GEÇMİŞTEN GELEN

1 0 0
                                    

Kötü bir sabaha uyanmak bende gerçekten sinir yapıyordu. Tüm gece kabuslarla boğuşmuş nefes nefese uyanmıştım.
Üstüne acil gelen kodla toplantıya çagırılmıştım.uzun zaman olmuştu merkeze gitmeyeli. Sevmezdim orayı.

Siyah tayt ve crop giyip spor ayakkabılarımla çıkmıştım.evden.
Garaja doğru yürürken hangi arabayla gideceğime karar vermeye çalışıyordum.
Garaj kapısında gözlerimi kapattïm ve 360 derece kendi etrafımda döndükten sonra bi sağa bir sola yürüdüm ve gözümü açtım. Ah hadi ama bu eski modelle o kadar seri manevraları nasıl yapıcaktım.
Direksiyona geçtim.arabayı çalıştırıp garajtan çıkacakken sağ koltuk da duran cüzdanı görünce gülümsedim.
Bu tabiki bı tesadüf değidi. Evinin önüne geldigimizde sadece bidaha görüşüp görüsmeyeceğimizi sormuştu tabiki görüşücektik arabadan inerken ödünç aldığım cüzdanı bir sonraki görüşmemizin yegane sebebi olucaktı.

Ben bunları düşünürken çoktan ağaçlık bomboş araziye gelmiştim.
Dışardan bakan herkesin yanlızca gördüğü buydu.

Yıllar önce devlet birimleri tarafından kurulan bu yer çok iyi kamifule ediliyordu sağ taraftaki ağacın üstünde radar benzeri olan kameradan izleniyordum doğru şifreyi yazamazssam aracım ve tabi bende yok edilicektim.tehdite açık ancak tehditi anında yok edicek bı merkezdi burası.
Tabi eğer anlarlarsa.
Arabayı önce 100 metre ileriye sürdüm sağa ve sola manevra yaptıktan sonra. Ani frenle durdum buda yeraltına açılan kapının açılmasını sağladı.

Arabadan inip anahtarı Meriçe verdim. Arabayı tekrar hareket ettirip. Şirkete gitmesi. Gerekiyordu. Karanın cüdanı arabadaydı ve biliyordum ki içinde bir GPS cihazı vardı. Cüzdanı ondan aldığımı arabadan indikten sonra tam evinin kapısında farkedip hiçbirşey söylemeyince arkasını dönüp seslendiğinde tahmin etmiş birdaha nezaman görüşücegimizi sorduğunda emin olmuştum birbirimizi oyuna davet ediyorduk.
Onun için tek sorun oyunu benim kurmamdı aslında herkes için sorun buydu.

Büyük koridordan geçip harekat merkezinin önüne gelince duruşumu hiç bozmadan kapıyı açıp içeri girdim. Bana dönen gözler vardı tam 8 çift. Yuvarlak masada da otursak masanın sahibi benim diye bağıran ihtiyar ve 7 çöm
Ah tabi kapıyı çalmamıştım. Bana ayırılan sandalyeye yaklaşıp oturdum.
Açıkcası şuan düşündügüm bir çok şey vardı ama en önemlisi. Canım tost çekiyordu.ve biran önce gidip yemek istiyordum.
İhtiyarın konuşması ile herkes ona dikkat kesildi.
" '0'numara da geldiğine göre başlayabiliriz. Laf sokmasa olmazdı bunak herif.

'Evet arkadaşlar hepiniz yeni görevinizi aldınız ancak 0 numara için daha farklı bir durum söz konusu bu görevde onun yardımcıları olacaksınız' herkes büyùk bir hırsla kafasını dikleştirdi. Sadece ufak bir tebessümle karşılık verdim görevi anlatmam için söz hakkı bana geçmişti ayağa kalkıp projeksiyon kumandasıni elime aldım ve tuşa bastım Karanın fotoğrafı büyük ekranda çıkınca anlatmaya başladım.

Merdin ailesinin son varisi Karan Merdin büyük bir ihracat firmasında yönetici üniversiteyi 1 ay önce bitirip ülkesine döndüğünde Annesi ve babasıyla yaşamaya başladı.
23 yaşında Merdin ailesi ihracat adı altında kara para aklama uyuşturucu ticareti ve insan ticareti yapıyor.
Bütün bunların yanı sıra küçük varisin bir dövüş kulübü var. ringte kaybedenin kesin olarak öldüğü bir kulüp. Ve kendisi kulübün sadece sahibi değil. Aynı zamanda dövüşcüsü.
Bunlar genel bilgiler. Bizi ilgilendiren kısım bu adamın öldürülmesi gerektiği.
Son olarak eklemek istediğim. Bu görev bana verildi ancak sizlerde mevcut görevleriniz bittiği anda bana odaklanıcaksınız. aradığımda geliceksiniz ve git dediğimde gidiceksiniz.görev bitiminde eğer başarı yakalarsanız çok istediğiniz bir şey merkez tarafından kabul görucek her ne olursa gitmek isteyen gidebilicek.
Şimdi görevin ilk adımı tamam kendisine yaklaştım hedef avcı konumuna geldi bile ancak görev 365 günde biticek 1 yılın sonunda sıradan bir ölüm olmıyacak psikolojik olarak da saldıracağız.evet ilk toplantı bu kadar daha fazla devam etmek istemiyorum. Kalan bilgiyi hepiniz görevlerini tamamladığında ögreniceksiniz. Deyip soruları ve final konuşmasını dinlemeden çıktım odadan.
Meriç gelmiş olmalıydı onun beni bırakmasını isticektim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 25 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

CHANGEMENTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin