" Ee nereye gidiyoruz? " dedi ve seni çok güzel bir yere götüreceğim dedim. Peki dedi. Aslında bildiğim çok yer vardı ama deniz için en güzel yeri seçmeliydim. Evet! Deniz manzaralı bir restoran biliyordum. Onu oraya götürecektim. "Naber" dedi deniz. "iyi, dün gece için gerçekten Özür dilerim" Dedim. Denizden ses yok."?" Cevap yok.
Deniz
" Deniz, Deniz? " bir anda kalktım Arabadaydım tabi ya uyuya kalmış olmalıyım. Tabi dün gece onu düşünmekten. " kalkıcak mısın? " tabi kalkıcam mal. Hepsi odun bunların ya. " geliyorum " Dedim. Acaba bir şey diyecek mi?? Acaba yine bana seni seviyorum diyecek mi. Bunları düşünürken o çoktan masaya gitmiş soldaki sandalyeyi çekmiş beni bekliyor. Bende gidip oturdum. " teşekkür ederim " dedim. Oda otururken "önemli değil" dedi. Gerçekten bende ona karşı bir şey hissediyor muydum? Çok garip duygular içerisindeyim ama o yanımda olduğundan beri kendimi güvende hissediyordum.
Eren
Off çok endişeliyim acaba bir hata yaptım mı? Off bu günün çok güzel olmasını istiyordum. Bir hata yapmamalıyım bu benim son şansım olabilir. Birazdan garson geldi. Ne istersin diye sordum. Portakal suyu ve yumurta dedi nasıl olsa kahvaltı restoranı bende aynısını aldım. Yazar: Gerçekte yumartayı hiç sevmem hfjfjfjfjkt
Deniz
Kahvaltı bittikten sonra 2 kahve istedi ve geldiğinde içmeye başladık o telefonla uğraşıyordu evet içim kıpır kıpırdı. Telefonu cebine koydu ve bana bir şeyler diyordu ama hiç bir şey anlamıyordum yüzü çok dikkatimi çekmişti ve en son söylediği cümleye karşılık cevap veremedim "Deniz..."