bişey yazmak istedim inşallah beğenirsiniz :) son bişey demek istiyorum okuyan yorum yapan ve vote veren arkadaşlarıma burdan kucak dolusu Öpücükler siz seviyorum :)))

Mutluluğu tarif edebilir misiniz??mutluluk insanın yaşamanın en önemli anılarının unutulmayişıdır.Mutluluk beklenen sevgi birileri tarafından sevilmektir mutluluk yaşamaktır.Söz etmektir bir dostla bir kaç kelime yada bir anneyle hasret giderme.Unutmaktir acıları, Unutulmuşlari hatırlamak ve bir daha unutmamak ömür boyu.Bir çiçektir mutluluk renk renk çiçek çiçek. Birilerinin gülmesidir mutluluk yada birilerinin Sevinç gözyaşları yada bir sevgilinin aşkım diye bağırişidir mutluluk.Nice yaşanmışlardir Yaşanmak istenilen anlardir mutluluk.

Mutluluk istemektir; düşünmeden seviyorum diyebilmektir; korkmadan kabullenebilmektir bazı şeyleri gücenmeden.

Mutluluk bazen Sevin bazen üzüntü biliyorum mutluluğun üzüntü yani var mı?? diyorsunuz var hem de öyle var ki.. Bu mutluluğun gizli kalmış kırıntısıdir.Napalim mutluluğu yakalayamiyoruz işte biz buyuz arkadaş söylediklerim size saçma geliyor biliyorum ama mutluluk evet mutluluk insanı sürükler.Tam da bulmuşsundur ama muhakkak kaçıp gidecektir senden istemiyor seni sende başını eğip razi olacaksın çünkü sen mutluyken mutsuzsun çünkü sen mutluluğu yakaladim derken mutluluğu yakaladın sadece. yani mutluluğun bi yeri vardır ve Ortak bir özelliği. Yürektendir ve huzurdur peki siz mutluluğu tarif edebilir misiniz ??

En gizli defter Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin