Lutfen okuyacaginiz bu icerikte rahatsiz olabileceginiz kisimlar olabilecegini unutmayin ve ona gore okuyun🔞
Ayrica yakin zamanda bu one shot'in uzun vers da gelecek
Oy vermeyi unutmayinn💓___________________________________
Kesintisiz çalmaya devam eden telefonuyla tüm vücudunu sardığı beyaz yorganların arasından çıktı siyah saçlı genç. Gözleri yarı açık bir şekilde elini attığı yerde telefonunu bulmaya çalışıyordu. En sonunda bulduğu telefonunu bir çırpıda eline almış hala çalıp titremeye devam eden telefonu kimin aradığına bile bakmadan açıp kulağına tuttu. Arkadaşı Seungmin'in telaşlı sesi kulağına dolmuş hala ayılamadığı için ne dediğini kestiremiyordu bile.
"Seung, sakin olur musun? Baştan anlat dinleyemedim.""Kaç saattir uyuyorsun? İnternetteki haberleri görmedin mi? Tanrım! Ülkenin vereceği tepkiyi düşünebiliyor musun? Ya bir daha milli maçlarda oynayamazs-."
"Anlamıyorum gerçekten ben bir bakayım olur mu sana geri dönerim."
Arkadaşının yüzüne kapatıp yüzünü tekrar yorganına gömmüş fakat çoktan kaçan uykusu yüzünden vücudunu ele geçiren huzursuzlukla kenara bıraktığı telefonu tekrar eline almıştı. Gözlerini tamamen açıp telefonuna baktığında Seungmin ve diğer arkadaşlarından gelen diğer mesajlar ve bir kaç aramayla daha karşılaşmıştı. Hepsini kilit ekranından sildikten sonra internete girmiş ve zaten haber sitelerinde en başta olan kendi fotoğrafıyla beraber başka bir sporcunun fotoğrafına daha tıklayıp okumaya başladı.Korenin milli voleybolcusu Han Jisung İtalyanın ünlü voleybol takımına transfer oluşunun haberini aldığımızdan dakikalar sonra aynı şekilde Korenin milli takım futbolcusu Lee Minho da İtalyanın ünlü takımına transfer olmuş ve bu ikilinin üst üste gelen fotoğrafları üzerine anonim hesaplar tarafından bir ilişkide oldukaları iddiaları ortaya atıldı. Sizce doğru mu? İki milli sporcumuzun transfer olayları, sosyal medyadan paylaştıkları fotoğraflar hayranları şüpheye düşüyor. En yakın zamanda kesin bilgiyle karşınıza geleceğiz.
Okuduğu her satırda şaşkınlığı gittikçe artan genç yattığı yerden bir hışımla kalkmış. Hızlıca odasından çıkıp alt kata inerken bir yandan da arkadaşı Seungmin'i arıyordu. "Kapıdayız aç." Arkadaşından gelen kesin karşılıkla beraber kapıya koşmuş açtığı gibi en yakın arkadaşlarını kapıda bulmuştu. "Ne yapacağım? Kim demiş bu aptal ship olayını kaç yaşındayız kardeşim? Şu veledlerin aptal shipleri yüzünden milli takım kadrosuna alınmazsam bu yıl var ya-"
"Shh tamam tamam. Bir şey olmaz be konuşur açıklama yaparsın. Böyle bir mesele yüzünden takıma almamazlık yaparlar mı seni? Takım sensiz yürümez oğlum." Arkadaşı Hyunjin'in moral verici sözleri üzerine az da olsa rahatlayan siyah saçlı oğlan omuzlarını düşürüp arkasını dönerek kendisini koltuğuna attı. Arkadaşları da gelip yanına yerleştiğinde Hyunjin tekrar söze girmiş "Ama yani Lee Minho da yakışıklı herif herkes hasta adama olsanız da olursunuz bence." demesiyle Jisung'dan gelen bakışlarla ağzına görünmez bir fermuar çekip kollarını bağlamıştı.
"Uçağın ne zaman? Hazırlanman gerekiyor?" Aklına yeni gelen şeyle yüzü tekrar ve tekrar düşmüş derin bir iç çekerek ayaklanmıştı. "Hadi yardım edin bana."Seungmin ve Hyunjin'in de yardımıyla iki kocaman valiz ve bir kol çantasıyla tamamen hazır olmuştu. "Vay be demek artık İtalya da yaşayacaksın. Arada çağır da gelelim, habersiz misafir olmak istemem." Seungmin'in lafı üzerine iki kolunu onun boynuna sarıp saçlarını karıştırarak kocaman bir sarılma vermişti Jisung. Hyunjin'in de yanlarına gelmesiyle arkadaşlarıyla son kez -en azından uzun süreliğine son kez- sarılmıştı. Sabahtan beri menajeri arıyor defalarca mesaj yazıyordu. Saat öğlen üçe gelmişti ve dört buçukta uçağı kalkacaktı. Arkadaşlarıyla geçirdiği bir kaç dakikanın ardından menajere yazmış on dakikaya onu almaya gelecek olan arabanın haberi ile de Hyunjin ve Seungmin'in yardımı ile valizlerini çıkartıp evi kilitlemişti. Anahtarlardan birisini Seungmin'e diğer yedek olanı da Hyunjin'e emanet ettikten sonra oturduğu rezidansın önünde onu almaya gelecek olan arabayı beklemeye başlamıştı. Gelen siyah araçla beraber arkadaşlarına son kez veda edip arabaya yüklenen valizlerinin ardından yerleşip yüzündeki maskeyi çıkartmış.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Palla//Minsung
FanfictionKore milli voleybolcusu Han Jisung ve Kore milli futbolcusu Lee Minho; İkisi de İtalyaya transfer olur ve şans eseri denk gelen bir düzine olay yüzünden ship iddiaları üzerine hayat onları karşılaştırır. //////////// Bu hikaye bir one shot , Rahatsı...