Wstęp

10 2 0
                                    

Drodzy czytelnicy!

  Owa książka jest powieścią przygodową, bogatą w wątki miłosne. Zawarte zostały w niej również wątki dotyczące przemocy fizycznej i psychicznej oraz morderstw, dlatego zalecam, aby przeczytały ją osoby w odpowiednim wieku, posiadające silną psychikę.

W przeciwnym razie, no cóż...sami zobaczycie!

Muszę powiedzieć, że moje dzieło różni się od moich pozostałych, które można zobaczyć na moim profilu. Zbierałam się do jego napisania przez bardzo długi czas, a pomysł na fabułę przyszedł w najmniej oczekiwanej porze, dlatego mam nadzieję że wy jako moi czytelnicy wyniesiecie z tej książki jak najwięcej, dając się ponieść tej niezwykłej przygodzie. 

Tematyka jest dla mnie nielada wyzwaniem, ponieważ nigdy nie pisałam nic o piratach. Pisząc w swoim brudnopisie cały zarys głównej postaci, chciałam dać jej arystokratyczne pochodzenie, jednak nie chciałam, aby była ona bardzo podobna do bohaterki ,,Pragnienia serca'' Elaine/Loreley. 

Postać Asterii, ma na celu pokazać wam z jakimi problemami musiały sie zmierzyć wysoko urodzone kobiety, kiedy nie zgadzały sie z panującymi zasadami pośród socjety i posiadały wręcz buntowniczą naturę, a przy tym pragnęły wolności, niezależności i kontroli nad swoim życiem, będąc całe życie więzione w klatce przez swoje rodziny. Bohaterka ma być przeciwieństwem typowej arystokratki, w której życiu nie ma miejsca na miłość i dla wszystkich liczą się pieniądze.

Mam nadzieję, że każda z nas znajdzie w niej swoją bratnią duszę. Kobietki w nas siła!

Tymczasem życzę Wam moi kochani czytelnicy miłego czytania!


                                                                Autorka

Królestwo PiratówOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz