1

5.2K 299 266
                                    

MY ENCOUNTER LOVE•TAEKOOK+18

Merhaba Çikolatalarım🍫 Yeni ficimle karşınızdayım💞 Umarım beğenerek okuduğunuz bir taekook fici olur🫶🏻 Lütfen bana destek olup bol bol yorum yapıp oy verin🌟 Takip edip aileme katılırsanız da çok sevinirim aşklarım🐣

Tarihleri alalımmm🌷

Keyifli Okumalar🤍

Kim Taehyung;
•31 yaşında
•Celine şirketinin sahibi
•Sinirli bir kişiliği var
•Ayrıca yer altı mafya babası
•Seme!

Jeon Jungkook;
•19 yaşında
•Üniversite 1. Sınıf hemşirelik okuyor
•Yakın oldukları kişilere tatlı, tanımadığı kişilere karşı tamamen siklemeyen birisidir.
•Uke!

Kim Taehyung "Hızlı sür şu siktiğimin arabasını!" Sinirli bir şekilde yeni şöförüne bağırmış homurdanmıştı. Şirketini oldukça önemsiyor hemde uzaklığı yüzünden her zaman şikayet ediyordu. Sinir bozucu bir şekilde şirketinin biraz sağ çaprazında bir üniversite vardı. Genellikle aktif kullanılan üniversite yüzünden trafik oldukça fazla oluyordu. Bugünde öyle günlerden birisiydi. Lüks arabasında arkada oturmuş yeni şöförüne komut veriyordu.

Yine üniversitenin ders çıkışına gelmiş olmalı ki öğrencilerin kalabalığından ötürü yol tıkanmıştı. Öfkeli adam küfür edip elindeki telefonunu sertçe karşısındaki koltuğa fırlatmıştı. Lüks arabasının siyah camını indirmiş , sinirle öğrencileri izliyordu. İçlerinden iki kişi karşıya geçmek için arabanın yanından dolaşırken , bir kişi Kim Taehyung'un dikkatini çekmiş saçları rüzgarda dağılan oğlanı baştan aşağı süzmüştü.

"Kim bu çocuk ?" Diye kendi kendine konuştu. Gencin gözleri ona dönmüş sinirle bakmıştı. Tam arabanın kenarından uzaklaşıcak olan genç çocuğu hızla arabanın camından bileğini tutmuş kendine çekmişti. Şaşkın olan çocuk yay gibi olan kaşlarını çatmış bağırmıştı. Yanındaki arkadaşıda onu Kim Taehyung'un elinden kurtarmak istiyordu ki genç çocuğun bileğinde sarışı olan elleri çekmeye çalışıyordu. Sinirli adam anında yumuşayıp karşısındaki genç adamın gözlerinin derinliklerinde dolaşırken trafik açılmış olmalı ki korna sesleri yükseltiyordu.

Kim Taehyung'un Şöförü arabayı hareket ettirecekken hızla şöföre bağırdığı anda genç çocuk ondan kurtarmış olduğu bileğiyle arkadaşının elini tutup karşıya geçmişti . Kim Taehyung sinirle şöförünün yanında oturan güvenlik amacıyla tuttuğu adama bağırmış komut vermişti. "BİR DAKİKA KİM BU ÇOCUK? ONU İSTİYORUM ÇABUK BANA GETİRİN!"

Gözden kaybolan genç çocukla koruma kimden bahsettiğini anlayamamış sorgular gözlerle Kim Taehyung'a bakmıştı. Kim Taehyung da adamına bakıp küfür etmişti. "Sikerim böyle işi! Sür şu arabayı gidelim sizden bir bok olmaz. "

Şirkete ulaşan adam, aklına takılan çocuk yüzünden toplantıdaki hiçbir şeyi dinlememişti. Odasına geçip kendini koltuğuna bıraktığında kafasını arkaya atıp gözlerini kapatmıştı. Aklına hemen gelen genç çocukla sinirlenmiş gözlerini geri açmıştı. Sinirle bağırıp içeriye koruma olan adamını çağırmıştı. "Mobese kayıtlarını inceleyin , bugün saat 11:50 civarlarında arabamın yanında bi olay oldu. Bileğini tuttuğum çocuğu istiyorum! " . "Hemen efendim."

Akşama kadar az da olsa işlerini halletmiş evine gelmişti. Yüzlerce korumayla kuşatılan korumalı evinin içinde kimse yoktu. Çünkü Kim Taehyung öyle kolay kolay evine adamlarını sokan birisi değildi . Lüks hayatının verdiği acı gerçeklerden birisi de canının her zaman korunması olmalıydı. Bunun en büyük nedeni de yer altı mafyalarının babası olmasından kaynaklanıyordu.

Hızla duşa girip çıkmış aşağı katta masayı hazır eden hizmetçinin yanına gitmişti. "İşin bitmiş sanırım, ellerine sağlık evine gidebilirsin." "Teşekkürler taehyung bey."

Masaya oturup yemeğe başlayacak olan Taehyung'un kapısı çalındı. Ayağa ne kadar kalkmak istemese de iki adımlık yolu yürüyüp kapıyı açtı. Karşısında bi adamı vardı. Sorgular gözlerle ona baktığında adam "Bugün istediğiniz genç çocuğu bulduk Taehyung Bey." Taehyung'un keyfi yerine gelmiş bir şekilde sırıtıp konuştu. "Neredeymiş genç oğlanım?" Koruma buldunları genci bu kadar sahiplenmesine şaşırmıştı. "Araba da Taehyung bey." " Çabuk getirin yanına!"

Kapıyı aralık bırakıp evin büyük salonuna geçip koltuğa yayılarak oturdu. Taehyung'un üstünde beyaz bir tişört altında ise siyah eşofmanı vardı. Keyfi yerindeydi. İçeriye iki koruma ile getirilen çocuğun sesi evi inletiyordu. Taehyung adamlarına bakıp " Bırakın genç oğlanımı da siz çıkın." Adamlar saygıyla eğilip evi terk ettiler. Karşısında ki genç çocuk ona kaşlarını çatıp konuştu.

"Siktir , senin nereden genç oğlanın oluyor muşum ben!?"

"Olucaksın."

Taehyung alayla sırıtıp iyice koltuğa yayıldı. Karşısındaki genç çocuğu baştan aşağı süzdü. Üstünde siyah tişört , altında ise gri bir eşofman vardı. Ayrıca tişörtünün üstünde de gri bir oversice ceketi vardı. Oldukça zarif bedeni hoşuma girmişti. Karşısında ki çocuk onu süzdüğünü anlayıp hırsla bağırdı.

" Çek o pis gözlerimi üzerimden piç!"

" Şşt o nasıl söz öyle!"

Deyip ayağa kalktı. Genç çocuğun üstüne doğru adımlamaya başladığında elleri bağlı olan çocuk ne yapacağını kestirememişti. Yine de ondan korkmadığını göstermek için asla geri adım da atmamıştı. Taehyung genç oğlanın önünde durduğunda dik başlılığı hoşuna gitmişti. Sağ elini genç çocuğun çenesinin altına koyup kendine iyice ona yaklaştırdı.

"Genç oğlum merak etme sana zarar vermeyeceğim."

"Dokunma bana yoksa..."

Genç çocuğu dinlememiş sözünü yarım bıraktırıcak olan o hareketi yapmıştı. Taehyung dudaklarını karşısındaki genç çocukla birleştirip sertçe alt dudağını kavradığında kendini geri çekmeye çalışan çocuğu koltuğa uzattıp iyice kendini bastırdı.

Evet bebeklerim yeni ficim hayırlı olsunn❤️‍🔥 Umarım beğenirsiniz , biraz inişli çıkışlı bir taekook fici okuyacaksınız💞 Şimdiden söyleyeyim sex içeriği olacağı için rahatsız olanlar bıraksın😊 Lütfen bol bol yorum yapıp oy vermeyi unutmayın hepinizi çok seviyorum takip edinnn 🥰

'Idetta kaçar 🥳

İnstagram: Cikolatalibts
Youtube: Çikolatalı BTS

MY ENCOUNTER LOVE•TAEKOOK+18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin