Oda arkadaşı

81 2 2
                                    

4 sene sonra
Bu gün 15 yaşındayim artik büyüdüm  ardada 4 yaşında ve annem geri döndü kokusunu içime cekebiliyorum o artik yanimda hiç gitmemek üzere he üvey anne gitti simdi üvey baba var evet annem evlenmiş bana haber vermeden bide üvey kardeşim var o 3 yaşında adida Nazli tab2 arda ondan daha degerli çünkü arda benim elimde büyüdü gercekten benim elimde büyüdü ben büyüttüm onu annen ardayi burdan göndermek istiyo ama ben asla ardayi göndermicen arda giderse bende giderim o kadar. Ardada bu evde yasicak annem kimi kimin evinden kovuyo farkindami bilmiyorum ama burasi babamin evi bu ev arda bana kaldi miras olarak paylastirildi yani neyse ben artik 15 yasindayim büyüdüm 9. siniftayim ve yarin okulda ilk günüm yebi hayatimla beraber yeni bi okul evet dogru duydunuz eski okulumda asiri serseri var ama hepsi birbirinden tatli he bide benim meleqim var öz kardeşim gibi sevdigim biri nur 3 senedir tanisiyoruz onla tanistiktan 1:hafta sonra annem geri geldi kiz bildiginiz bana nur getirdi annesi babasi araba kazasinda ölmüş tek basina evde kaliyodu evet dogru duydunuz du ama artik ayni evde kaliyoruZz bildiginiz bizim ev cok kalabalik annem ve üvey ayni odada kaliyo arda ve nazlida ayni odada kaliyi ayri ayri yataklarda bizde Nurla ayni odada kaliyoruz benim odam evin em büyük odasi ve en güzel dene bilir bende odami nurla beraber kullaniyorum ve ben bu hayatimdan mutluyum nur benim sihirli güçlerimi biliyo ve bildigi halde beni birakmadi baska birine söylesem benden kaçardi galiba neyse yarin icin nurla alisverise cikmaya karar verdik üstümüzü giyinip evden ciktik..

( Multimedia nurla gecenin odasi :* )

GECEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin