5

28 4 0
                                    

Arkadaşlar artık sınır koyacağım çünkü okunma sayımızda düşüyor oy ve yorumda yapmıyorsunuz bundan sonra sınır var yoksa kalan bölümleri atmayacağım.Lütfen satır arası yorumlar da atın yoksa benim yazma hevesim gelmiyor ve sanki emeğimin boşa olduğunu düşünüyorum.

Lütfen hayalet okuyucu olmayın.

Sınır:2 oy,2 yorum

Olaylar bu bölümden sonra başlicak.

####################################

Geçen gece olanlardan sonra elim ayağıma dolanmış Alaz'ın karşısına çıkmaya bile utanıyordum artık fakat annemler ise bana Alaz'dan uzak durmamı ve ona güvenmememi söylüyordu ama ben hep çıkıştım onlara ne olabilirdi ki Allah aşkına abartıyorlardı.

(Ah benim Eylül üzümlü kekim kıyamam olayları anlayamicak kadar aşık.)

Neyse ne bugün Hakkari'ye geri dönüyoruz.Ve bu arada Selen ile Rüzgar ise sevgili olmuştu.Şimdi anlıyordum Rüzgar 'ın o zaman bir tepki vermemesini o da Selen'e karşı bir şeyler hissetmiş galiba o yüzden de benim söylediğim şeyleri pek takmamış anlayış ile yaklaşmıştı.Ben ise Alaz'ın yüzüne bile bakmamış ne yapacağıma karar vermeye çalışıyordum bu durumu İlknur'a anlatmamıştım fakat en yakın zamanda anlatmam gerekiyordu.

İlknur"Eylül artık ne olduğunu anlatacak mısın o geceden beri bir değişik davranıyorsun sen çocuğun senden hoşlandığını böyle mi anlayacaksın??"dedi haklıydı artık anlatmanın zamanı gelmişti.
Eylül"İlknur benim sana birşey demem gerekiyor."dedim.İlknur gözlerini kapatıp açtı tamam dercesine"Şimdi İlknur o gece Alaz bana benden hoşlandığını ve Selen ile sevgili olmadığını söyledi biliyorum bunu sana daha erkek soylemeliydim fakat benimde bu olayı sindirmeye ihtiyacım vardı."dedim.

İlknur bana gözlerini dikmiş bakıyordu ve şaşırmıştı bu bana bakan bakışlarından belliydi.En sonunda transtan çıktı ve bana bağırmaya başladı bekliyordum bunu yapmasını.
İlknur"KIZIM NİYE BANA BUNU DAHA ÖNCESİNDE SÖYLEMİYORSUN BENİ DELİ Mİ EDECEKSİN SEN YA!!"dedi.Bende süt dökmüş kedi gibi duruyor ona masum olmasını dilediğim bakışlarımı yolluyordum fakat Alaz'a sadece benimde onu sevdiğimi söylemiştim daha evet ya da hayır dememiştim.Ben"İlknur sakin ol tamam sana önce söylemeliydim fakat değişik hissettim yapabileceğim birşey yok."dedim ve İlknur konuştu "Tamam peki sen o böyle deyince ne dedin??"dedi.
Ben"Bende seni seviyorum dedim."dedim fakat bunu o kadar rahat bir şekilde söyledim ki ben bile sesimin bu kadar sakin çıkmasına şaşırdım. İlknur"İyi bunu yapmışsın bari."gülümsedi bende masumca sırıtarak devam ettim"Ama ben onun teklifine evet ya da hayır demedim ve bu yüzden de karşısına çıkmaya utanıyorum."İlknur hemen o iş bende dedi ve odadan çıktı ne yapacağını merak ediyordum.Bir kaç saat sonra odadan çıktım eğer aşağı inmeseydim olanları anlayamayacaktım.Çünkü İlknur aşağı indiği zaman gidip Alaz'a Eylül seni seviyormuş teklifine de evet diyormuş demiş ve aşağı indiğim zaman Alaz yanına gelip bana sevinçle sarılınca bende şok olduğum için ne yapacağımı şaşırmış direkt Alaz'a sarıldım.

Bu olayın şokundan çıktım ve daha sonrasında da evden çıkıp havaalanına doğru yola çıktık. Yarım saat sonra havaalanına geldik ve bilet işlemlerini hallettik.Derin bir nefes alıp uçağa doğru ilerledik.Ućağa bindiğimiz zaman Alaz benim yanıma oturmuş elimi elinin içine aldı ve hemen dudaklarına götürdü ben ne olduğunu anlamadım.
Hemen kocaman olmuş gözlerim ile Alaz'a baktım çünkü beklemiyordum.Ben bir ilişkiye hazır mıyım onu da bilmiyordum ya gerçi ama ne olucaksa olsun dedim.

Sonra da Alaz'a sarıldım ve şu sözler çıktı ağzımdan"İyi ki varsın."dedim.Alaz bana şaşkın bakıyordu ben ise ona dönmüş şaşkınlık anı ile açılan ağzına vura vura seviyordum tabi ki o da şaşkınlığı üzerinden atıp bana söylenmeye başladı."Ya kızım ne yapıyorsun sen ya bu nasıl sevmek hem ben böyle sevilmeyi hak ediyor muyum sevgilim ya??"dedi ve bende dediği şey ile şoka girdim böyle bir şeyi beklemiyordum.

"Ne dedin sen?"dedim o da cevap verdi."Ne ne demişim?"dedi.Bende devam ettim.
"İşte bende onu soruyorum ne dedin."dedim ve konuşmaya başladı.
"Ben böyle sevilmeyi hak ediyor muyum dedim."dedi bende konuştum."Ondan sonra."dedim ve konuştu"Ya."dedi bende sıkıntıyla cevap verdim"Ondan önce."dedim ve Alaz anlamış bir şekilde pìć smile attı bana ve gevşekçe konuştu"Sevgilim"dedi benim gözlerimin parladığına yemin edebilirdim fakat kanıtlayamam.Ve anında Alaz'ın boynuna sarıldım.

Alaz'ın bedeninin kasıldığını hissettim ama aldırış etmeden sarılmaya devam ettim o da fazla vakit kaybetmeden onun kolları da yerini bilirmiş gibi belime gitti.Daha sonra da Alaz'dan ayrıldım ve yüzüne baktım.

Hemen konuşmaya başladım"Alaz ben seni çok seviyorum galiba."dedim bu Alaz sırıttı ve konuşmaya başladı"Bende seni çok seviyorum güzelim." dedi.
Bu kelimeyi söyleyince içimde bir hareketlenme hissettim kısacası karnımda kelebeklenme hissettim.
Şu an ona aşk dolu gözler ile baktığıma yemin edebilirim fakat kanıtlayamam.

Alaz'ın anlatımıyla

İkknur gelip bana Eylül'ün beni sevdiğini ve bana karşı onunda boş olmadığını söyledi.Ben ne yapacağıma şaşırdım ve ona bakmaya devam ettim şaşırdım açıkçası fakat onun bunu bilmesine gerek yok.

Her neyse uçak saati geldi ve hemen uçağa bindik.Ben hemen Eylül'ün elini tuttum ve hemen dudaklarıma götürüp öptüm şaşırmıştı bu yüz ifadelerinden belli oluyordu.Daha sonra Eylül bir atak yaptı ve bana sarıldı sonra ağzından şu sözler döküldü"İyi ki varsın."dedi bu sözlerin bendeki değerini bilmiyor ve gelişi güzel söylüyordu fakat beni bırakmayacağını anladım.Benimde istediğim buydu zaten ben düşüncelere dalmışken Eylül ağzıma vura vura beni sevmeye başladı bende hemen homurdanmaya başladım."Ya kızım ne yapıyorsun sen ya bu nasıl sevmek hem ben böyle sevilmeyi hak ediyor muyum sevgilim ya??"dedim dediğim şeyin farkına varmadan ve Eylül şok olmuş şekilde bana baktı "Ne dedin sen?"dedi.Cevap verdim"Ne ne demişim??"dedim.O da devam etti"İşte bende onu soruyorum."dedi.Bende dedim"Ben böyle sevilmeyi hak ediyor muyum??"dedim o da konuştu"Ondan sonra."dedi bende düşündüm sonra da konuştum"Ya."dedim.

Devam etti"Ondan önce."dedi anlamıştım ve pįć smile atmaya başladım sırıtarak"Sevgilim."dedim Eylül'ün gözlerinin parladığına yemin bile edebilirim.Anında bana sarılması ile bedenim kasılsa da takmayarak bende ellerimi beline sardım. Benden ayrılıp yüzüme baktı sonra konuşmaya başladı bende sevdiğim kadını can kulağı ile dinledim"Alaz ben seni çok seviyorum galiba."dedi utana sıkıla bende sırıttım ve konuşmaya başladım"Bende seni çok seviyorum güzelim."dedim.

Eylül'ün anlamıyla

Biz böyle konuşmaya devam ettik ve bir süre sonra uçak durdu bizde o sırada ayaklanarak uçaktan indik herkes arabaya bindi sıra bize geldiğinde dayanamayarak tekrar sarıldım ben onunla gelecek planlıyorum şahsen ama o ne kadar ciddi bilmiyorum.

Konuşmaya başladım"Görüşürüz."dedim gülümseyerek o da aynı şekilde karşılık verdi.Bir süre sonra eve gelmiş odalarımıza çıkıp eşyalarımızı yerleştirdik ben sıkılınca aşağı inip tatlı yapmaya başladım.Önüme bir kap aldım,yumurta,vanilya,kabartma tozu vb. şeyleri alarak bir şeyler ayarlayıp hemen tatlıyı yapmaya koyuldum o sırada Alaz aklıma gelince hülyalı hülyalı sırıtmaya başladım.Tam bu sırada İlknur'da mutfağa giriyordu beni böyle gorunce bir kahkaha patlattı ben yerimden irkilirken o da konuşmaya başladı"İlk defa seni bu kadar aşık görüyorum arkadaşım demek ki neymiş Alaz senin hayatının aşkıymış."dedi bende kafamı sallayarak karşılık verdim"Evet galiba öyle çünkü ben onu çok ama çok seviyorum bu sevgi nasıl böyle bir aşka dönüştü anlayamadım fakat cidden aşık olmuş olabilirim ve harbiden ben Alaz'a aşık oldum."dedim.

İlknur'da beni anladığını göstererekten başını salladı.Bende önüme döndüm ve fırında olan tatlıyı çıkardım.İlknur gozlerini büyüterek 'nasıl yani sen bu saatte tatlı mı yaptın' bakışı attı.
Derin bir nefes alıp tatlıyı tabaklara koydum.Salona geçip oturum laflamaya başladık en sonunda uykusu gelmiş olacak ki odasına çıktı İlknur bende direkt ortalığı toparlayıp odama çıktım, duşa girdim çıkıp geceliğimi giydim ve yatağa yattım.Hemen uykunun sıcak kollarına kendimi teslim ettim.

**************************************
Arkadaşlar oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Sizi de seviyorummm.💗💗

İntikam Ateşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin