Devam 7

31 2 0
                                    

Yıldıza bas canım✨❣️

"Ne yani?"diyen Esra'yı duydum.Cilvrliydi."Kalçalarını bu kadar güzelse onları saklamak saçma olmaz mı?"
Cesur ve Fatih'in arsızca güldüğünü,Selim'in onlara sövdüyünü duydum.Oğuz bir tepki vermemişti ama adımları milim milim bana yaklaşıyordu.Stresle ellerimi ovalarken,"Bu kadar cesurca giyinmene de gerek yok,"dedi Selim.
"Sadece dershaneye gidiyorsun".
"Gözlerine sahib çıksınlar,bakmasınlar,"dedi Esra,kırmızı spor ayakkabılarını görüyordum.Ve uzun,tüysüz bacaklarını."Doğru,güzel kalçaya kerkes bakar ama mesela bence Oğuz öyle biri değil"...

Yine Oğuz'a iş atıyordu.Kendimi onu boğarken düşünüp rahatladım.
"Oğuz,hadi dürüst ol.Sen hiç kalçalarıma baktın mı?
Selim,Oğuz senin arkadaşın ve o baktıysa ,haklısın,herkes bakar.Söylesene Oğuz,baktın mı?"
Selim ağzının içinde söylenirken,Cesur ve Fatih kıs kıs güldü.Oğuz'un metro demirine tutunarak sallandığını gördüm."Kalçalarına bakmış olsaydım,okul köşelerinde Selim'le değil,benimle öpüşüyor olurdun,"dedi,sesi alaycıydı.

"Şu kadar bile ilgimi çekmiyorsun Esra".
  Bunların ne tür bir arkadaşlıkları vardı Allah aşkına!
Fatih ve Cesur yine kıs kıs gülerken,Selim'in küfrederek Oğuz'u ittirdiğini gördüm.İşte her şey tam o sırada oldu.

YERE YAKIN YILDIZLARA UZAKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin