#!PART 1!#

8 1 2
                                    

Volt egyszer egy Pizzeria, Aminek azh volt a neve hogy "Fredbear's Pizzeria". Abban a Pizzeriaban Robotok énekeltek és boldogították a gyerekeket! De ezek különleges Robotok Voltak! Hiszen az eggyik egy Sárga Nyúl volt Springbonnie névvel, és a másik egy sárga Medve volt Fredbear néven! Minden Jó Volt Addig Amíg meg nem történt a Tragédia...

Mivel egy kisfiú szülinapi Buliján Akinek Evan Aft()n Volt a Neve, Egy Mike Nevezetü Báttya wan.  1983 ban Mike és a barátai kitaláltak egy jó ötletet, Evan fejét belerakták Fredbear Szájába...Aki hát...uhm... Konkrétan Kitépett a fejéből egy darabot... Azzonal le is Zárták a hellyet azh incident után! 

1-2 Évvel késöbb, Ujra megnyitották a hellyet Uj Robotokkal és más néven! Azh Uj neve Azh Freddy Fazbear Pizzeria.  Ám Itt is történt egy-két dolog... Egy Férfi, Kinek neve William Aft()n Volt.. Igen Evan És Mike Apja... Hát...gyerekeket gyilkolt... Több gyerek is eltünt a helyszinen... 3 Fiú, és 3 lány... Susie, Cassidy, Charlie, Gabriel, Jeremy, És Fritz... a gyerekek próbáltak megmenekülní de nem sikerült nekik.... 

Susie: Sikított, Charlie és Cassidy: Lesokkolódtak,  Jeremy: Lekevert neki(Megütötte) Gabriel: Bujdosott, és Fritz Futott...A Gyerekek Testét egy Marionette Bábú Robot Jelmezekbe rejtette... Susie Chicaba, Cassidy Fredbearba, Gabriel Freddybe, Fritz Foxyba, Jeremy pedig Bonnieba Került... És Charlie??? Róla Majd késöbb beszélünk...

Azóta... Aki Éjjeli Őr, Beteszi a Lábát... Elvileg Sohase Jut Ki.. Hiszen Mindenkit Megölnek a ROBOTOKBAN LÉVŐ TESTEK! BOOO!- Mondta Shy Nevetve.- UUU Hát ezh Nagyon Félelmetes volt! Ettöl Még egy ovis se ilyed meg!- Mondta Nevetve Jázmin....

--------------------------------------------------------------------------------

A FnaF 1 Története...Where stories live. Discover now