18 6 0
                                    

*˚◦ 𝐀𝐲𝐥𝐚𝐫, 𝐛𝐞𝐥𝐤𝐢𝐝𝐞 𝐲ı𝐥𝐥𝐚𝐫 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚➤◦˚*

Her gün bot gibi davranayım diye iğneler, kodlar yapıyorlardı bedenime. Ve artık istedikleri gibiyim. Duygusuz, emirler haricine çıkamayan bir bot..

Bobby1545: Öff tepki vermeyince eğlenceli olmuyor ki. Bağır birşey yap.

Billy: aaaaaa..

Bobby1545: Daha yüksek sesli f!hişe.

Keşke dediği kötü kelimelerin anlamını ezbere bilmeseydim.

Billy: A AAAAAA

Bobby1545: Bu şekilde her 10 saniyede bir bağır. Anladın mı?

Billy: Emredersiniz efendim.

..

Evi temizliyorum. Yanii, bedenim kontrolsüzce haraket ediyor. Ben sadece izliyorum. Hiç birşeyi ben isteyerek yapamıyorum..

Bobby1545: Daha hızlı yap! Dayak mı istiyor canın!

Ben.. Ben hızlanmaya çalıştım ama her seferinde sabit hızla yerleri bezle silmeye devam etti.

Bobby Billy'nin beline çıktı. Çıkan kütürtüyü Bobby bile duymuştu. Billy silmeye devam etti Bobby bir ayağıyla Billy'nin kafasına bastı.

Billy: Sistem:error_Billy_devredışıbırakıldı.

..

Bash2313: Bobby ve BoraLo'yu onlara teslim etmemiz karşılığında bir efsane bize 5.000$ kadar para ödedi. Öldürmek yok. Anladın mı?

İnsane: İnsane'nin gözlerini çıkarmanın bedelini ödeyecekler! Bende onlarınkini çıkartsam?

Bash2313: Saçmalama. Özellikle Bobby'i yakalamaya odaklan tamam mı? Onların el haraketi, mob pickerlarını filan hepsini çaldım. Al.

İnsane: Sen kullanmayacak mısın?

Bash2313: Hayır. Gitmişken Billy'i onların elinden kurtaralım.

İnsane: Bili kim lan?

Bash2313: Hafıza kaybı yaşamaya başladın her halde stone connarter ile kafana vurulunca. Her neyse gidince görürsün. Birazdan Nihish gelecek o zaman gideceğiz.

Nihish: Salam beyler. Benim hakkımda mı konuşuyorsunuz? (Azerbaycanca)

İnsane: İngilizce konuşsana gerizekalı! Ben Finlandiyaca konuşsam hoş mu olacak. (Evet BoraLo Finlandiyalı olduğunu söylemişti shortunda-)

Nihish: Aman be.

Bash2313: Pekala elimi tutun ışınlayacağım.

İkiside elini tuttu ve ışınlandılar..

Billy: Sistem:error_Billy_devredışıbırakıldı.

Bash2313: ?

Evi gözlerimizle taradık. Bir odada Bobby'nın kıyafeti gözüküyordu.

İnsane: MUTFAKTALAR!

3'üde mutfağa hücum ettiler. Billy kan küsüyordu Bobby'de boğazından tutup duvara yaslamıştı.

Bobby1545: Has! iktir siz nerden çıktınız!?

İnsane: Gözlerimi kör etmenin bedelini ödeyeceksin!

Bobby1545: Dave ve Kevin'a verdiğin gözlükleri mi takıyorsun?

Nihish: SENİ O KÖR MÜ ETTİ!?

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 29 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

♡*♡∞:。.。 𝐵𝑎𝑠ℎ 𝑋 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦 。.。:∞♡*♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin