.: Bu sana yeter mi gereksiz robot..
Bir tekme daha savurdu karşısındakine. Bodrumdan çıkıp gitti. Hep gülümsemeye mahkum edilmek.. Tanımadığı insanlara hizmet etmek...
Kalktım ve yandaki aynayanın yanına gittim. Patronumun bu gün bir toplantısı vardı arkadaşlarıyla. Bu ise yeni arkadaşlar demeeeekkk!!!
Yüzümü ve bedenimin bazı yerlerini beyaz boyayla kapattım ve odamdan dışarıya çıktım. Bacağım çok acıyor beni merdivenden aşşağıya itmişti ama her neyse umrumda değil patronum benim her zaman iyiliğimi düşünür! •ᴗ•
Gülümseyerek patronun yanına gittim. Bana baktı ve kapıyı açtı.
Billy1545: BoraLo abiiii!!
Koştum ve ona sarıldım. Uzun zamandır görüşmüyordukk.
BoraLo: Sanda merhaba Billy. Her neyse hadi toplantı yapılacak odaya geçelim.
Çekildim ve beraber içeriye geçtik. İkisinin yanıda çok kısa kalıyorumm! Giderken patronum sıkıca kolumdan tuttu ve kapıdan fırlattı.
BoraLo: Bobby napıyosun!?
Bobby1545: Aramıza girme BoraLo. Zaten bugün çok stresliyim.
BoraLo: Ah evet şu tehlikeli virüsle olacak toplantı için mi?
Tehlikeli virüs? Toplantı? Anladımm! Toplantı yapılacak adam tehlikeli bir virüs.
Bobby1545: Billy'i kaybedemem. Çok olağanüstü bir bot.
Patron beni önemsiyor mu? Biliyordum! Biliyordumm!
BoraLo: Aynen öyle. Billy'i kaybetmek bize dezavantaj sağlar. Azda olsa bize katkısı v-
. : Selam beyler..
Bobby1545: Evime nasıl girdin be!?
Billy1545: vay.. be..
Gitti ve sandalyelerden birisine oturdu. Patronum beni yakamdan tutup kaldırdı. Beni ne kadarda düşünüyor! Bacağımı haraket ettirmekte zorlanıyordum o ise bana yardım etmek için beni kaldırdı!
.: Billy kime istiyorsa ona gidecek. Ona sorular soracağım.
Bana baktı. Çok heyecanlandım bu adam kim? Çok havalıı!!
. : Selam Billy.
Billy1545: M-merhaba??
. : Ben Bash2313. 2313 soy adım o yüzden sadece Bash demen yeterli. Sana Bobby1545 yani efendin ile ilişkin hakkında sorular soracağım. Dürüst ve sakın cevaplar ver. Lütfen.
Billy1545: Oluuur.
Bash2313: Efendinden memnun musun?
Billy1545: Hm.. Bazenleri beni dövüyo ama onu çok seviyorum!!
Bobby1545: Billy.. Ben seni ne zaman dövdüm neden yalan söylüyorsun Bash abine..
Bash2313: 2. Soru, günlük rutinleriniz neler?
Billy1545: Şeyy günlük rutin nedir?
Bash2313: Her gününün nasıl geçtiğini bize kısaca özetle.
Billy1545: Şeyy. Ben uyanırım sonra elimi yıkarım patronum odama gelir ve anlamadığım şeyler söyleyerek beni duvardan duvara fırlatır sonra ben ona kahvaltı hazırlarım o beni kucağına oturtur ve beni sevdiği için öpmeye başlar ondan sonra beni odama götürür merdivenden aşşağıya atar ve akşam yemeğinde kadar çıkartmaz akşam yemeğinde ise bana yemek verir ama verdiği tüm yemekler böyle.. Hmm böyle yeşil ve beyaz oluyor bazı yerlerinde sonra beni tekrardan odama fırlatır bende uyurum.
Bash2313: BU NASIL BİR REZALET SİZİN İÇİN TÜM ORDUMU TOPLAYIP GELECEĞİM BİLLY ARTIK BİZDE KALIYOR
Bobby1545: ONA İNANMAYIN O BİR ROBOT HERŞEYİ UYDURU-
Bash abi patronuma tokat atmıştı ve üstüne çıkıp yumrukla maya başlamıltım yere çömeldim ve patronumdan gelen çığlıkları duymamak için kulaklarımı kapattım. BoraLo abimede vuruyordu.
Billy1545: "ağlama sesi" D-dur ar-rtık!! "ağlıyor"
Bana doğru gelmeye başladı bende gözümü sıkıca kapattım ve kafama vurmasın diye ellerimi siper ettim. O ise kolumdan sakince tuttu ve beni kucağına aldı?
Bash2313: Merak etme seni o canavarlardan kurtardım. Daha güzel bir yuvaya gideceğiz beraber.
Billy2313: B-bana vuracak mısın??
Bash2313: Tabiki hayır tatlı şey. Sana asla vurmam..
ᘏ⊱♥︎დ .•1. Bölüm sonu•.დ♥︎⊰ᘎ
~BoraLo kitaplarına devam
✎etme kararı aldım✎~Hediye💌
Pc'yide okullar açılınca alacağız diyorlar hadi hayırlısı..
Kendinize iyi bakın 🎀♥︎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡*♡∞:。.。 𝐵𝑎𝑠ℎ 𝑋 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦 。.。:∞♡*♡
Fanfiction𝑅𝑜𝑏𝑜𝑡𝑙𝑎𝑟 𝑑𝑢𝑦𝑔𝑢𝑠𝑢𝑧𝑑𝑢𝑟 𝑣𝑒 𝑒𝑚𝑖𝑟𝑙𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑟𝑖𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑐̧ı𝑘𝑎𝑚𝑎𝑧𝑙𝑎𝑟 Ana ship: Bash2313 x Billy Yan ship: İnsane x Nihish Belki biraz Bobby x BoraLo