2 Yıl önce...
Saat sabah altı. Hazırlanıp okula gitmek için berbat bir gün. Sahi okul nedir? Bilgi yuvası huh çok sıradan. benim gibi, kilolu, kısa, ve gözlüklü kızların psikolojilerinin alt üst edildiği berbat ruhta insanların olduğu, dedikodudan, aşk, kaos ve entrikadan arta kalan zamanlarda hayatımızın hiçbir yerinde kullanmayacağımız, meslek edinebilmek için zoraki bir şekilde girdiğimiz üniversite sınavı için bize lazım olan bilgileri öğrendiğimiz yer. Evet farkındayım baya uzun bir cümle oldu. şöyle özetleyeyim dünyanın en sikik yeridir. "bence"
Ben kimim? son zamanlarda bu soruyu kendime o kadar çok soruyorum ki ben Adin. evet evet sadece Adin.
Kilolu, gözlüklü ve kısa boylu sıradan bir kızım işte ama insanlar bunu anlamıyor. neden uğraşılan hor görülen dalga geçilen kişiyim ki kilolu olduğum için mi? bok gibi ruhları kirli kalpleri olan insanlar tarafından rutin olarak her gün aşağılandığım için gitmek istemediğim bilgi yuvasına giriş yapmama 10 adım kaldı.
Özel Alamur lisesi kısaca benim kabusum ne heveslerle başladığım lisenin 4 yılını cehennemde gibi geçirmiş olmam dışında sorun yok. bugün lise hayatımın son günü. iyi, kötü zamanlarımın geçtiği umudum olan liseden sanırım istediğimi alarak mezun oluyorum. İyi kötü dediysem , iyi zamanlarım sadece ondan ibaret o benim sevgili katilim. Karan ben onun gözünün içine bakarken bana yapılan her zorbalığa sessiz kalan bazen destekleyen sevdiğim. hem zehirim hem panzehirim.
...
Aileme mektup ;
18 yılım, annem, babam, abim, ablam siz her şeyden çok değerlisiniz benim için ancak hayatım artık bir kırılma noktasına girdi ya gideceğim, çok uzaklara, olmak istediğim kişi olacağım ya da kalıp bana sizin biçtiğiniz hayatı yaşayacağım. Sizi seviyor olmam bunu kabullenebileceğim anlamına gelmiyor. Abi senin tabirinle yorgun savaşçın yeniden ayağa kalkıyor. kendinize hep iyi bakın.
... Ben dünyanın en asosyal insanı bilgisayar başından kalkmayan program kurmaya çalışan araştıran ve değişime başlamak isteyen kişiyim bu benim değişimim.
Gece saat 03:00 da bilgisayarıma gelen o gizemli mail değişimimin ilk adımı. yaptığım araştırmalar yazdığım makaleler sızmaya çalıştığım güvenlik duvarları devletin siber güvenlik uzmanlarına ulaşmış durumda ve MİT ile görüşmemin gerektiğini Cuma günü saat 11.00 da onlarla buluşmam gerektiği yazıyor. Whaaat hangi cuma olduğunu yazmamış olmalarını geçiyorum buluşma yeri yok. Böbreğimi yada diğer organlarımı alıp,vicudumun 46 yerinden bıçaklanıp bir ormana atılabilecek olma ihtimalim var ama bu sadece bir olasılık gerçekten Mit de olabilir ve ben bu cuma hayatımın devrimini yaşayacağıma inanıyorum.
Sonunda karneleri almıştık. hızla okuldan çıktım ve okulumun olduğu maslakta dolaşmaya başladım. saat 10:57 gözlerimi kapattığım sırada hayatımda değişebilecek şeyleri düşünmeye başlamıştım bile koluma değen şeyle gözlerimi açıp soluma dönmem bir oldu. K arşımda takım elbiseli acayip yakışıklı bir adam beklerken 60 yaşlarında bir amca bulacağımı hiç düşünmüyordum. sakince ama sert sesiyle konuşmasıyla gözlerine odaklandım.
"Adını unut ilk kural bu eğer değişmek istiyorsan adın olmamalı". kabul ediyorum bu biraz ürkütücüydü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHANGEMENT
ChickLitHer şey büyük bir değişimle başladı. O çok çirkindi , artık güzel O çok kiloluydu , artık zayıf "O çok kötü , eskiden iyiydi" ADİN ya yıkım olacak, yada büyük bir yapım, Tercihler, geleceğimizi nasıl şekillendirir. İyi kötü var mıdır? Ya da doğru ya...