0.4

89 13 7
                                    

Bokuto, Sakusa'nın mesajını okuduktan sonra kalkmış ve kapıya ilerlemişti. Kapıyı açıp Sakusa'nın yüzüne bile bakmadan tekrar bilgisayarının başına geçen Bokuto, arkasında ona söylenen bir Sakusa bırakmıştı.

"Hoş buldum amına koyayım ya! Gören de gelmek için ben yalvardım sanar."

Bokuto, onu duymamazlıktan geldi. Sakusa, Bokuto'nun peşinden salona gidip aldığı kolayı ve iki paket cipsi masaya bıraktı.

Bokuto, onu izlerken çıkardığı 2 litrelik kola şişesini görünce ters ters Sakusa'ya baktı.

"Bardak?" demişti sorarcasına. Sakusa ise gayet normal bir şekilde cevap verdi.

"Sanki yapmadığımız şey."

Bokuto, ona gözlerini devirdi ve ekrana döndü. Sakusa, bir sandalye çekti ve Bokuto'nun yanına oturdu. Bokuto'nun aksine o hiç hevesli değildi. Cips paketlerinden birini alıp açtı ve afiyetle yemeye başladı. Tam o sırada bilgisayar ekranına yayın bildirimi düştü.

"Geldi gönlümün sultanı!"

Bokuto, heyecanla yayına girdikten sonra gördüğü görüntüyle kaşları çatıldı. Ekranda sarı bir kafa gözüküyordu. Sakusa da anlam verememişti fakat ses etmedi.

"ÇIKSANA EKRANDAN MAL!"

Akaashi'ye ait olmayan bu ses yayından gelmişti.

"He pardon."

Ekranda gözüken sarı kafa kadrajdan çıktığında koltukta oturan biri gözüktü. Bu kişi muhtemelen az önce bağıran kişiydi çünkü epey sinirli gözüküyordu. Az önceki sarı saçlı çocuk koltukta oturan gri saçlı çocuğun yanına oturdu.

Bokuto, bu iki çocuğu tanıyordu. Voleybol milli takımında oynayan Miya İkizleri'ydi bunlar.

Bokuto, Akaashi'yi görememenin verdiği endişeyle hızlıca Sakusa'ya dönüp onu sarsmaya başladı.

"SAKUSA! Akaashi'm nerede? Miya İkizleri hesabını hacklemişler!"

Bokuto'nun onu neredeyse sandalyeden düşürecek şekilde sarsmasıyla neye uğradığını şaşıran Sakusa, Bokuto nihayet onu bıraktığında ekrana daha dikkatli baktı. Ekrandaki çocukların gerçekten Miya İkizleri olduğunu fark etti.

"Gerçekten onlar."

Bokuto, tekrar ekrana döndükten hemen sonra Akaashi nihayet kadraja girdi.

"Hanımlar ve beyler hoş geldiniz! Bugün yanımda alışık olmadığınız iki gerizekalı var!"

Akaashi, ikizlerine kendisine olan ters bakışlarına aldırmadan devam etti.

"Aslında aranızda voleybolla ilgilenenler varsa bilirsiniz, kendileri voleybol milli takımımızın gururları! Yine de bilmeyenleriniz elbette vardır. Bu yüzden size onları kısaca tanıtayım. Sarı saçlı arkadaşımız Atsumu Miya!"

Atsumu adlı çocuk sanki sahnedeymiş gibi ayağa kalkıp kendince havalı olduğunu düşündüğü birkaç hareket yaptı.

"Evet, Atsumu'cuğum teşekkürler. Diğer gri saçlı arkadaşımız ise Osamu Miya."

Osamu somurtarak Akaashi'yi dinledikten sonra kameraya bakıp el salladı. Ardından Atsumu yerine oturdu ve Akaashi tekrar devam etti.

"Ve kendileri maalesef benim en yakın arkadaşlarım..."

Ortamda küçük bir sessizlik oluştu. Bu sessizliği bozan Atsumu'nun bir anda ayaklanıp kapıya doğru gitmesi oldu.

"Sana evet diyen de kabahat amına koyayım. Ben gidiyorum."

diss meselesi || bokuakaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin