*˚◦𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐩 ➤◦˚*
Her taraf karanlıktı ve hiçbirşey gözükmüyordu. Küçük adımlar ata ata ilerledi. Her taraft sessizdi ama bu herşeyi daha çok korkunçlaştırıyordu.
$: Sen bize ihanet ettin!
Ne dediğini anlamamıştı. İhanet? Kişiden kişiye değişen bir bakış açısıydı ona göre. Senin haberin hiç olmadan ihanetçi olarak ilan edilebiliyordun. Adım attımça geride küçük şu göletleri atmaya başlamıştı.
¢: Neden bizi orda bırakıp gittin?
Seslerin nerden geldiğine dikkat etmeye çalışmıştı ama başaramamıştı. Sonuna kadar bağırsada kimse cevap vermemişti. İleriye dümdüz koşmaya başladı. Koştukça renkler açılıyordu. Koştu.. Koştu.. En sonunda her yer tamamen beyaz oldu. Kafasına gelen terleri silmek için elini kaldırdığında beyaz teninin yerini siyah renk almıştı. Diğer eline de baktığında oda şimdi siyah olmuştu. Tekrardan geriye dönmeye çalıştı ama yapamıyordu. Sanki araya bir duvar çekilmişti.
Yere bağdaş kurdu. Birden haraket edememeye başladı. Vücudunda ipler gezinmeye başladı. Çok korkmuştu ama ne ağlayabiliyor ne de çığlık atabiliyordu. Kendi çapında çırpınmaya başladı. İpler kafası dışında vücudunun her tarafını gevşekçe dolandıktan sonra aniden çok sert bir şekilde sıkıldı. Bu sefer çırpınabiliyordu ama her tarafına ipler dokunduktan sonra ne kadar haraket edebilirsin? Her neyse.. İpler biraz gevşedi, daha sonra tamamen ucundan düğümlendi. Siyahın o iplerden kurtulması artık imkansızdı. En uçtaki ip uzadıkça uzadı. Siyah artık iplerle yukarıya doğru çıkmaya başladı.
Çıktıkça çıktı. Ne kadar çıktığını göremiyordu her taraf bembeyaz olduğu için. Haliyle bağırmaya başladı. Fakat iplerden biri ağzına dolandı ve onu susturdu. Hızlıca yuksrı çıktılar. Yukarı çıktıkça etraf siyahlaştı. Kendini göremiyordu Siyah.
?: SENİ ÖLDÜRMEK İÇİN SABIRSIZLANIYORUM HAHAHAH!!
Bağırmaya çalışıyordu ama ağzında ip olduğu için ağzından "mmHg!!" sesleri çıkıyordu.? Yanına geldi ve ona yumruk attı. İple ileri geri yapıyordu.?'i onu tuttu ve döndermeye başladı. Çok hızlı olduğundan dolayı hiçbirşey görünmüyordu. Daha sonra yavaşlamaya başladı ve karşısında..
Bash2313: Biliyor musun senden nefret ediyorum. Keşke Bobby ile kalıp işkence görmeye devam etseydin. Soluduğun havayı gram hak etmiyorsun.
Sonunda salamadığı göz yaşlarını yanaklarından damla damla süzülmeye başladı. Kendisi hakkındaki düşünceleri bu muydu?
Bash2313: Billy?
.
.
.
.
.
.
Bash2313: Billy uyan.Çığlık çığlığa uyandım. Kabus mu görmüştüm? İlk defa görüyorum.. Çok kötü bir hismiş..
Bash2313: Kendi kendine konuşmaya başlayınca ve ağlayınca uyandırayım dedim. Dün gördüğün şeylerden dolayı kabus gördün sanırım..
Billy1513: Çok korktuumm!
Bash2313: Merak etme senin için burdayım. Her neyse sana tekrardan kahvaltını ben hazırladım.
Billy1513: Teşekkürleeerr!
Elimden tuttu ve beni kaldırdı. Gözlerimi kaçırdım. Ben onu seviyor muyum? Ama bu çok farklı bir sevmek.. Ben onu normal bir arkadaştan daha çok seviyorum! Bu duygunun adı nedir? Hmm Bobby efendimin beni daha çok geliştirmesi gerekiyor.
Aşşağa mutfağa indik ve karşımda büyük bir masada kahvaltı vardı.
İnsane: Oo Bash döktürmüşsün bea.
Bash2313: İnsane sus çocuğun karşısında..
İnsane: Tamam ya. Her neyse afiyet olsun beyaz arkadaş.
Bash2313: Ne yani trip mi atıyorsun?
İnsane: Evet atıyorum. Senin ismin ne beyazlı.
Billy1513: Billy!! Sen??
İnsane: Pekala bende İnsane.
Billy1513: Tanıştığıma memnun oldum İnsane efendim!!
İnsane: Hmm tatlı bir çocuğa benziyor. Her neyse hadi başlayalım.
◦•𝐺𝑢̈𝑛𝑙𝑒𝑟,𝑎𝑦𝑙𝑎𝑟 𝑔𝑒𝑐̧𝑡𝑖. 𝑆𝑜𝑛𝑢𝑛𝑑𝑎 𝑜 𝑔𝑢̈𝑛 𝑔𝑒𝑙𝑑𝑖 𝑐̧𝑎𝑡𝑡ı.•◦
İnsane: Ay sana takım elbise ne kadar çok yakışmış!
Billy1513: Teşekkür ederim hehe.
Bash2313: Bu toplantı çok önemli. Hadi kalkın gidelim.
İnsane Nash'in yanına gitti ve elini omzuna koydu. Billy onlara baktı.
İnsane: SLK SJSJSJS Bizi ışınlayacak Billy. Elini onun omzuna koy.
Billy İnsane'nin dediğine utandı ve elini hızlıca Bash'in omzuna koydu. Beraber bir yere ışınlandılar.
Bobby1545: Oo~ kimler gelmiş kimler?
Bash2313: Hadi oturunda başlayalım..
BoraLo: Tamam.
Hepsi sandalyelere oturdu ve konuşmaya başladılar.
Bobby1545: Billy'i bize geri verin.
Bash2313: Billy bizimle daha mutlu. Size vermiyoruz.
BoraLo: Laflarını tekrardan düşün belkide artık eskisi kadar güçsüz değilizdir~
Bash2313: Siz güçlenirken bizim elimiz armut toplamıyordu yanlız.
Bobby1545: Bu sefer bu toplantı odasından cenazen çıkacak Bash.
İnsane: SEN NE DEDİĞİNİN FARKINDA MISIN! BASH'İ NASIL TEHDİT EDERSİNİZ! #### ## ## ### (İnsane'nin sinir hastası olduğunu bir İnsane aşığı olarak hala hatırlıyorum..)
Bash2312: İnsane sakin ol ya. Billy kimi istiyorsa ona gidecek.
Bir anda herkes bana döndü. Of ya kimi seçmeliyim.. Bash efendim bana çok nazik davranıyor.. Ama Bobby patronumu seçersem daha çok arkadaş..
Billy1513: B-Ben..
Bobby1545: Tabiiki beni seçecek.
Billy1513: Bash efendimi seçi-
BoraLo: Çok bekledik! Botlar, HÜCUUUM!!
Bash ve İnsane'nin dikkatinin dağılmasını bilen Bobby Billy'nin yanına koştu ve onun ellerini arkadan bağlayıp sürüklemeye başladı.
Billy1513: Y-YARDIM EDİNN AAAA!! "çığlık çığlığa ağlıyor"
Bobby1545: "fısıltı" Onların canlı çıkmasına dua et. Benden kurtulamazsın Billy~
ᘏ⊱♥︎დ .•3. Bölüm sonu•.დ♥︎⊰ᘎ
Hediye 💌
O yandaki Bash2313 kardeşim XD. Bazen oynarken SS alıyorum. Sandıkların ismine takılmayın yaşı biraz küçük.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♡*♡∞:。.。 𝐵𝑎𝑠ℎ 𝑋 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦 。.。:∞♡*♡
Fanfiction𝑅𝑜𝑏𝑜𝑡𝑙𝑎𝑟 𝑑𝑢𝑦𝑔𝑢𝑠𝑢𝑧𝑑𝑢𝑟 𝑣𝑒 𝑒𝑚𝑖𝑟𝑙𝑒𝑟 ℎ𝑎𝑟𝑖𝑐𝑖𝑛𝑒 𝑐̧ı𝑘𝑎𝑚𝑎𝑧𝑙𝑎𝑟 Ana ship: Bash2313 x Billy Yan ship: İnsane x Nihish Belki biraz Bobby x BoraLo