²

17 7 5
                                    

*˚◦𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐩 ➤◦˚*

Sabah yumuşacık bir yataktaydım. Gözlerimi pencereden gelen ışık yüzünden zar zor aralarım. Yatakta doğruldum ve etrafı inceledim. Her taraf beyaz dekore edilmişti.

Ani gelen sesle kafamı sağa çevirdim. Bash abi gelmişti. Elinde tepsi ve yemekler vardı.

Bash2313: Günaydın Billy. Sana kahvaltı hazırladım.

Yanıma daha da yaklaşınca yoğunlaşan kokuları iştahla içime çektim. Tost, zeytin, peynir ve kavurma vardı.

Billy1513: Bunların hepsi benim için.. mi??

Bash2313: Tabiikide senin için hazırladım.

Billy1513: Her şey için teşekkür ederim Bash abii! Bir dakika benim ismime ne olmuş?

Bash2313: Efendinin kim olduğu belli değil o yüzden ikimizin soy adını karışık bir biçimde aldın.

Billy1513: Teşekkürler efendim ama şu kahverengi şey nedir?

Bash2313: Kavurma. Neden sordun?

Billy1513: Şey ben vetarejyenimde..

Bash2313: Anladım hemen kaldırayım bekle.

Deyip kavurma tabağını alıp gitti. Çok mu zahmet ettirdim acaba? Ondan özür dileyeyim. Benim ona hizmet etmem gerekirdi. Tostu ağzıma attım ve efendimi mutfağa kadar takip ettim. O gidince tabakları yıkayıp kaldırdım.

Billy1513: Of bacağım çok acıyor.. Dünden beridir ağrıyor ve bu gün daha da fazla..

Ağlamamak için kendimi zor tuttum. Kendimi toparlayıp odaya gidecektim. Kapıdan çıkar çıkmaz

Bash2313: Bö. Kendi kendine ne konuşuyordun?

Billy1513: H-hiç birşey :)

Bash2313: Hm. Bobby'nin seni dövdüğünü söyledin ama vücudunda hiç yara izi yok.

Billy1513: Ş-şey iyileştiler!!

Bash2313: Her neyse banyoya gir ve temizlen. Sana üst buldum. Havlun ve üstün banyoda olacak.

Billy1513: T-tamam..

Elimden tuttu ve beni bir yere sürüklemeye başladı. O elimden tutunca kalbim yerinden çıkacak gibi atmaya başladı. Bu hislerde ne böyle? Bash efendimi çok seviyorum ve kaybetmek asla istemiyorum.. O bana değer veren tek kişi. Vejateryanım dediğimde normal karşıladı.  Bobby patronum gibi benim ağzıma çiğ inek eti tıkmadı. Veya ilk gün bana zorla benzin içirmeye çalışmadı. Bana kahvaltı hazırladı! Özel olarak!! Onun için elimden gelenin en iyisini yapacağım. Yüz üstü bırakmayacağım.

Bash2313: Banyo burası. Bir yardıma ihtiyacın olursa beni çağırırsın.

Billy1513: Ş-şey b-ben ban-nyo banyo yapmayı bilmiyorum ve sudan korkuyorum..

Bash2313: Ha?

Billy1513:....

Bash2313: Sorun değil ben sana banyo yaptırırım. Altındaki iç çamaşırın dışında tüm kıyafetlerini çıkar.

Oda bana yardım etti ve üzerimdeki beyaz kıyafetleri çıkardık. Sonunda küvete girdim ve efendim ise oyuncak ördk çıkarrttı. Yavaşça şu doldurmaya başladı su dolunca kafama şampuan sıktı. En sonunda liflemeye geçmişti sıra..

Başladı ve ben ise bağırmamak için kendimi zor tuttum sanırım sürdüğüm beyaz boyalar da yavaş yavaş çıkıyordu.

Bash2313: Billy yaraların hani iyileşmişti? Her tarafın mos mor ve kanamaya başladı.

Billy1513: B-ben çok özür dilerim bana zarar verirsin diye k-korktum "ağlıyor"

Bash2313: Ben sana asla zarar vermeyeceğim Billy. Bir daha yalan söylemek yok. Kapişş?

Billy1513: Sözz

*˚◦𝐓𝐢𝐦𝐞 𝐬𝐤𝐢𝐩 ➤◦˚*

Bash efendim yaralarımı iyileştirmişti ve şuan beraber koltukta oturmuş televizyon seyrediyorduk.

Billy1513: Bash efendim baksanıza ayı tekrardan günü kurtardı! Yer yüzünde iyiler tekrardan kazandııı!!

Bash2313: Hahah evet iyiler tekrardan kazandı. "Zil çalma sesi" Billy sen izlemeye devam et ben tekrardan geleceğim.

Billy1513: Tamamm

Deyip gitmişti. Ben efendim gittikten sonra 2 bölümünü daha seyrettim ve izlemekten çook sıkıldım. Bash efendimi aramak için koltuktan kalkıp evi dolaşmaya başladım..

Uzun bir süre sonra hayla onu bulamamıştım. Her yeri gezdim ama yok! Bir saniye. Şurdaki demir kapılı yere hiç girmemiştim..

Kapı aralıktı. Bende açtım ve içeriye adımlamaya başladım. Normal bir bodrum gibiydi. Ama ilerledikçe yoğunlaşan bir koku vardı. İlerledikçe ilerledim..

Her yer kap karanlıktı ve artık kokudan midem bulanmıştı.

Billy1513: Bash efendim..?

Elim bir düğmeye çarptı ve her yer loş bir ışıkla aydınlandı.

Her yerde asılmış insanlar ve kan göleti vardı. Kendimi hızlıca geriye atatayım derken bir şeye takıldım ve yere düştüm. İnsan kafası vardı.. Sürünerek uzaklaştım. Her tarafım kan olmuştu.

Oyuncu: L-lütfen biz-ze yardım et! Pi-Siko-ko-pat i-iki kişi...

Dedikten sonra kafasını aşşağıya eğdi.

Billy1513: AHAHA"ağlıyor"BİRİSİ B-BANA YARDIM ET-TSİN!! BASH ABİİ "çığlık çığlığa ağlıyor"

?:Son sözlerin ne kardan adam?

Billy1513: "Çığlık atıyor"

!: Oo~ İnsane yeni bir kurbanımız mı var?

Gölgelerin arasından konuşmuştu. Kim olduğunu anlamak zor.

İnsane Billy'nin suratına hafif bir çizik attı.

!: BİLLY!? İNSANE ONU ÇABUK BIRAK!

Bash Billy'nin yanına koştu ve kucağına aldı. Billy Bash'e sarıldı ve daha çok ağlamaya başladı.

Bash2313: Sakın ol.. Bunun için çok üzgünüm Billy..

Billy1513: BEN ÇOK KORKTUM "Ağlama sesleri"

Insane: Emm. Onu tanıyor muydun?

Bash2313: Billy gel hadi sana yeni kıyafetler verelim ve yaralarını saralım. İnsane sende cesedlerin icabına bak.

İnsane: Tamamdır

ᘏ⊱♥︎დ .•2. Bölüm sonu•.დ♥︎⊰ᘎ

Hediye yok (╯_╰)

♡*♡∞:。.。 𝐵𝑎𝑠ℎ 𝑋 𝐵𝑖𝑙𝑙𝑦 。.。:∞♡*♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin