Que va passar?

339 14 3
                                    

Tot va començar quan l'Ignasi va començar a dir que havia canviat, que en certa manera havia "renascut" això l'Elna s'ho va prendre com l'excusa perfecta perque ell pogués ser un borde insensible que no li importen els altres. Per l'Elna aquest suposat canvi va ser molt dur perque li van apareixer molts dubtes. Ella sovint pensava "es culpa meva" "ha canviat per mi" i també es preguntava coses com "que li ha passat?" "tinc alguna cosa a veure amb aquest canvi?"... Ella estava molt confusa no savia com actuar, no savia com ajudar-lo, no savia a qui demanar ajuda, no savia res; ella només savia que era tonta i pensava perdonar-li tot per molt greu que sigués. Ell sempre li parlava malament, si algun cop la seva amiga li explicava un problema ell contestava malament o per compromís. La noia començava a estar farta d'aquell "renaixement" aixi que va decidir dir-li tot, va tractar-lo de fals, va acusar-lo de no tenir paraula, va dir-li de tot. La seva reacció no va ser gaire bona... Ell li va contestar sense respecte amb menyspreu, finalment ella li va demanar disculpes perque per molt imbècil que sigui el noi ella l'estima més que ningú. L'Elna volia oblidar-se del noi perque era una de les persones que més mal de caps li portava, però quan s'està enamorat ja se sap, tenim una vena als ulls...

Com ens vam oblidar del whatsappWhere stories live. Discover now