5

30 11 10
                                    

Sprawdzony
Kiedy zaczęła się szkoła nasz kontakt nie był dobry, zacząłeś się bardziej zadawać z chłopakami a ja z dziewczynami, nie gadaliśmy już codziennie tak jak kiedyś teraz wszystko nie było tak jak kiedyś.
Wszystko się zmieniło ty i ja.

Pewnego dnia specjalnie dokłuczałam ci dla żartów, a ty sie z tego śmiałeś,kiedy rzuciłam w ciebie pianka , spytałeś czy ja to zrobiłam , na co opowiedziałam że tak to ja.
Wydarłeś się na mnie co ja robię i że jestem głupia powiedziałeś przed całą moja klasą że mi sie podobałeś w wakacje i co ja sobie ubzdurałam w głowie.
W tamtej chwili nie wiedziałam co mam ci powiedzieć, nie wiedziałam jak mam się zachować czy zareagować.
Poczułam pustkę, jakby ktoś mi zabrał jakąś część mnie.

Stałam i patrzyłam sie na ciebie, tysiące myśli przepływały mi przez głowę.
Dlaczego zabawiłeś się moimi uczuciami?
Czy udawałeś że mnie lubisz?
Dlaczego mnie tak wykorzystałeś?

Przez kilka następnych dni, nie wiedziałam co mam zrobić ze sobą, brakowało mi ciebie, naszych wieczornych rozmów, spotkań .

W szkole nawet na ciebie nie patrzyłam, nie mogłam spojrzeć ci w twarz tym bardziej prosto w oczy, ale coś mnie ciągło do ciebie cały czas coś do ciebie czułam.....

-kotwisiaa
____________
2/3
Pozdrowionka ❤️
Wgl potrzebuję pomocy jak wytłumaczyć siostrze czy 7kl jest trudna...??

He turned my mindOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz