𝙳𝚘𝚙𝚎'𝚜 𝙿𝙾𝚅
𝙸 𝚍𝚘 𝚗𝚘𝚝 𝚛𝚎𝚌𝚊𝚕𝚕 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚒 𝚏𝚎𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙. 𝙷𝚘𝚠𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 - 𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚒𝚗 𝙻𝚘𝚕𝚚'𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚊𝚗𝚢𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚒'𝚖 𝚞𝚗𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚒 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚎𝚍 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗 𝚊 𝚙𝚕𝚊𝚢𝚐𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚎𝚗𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚠𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚗 𝚊 𝚜𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚖𝚢 𝚠𝚒𝚕𝚕. 𝙻𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚖𝚎𝚖𝚘𝚛𝚢 𝚛𝚎𝚙𝚕𝚊𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚒'𝚖 𝚊 𝚖𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚙𝚎𝚌𝚝𝚊𝚝𝚘𝚛. 𝚂𝚞𝚍𝚍𝚎𝚗𝚕𝚢 𝚒 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚙𝚛𝚎𝚜𝚎𝚗𝚌𝚎 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚎, 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚙𝚊𝚠𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝙸 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚘 𝚖𝚘𝚟𝚎 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚊𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚑𝚘 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜, 𝚊𝚕𝚕 𝚒 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚔𝚢. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚋𝚕𝚎𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚝𝚠𝚎𝚎𝚗 𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚒𝚗𝚔 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚕𝚘𝚞𝚍𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚖𝚎𝚍 𝚗𝚞𝚖𝚎𝚛𝚘𝚞𝚜 𝚜𝚑𝚊𝚙𝚎𝚜. 𝙽𝚊𝚑, 𝚒 𝚊𝚒𝚗'𝚝 𝚑𝚊𝚟𝚒𝚗𝚐 𝚊 𝚖𝚘𝚗𝚘𝚕𝚘𝚐𝚞𝚎 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙻𝚘𝚕𝚚.
-𝙳𝚘𝚙𝚎, 𝚒 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚢𝚘𝚞 𝚏𝚎𝚎𝚕 𝚐𝚞𝚒𝚕𝚝𝚢 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚒𝚝. - 𝚃𝚑𝚎 𝚙𝚎𝚛𝚜𝚘𝚗 𝚜𝚊𝚒𝚍. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚖𝚊𝚗𝚕𝚢 𝚟𝚘𝚒𝚌𝚎, 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚗𝚎 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜.
-𝙷𝚘𝚠 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚒 𝚗𝚘𝚝? 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚜𝚝𝚘𝚙 𝚋𝚞𝚐𝚐𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚗𝚘𝚠. - 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚜𝚒𝚐𝚑 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚒 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝. - 𝙸 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚙𝚎𝚊𝚌𝚎, 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠. 𝙸𝚝'𝚜 𝚜𝚘 𝚑𝚊𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚊 𝚛𝚒𝚌𝚑 𝚏𝚊𝚖𝚒𝚕𝚢. 𝙴𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚞𝚜𝚎𝚜 𝚖𝚎 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚘𝚗𝚎𝚢, 𝚒𝚝'𝚜 𝚜𝚘 𝚏𝚞𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙.
-𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚒 𝚌𝚊𝚗 𝚝𝚊𝚕𝚔 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚖, 𝚒 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚍𝚘 𝚊𝚗𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚝𝚘 𝚜𝚝𝚘𝚙. - 𝙹𝚞𝚜𝚝 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝, 𝚒 𝚝𝚞𝚛𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝'𝚜 𝙷𝚞𝚗𝚝𝚎𝚛. 𝙷𝚒𝚜 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚏𝚕𝚞𝚏𝚏𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚎𝚜𝚜𝚢, 𝚑𝚒𝚜 𝚓𝚘𝚌𝚔 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚘𝚗.
-𝙸'𝚖 𝚗𝚘𝚝 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚒𝚏 𝚒 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚘𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝'𝚜 𝚙𝚊𝚛𝚝𝚢. 𝚈𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚒 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚘𝚘 𝚌𝚛𝚘𝚠𝚍𝚎𝚍 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎𝚜. - 𝙸 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚗𝚊𝚛𝚛𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚋𝚛𝚘𝚠𝚜. - 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚎𝚖 𝚝𝚘𝚘.
YOU ARE READING
𝔾ℍ𝕆𝕊𝕋 𝔸𝕌
Mystery / Thriller(𝙎𝙏𝙊𝙍𝙔 𝘽𝙔 𝙀𝙈𝘼) 𝚃𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝙾𝚌𝚝𝚘𝚋𝚎𝚛, 𝚊𝚞𝚝𝚞𝚖𝚗 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝𝚜 𝚐𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚒𝚜𝚙 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚞𝚛...