Zene | Blow Your Mind - Dua Lipa |
El se hiszem. Végre. Végre megvan az első pódiumom, nagyon boldog vagyok. Most éppen a Paddockban sétálgatok. Látok valakit aki nagyon ismerős nekem, de nem tudom honnan. Látom az arcán, hogy ő felismer engem. Mi lesz ha idejön? Én nem emlékszem/tudom a nevét. És elindult felém. Ohh te jó ég.
- Szia Tomass! Láttalak, nagyon ügyes voltál és gratulálok! - mondja nekem boldogan.
- Ja,... köszi...
- Nem is emlékszel rám?
- Csak a nevedre nem. - felelem kínosan majd lehajtom a fejem elkerülve a kontaktust.
- Fabian vagyok.
- Faby? te meg mit keresel i..itt? Nem kéne ... iskolában lenned?
- Tudod Tomass aki fél évig nincs iskolában az el is felejti, hogy van olyan, hogy nyári szünet. És gondoltam egyszer meg kell néznem ahogy versenyzel. És nézz oda, lehet, hogy szerencsét hozok hiszen nyertél. - mondta azzal az aranyos kis rózsaszín ajkaival, miközben a szemebe nézett azokkal a világos, szinte pasztell zöld szemeivel amik ragyogtak ahogy a nap megcsillan rajta, és fénylettek a fehér bőre miatt.
- Ohh ... hát ... igen ... - mondtam kínosan majd elvörösödtem.
- Akkor szia, jó volt látni téged Tomass
- Várj várj! - kezdtem bele.
- Igen?
- Van egy ötletem. Mi lenne ha ma ott aludnál velem a hotelben? Már ha nem gond.
- Anya úgy is valami partyn lesz, apa meg dolgozik este. Meg szerintem úgyis megengedik. - mondja majd látom hogy a szeme alatt rózsaszínűre vált a bőre.
- Oké..., öhhmm..... akkor felpakolunk most? Vagy majd késő este?
_•_•_(3 órával később)_•_•_
Este 9 van. Faby most pakol ki a bőröndjéből, nekem pedig van egy hatalmas ötletem.
- Faby, nem zavarna ha vissza mennénk a pályára csillagokat nézni? - kérdem remegő hangon.
- Engem nem. - mondja higgadtan mikor kijön a hálószobából.
- Te... Te... Te átöltöztél?
- Igen Tomass, miért?
- Semmi csak...
- Ahh az előző outfit nem volt túl jó valljuk be. Egy méregzöld Cargo meg egy drapp dzseki egy meg valami chunky, nem az igazi. - affektál Mr. Díva.
- Miért ez a baggy meg az galléros pulcsi vagy mi ez ez jobb? - kérdem bár lövésem sincs a divathoz.
- Yep. Meg ez a világoskék jorts, sötétkék pulcsi, plusz fehér Converse. Sokkal jobb.
- Ha neked jó, nekem aztán mindegy. - mondom majd elindulunk vissza a pályára, ami alig 10 percre van a hoteltől.
_•_•_(fél órával később)_•_•_
Végre megérkezünk a pályához. Leterítem a plédet amit magammal hoztam, ledobálom a párnákat majd lefekszem. Faby végig csak figyel ahogy én dolgozom. Intek neki, hogy csatlakozzon. Most veszem észre, hogy be van dugva a füle mint mindig. Állandóan zenét hallgat. De mindegy is, ha neki így jó.
BẠN ĐANG ĐỌC
F1 One Shots
FanfictionSzerintem a cím megmagyaráz mindent. - Tehát ez is egy olyan one shot könyv lesz mint a többi, !DE! ebben nem csak driver x driver storyk lesznek. - !És nem csak F1! - Lesznek F2-esek, F3-asok is de még F4-es storykat is - És nem csak pilóták hane...