Nasza relacja była ciężka, do zrozumienia
Sama jej nie rozumiem aż do dziś, poszliśmy w swoje strony.
Każdy z nas siebie wykorzystał, wykorzystałam cię by zmniejszyć mój ból w mojej psychice, a ty mnie w swojej.Dowiedziałam się że masz już kogoś kto mnie zastąpił, nie była to osoba po której bym się tego spodziewała, kompletnie się zmieniłeś nie jesteś już taki jak byłeś stałeś się podły i patrzysz na mnie z jadem w oczach.
Tak sobię czasami myślę co by było gdyby pewnego dnia los nas znów splątał.
Czy może by było jak kiedyś?
Chcę żeby było jak kiedyś.Byłeś pierwszą w życiu osobą, której oddałam nie tylko serce, ale i moją duszę.
Nasza relacja odbiła się na mojej psychice,
gdy przeczytałam słowa ,, nie jesteś mi już potrzeba" zabolało poczułam sie wykorzystana przez ciebie.
Nie wiem jak wpłynęła na ciebie utrata naszej relacji, jednak zawsze będziesz jakąś częścią w moim sercu.
Jesteś dla mnie ważny, byłeś i będziesz na wieki, bo zawróciłeś mi w głowie.Twoja na zawsze..
10.07.2024-24.08.2024________________________________
Hejka, to już koniec he turned my mind, jestem mega dumna że tyle osób to przeczytało i dało gwiazdkę, mega dziękuję to mnie motywowało do pisania.
Jest to moja pierwsza książka i wiem że ona nie jest jakaś doskonała.
Widzimy się w następnej książce 🤫❤️
CZYTASZ
He turned my mind
RomanceHistoria opowiada o chłopaku, który zawrócił mi w głowie i życiu.. Książka jest trudna do zrozumienia -kotwisiaa