Επιστροφή στο σπίτι και η επόμενη μέρα

120 17 4
                                    

Μετα από λίγα λεπτά είδα τον τον Γιώργο μέσα σε μια Mercedes με μαύρο χρώμα. Σταμάτησε μπροστά μας και βγήκε από το αυτοκίνητο. Πήρε την Νίκη από το μπράτσο και την έβαλε στη πίσω θέση. Εγω είχα μείνει να τον κοιτάω με ένα χαζό βλέμμα. Σκεφτόμουν ότι κάτι έπρεπε να κάνω για να μην τον χάσω. Όχι ότι τον έχω ερωτευτεί ή κάτι τέτοιο απλά από τότε που τον είδα μου κίνησε το ενδιαφέρον. Σκεφτόμουν όλα αυτά τα πράγματα μέχρι που κάποιος διέκοψε τις σκεψεις μου.
" θα κάθεσαι για πολλή ώρα ακόμα να με κοιτάς; "
" Σορρυ απλά αφερεθηκα. Μπορούσες να το πεις και πιο ευγενικα"
" ναι όντως θα μπορουσα"
" χα χα χα αστείο "
" δεν ήταν αστείο "
Εεε γι αυτό δεν είχα απάντηση. Γτ μου φέρεται ετσι τώρα; τι έκανα; πως γίνεται να αλλάζει τόσο γρήγορα η διάθεση του;

Σε όλη τη διάρκεια της διαδρομής μέχρι το ξενοδοχείο μας δεν μίλησε καθόλου. Το μόνο που ακουγόταν ήταν η που Νίκη σιγοτραγουδουσε κάτι τραγούδια. Τα μάτια του ήταν καρφωμένα στο δρόμο και ούτε καν που με κοιτούσε. Γτ το έκανε αυτό; πριν λίγο με φλέρταρε στο κλαμπ και τώρα έκανε σαν να μην υπάρχω καν εκεί. Επιτέλους φτάσαμε στο ξενοδοχείο γιατί ήμουν έτοιμη τα του βγάλω το μαλλί τρίχα τρίχα από τα νεύρα μου. Βγαίνω από το αυτοκίνητο και βγαίνει κι αυτός για να βγάλει την Νίκη η οποία από το πολύ ποτό είχε αποκοιμηθεί άλλα αναγκάστηκε μα την ξυπνήσει. Μόλις την έβγαλε από το αυτοκίνητό του πέρασα το χέρια της γύρω από τον ώμο μου και του γυρισα την πλάτη για να φύγω. Αλλά μου έπιασε το χέρι και παραλίγο να πέσω και να ρίξω και την Νίκη μαζί. Περίμενα να κάνει καμία κίνηση. Πχ τα να μου δώσει το τηλ του. Αλλά όχι. Είχε άλλα σχέδια.
"Ελπίζω να σε ξανασυναντησω "μου λεει
Τιιιιιι; Δηλαδή θα το αφήσει ετσι; δεν θα κάνει καμία κίνηση; θα με αφήσει να φύγω;

Μετα από αυτό γύρισα την πλάτη μου να φύγω αγκαλιά με την Νίκη. Πήρα το κλειδί από τη ρεσεψιόν και ανέβηκα όσο πιο γρήγορα μπορούσα στο δωμάτιο. Μόλις μπήκα μέσα βάρεσα την πόρτα και άφησα την Νίκη στο κρεβάτι. Δεν μπορούσα να συγκρατήσω τα δάκρυα μου και ξέσπασα. Έκλαιγα με λυγμούς. Μα καλά γιατί κλαίω για έναν ξένο;;; πήγα στο μπάνιο έπλυνα το πρόσωπό μου και πήγα ξάπλωσα στο κρεβάτι μου. Η Νίκη ήταν ζαλισμένη από το ποτό οπότε δεν είχε πάρει χαμπάρι.

Την επόμενη μέρα

Πλευρά της Νίκης

Ξύπνησα με έναν φοβερό πονοκέφαλο. Πόσο παίζει να ήπια χθες; Μισό που είναι η Κατερίνα; Αα να τη στο μπαλκόνι. Ωχ φαίνεται σκεπτική. Μήπως εγινε κάτι χθες; κάτι πρέπει να έγινε για να είναι ετσι. Πρέπει να είχα πιει τόσο πολύ που να μην κατάλαβα τίποτα. Σηκώνομαι από το κρεβάτι και βάζω τις παντόφλες μου.

Η γνωριμίαWhere stories live. Discover now