Merhaba Çikolatalarım 🎀
•32k!
Biliyorsunuz ki Wattpad artık Apple storedan bile kaldırıldı. 10 aydır taekook yazıp yayınlayan bir yazarım ve bu yolda beni bırakmayan herkese çok teşekkür ederim. Herkes gibi bende Wattpad gerçek anlamda kapanırsa ficlerime ne olucak sorusunu düşünüyorum? Eğer ciddi anlamda Wattpade artık hiç birimiz giriş yapamazsak ficlerimi tabiki başka bir platforma taşıyacağım. Şuanlık tek temennim Wattpadin tekrar geri özgür bir şekilde açılması ve yazıp okuyabilmemiz . Beni instagram hesabımdan takip ederek güncel haberlerimden haberdar olabilirsiniz hepinizi çok ama çok seviyorumm <3
İnstagram: Cikolatalibts
Bölüm için bol bol yorum yapıp oy vermeyi lütfen unutmayın 🫀 Aileme de katılırsanız çok mutlu olurum bebeklerim😚
Diğer ficime de şans verip okumayı unutmayın lütfen 🧷
Fic; Dance Claim •Taekook+18Keyifli okumalar 🎧
Jungkook: Senden nefret ediyorum Kim Taehyung.
Bunu dememle Taehyung'un yüz ifadesi durgunlaşmış gözleri arkamdaki bi noktada durmuştu. Merak edip kafamı arkaya doğru döndüğümde Ardanın kapı pervazına dayanmış uzun ve kaslı bedeniyle bizi izlediğini gördüm. Önümde duran Taehyung Ardaya sinir olmuş olacakki yerinde soluklanıp bir adım attığında hemen ellerimi göğsüne koyup durdurdum . Taehyung'un bakışları göğüslerinde duran ellerime kaydığında ellerimi tutup aşağıya indirdi ve sıkıca sağ elimi kavradı.
Taehyung: Hadi gidiyoruz yavrum.
Bana karşı olan bu tutumu yüzünden içimden binlerce küfürler savurup elimi elinden kurtardıktan sonra Ardanın yanına ilerledim.
Jungkook: Ben hiçbir yere gelmiyorum .
Taehyung Ardanın yanında durup bunu söylediğim için iyice çileden çıkmış gibi yanıma yürüdüğünde Arda önüme geçip onu durdurmuştu.
Arda: Duymadın mı? Jungkook hiçbir yere gelmek istemiyorum dedi. Eğer çok meraklıysan gitmeye kimse seni zorla burada tutmuyor.
Taehyung: Çekil önümden yoksa-
Arda: Ne yoksa?
Taehyung'un tehlikeli birisi olduğunu tüm kore halkı bilirdi. Ona kimse karşı gelemez nezaketle önlerinde eğiltirdi. Sonuçta kendisi ayrıca Celine şirketinin de sahibiydi. Ardanın zarar görmesini istemediğim için bileğinden tutup onu geri çekmeye eve sürüklemeye çalıştım ama adam dağ gibiydi yerinden bile kıpırdamadı.
Jungkook: Arda!
Ona seslenmemle hemen bana dönmüş gülümsemişti. Ardayı içeriye davet ettiğimde beni kırmamış eve girmişti. Bende son kez Taehyung'a bakıp kapıyı suratına çarparak kapatmıştım. Kapıyı kapatır kapatmaz yere oturup kafamı arkaya yasladım. Bacaklarımı kendime doğru çekip kollarımla sardığımda iyice bedenim küçülmüştü. Gözümden istemsizce yaş geldiğinde kafamı eğip yerime iyice sindim. Acilen kendime gelmem lazımdı. Eskisi gibi olmam lazımdı. Kimse için üzülmeyen herkesi siktir eden o kişi olmaya devam etmem lazımdı! Oturduğum yerden bi hışımla kalkıp başımı iki yana salladım.
Kendine gel jungkook.
Kendine gel.
Ağlama jeon.
Ağlama!
Kendime çeki düzen verip Ardanın yanına salona ilerleyecekken kapının tekrar çalması ile geri kapıya doğru yürüdüm. Yine Taehyung gelmiş diye düşünüp kapıyı küfür ederek açtığımda pizzacı olduğunu gördüm .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY ENCOUNTER LOVE•TAEKOOK+18
RomanceKim Taehyung "Hızlı sür şu siktiğimin arabasını!" Sinirli bir şekilde yeni şöförüne bağırmış homurdanmıştı. Yine üniversitenin ders çıkışına gelmiş olmalı ki öğrencilerin kalabalığından ötürü yol tıkanmıştı. Karşıdan karşıya geçen bir kişi Kim Tae...