𝙿𝙾𝚅: 𝚁𝚊𝚢𝚊
𝚆𝚎 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙻𝚘𝚕𝚚 𝚊𝚗𝚍 𝙳𝚘𝚙𝚎 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚞𝚒𝚕𝚍𝚒𝚗𝚐. 𝚆𝚑𝚎𝚗 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚞𝚙 𝙸 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚑𝚘𝚠 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚔𝚢 𝚐𝚘𝚝!
-𝙻𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚛𝚊𝚒𝚗. – 𝚂𝚙𝚊𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚠𝚊𝚝𝚌𝚑. – 𝙸 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚐𝚘 𝚗𝚘𝚠, 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏 𝚝𝚘 𝚍𝚘.
-𝚈𝚎𝚊𝚑, 𝚒𝚝'𝚜 𝚊𝚕𝚠𝚊𝚢𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚌𝚒𝚕 𝚓𝚘𝚋. – 𝙲𝚕𝚘𝚞𝚍𝚢 𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚖𝚜. 𝚂𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚐𝚎𝚗𝚞𝚒𝚗𝚎𝚕𝚢 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚚𝚞𝚒𝚝𝚎 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚂𝚙𝚊𝚜 𝚌𝚑𝚘𝚜𝚎 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚍𝚎𝚗𝚝 𝚌𝚘𝚞𝚗𝚌𝚒𝚕 𝚋𝚞𝚜𝚒𝚗𝚎𝚜𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚕𝚙𝚒𝚗𝚐 𝚞𝚜. 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚒𝚝, 𝚒𝚏 𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚞𝚏𝚏 𝚝𝚘 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚗 𝚕𝚎𝚝 𝚑𝚒𝚖 𝚍𝚘 𝚝𝚑𝚎𝚖...
-𝚆𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚍𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝙷𝚞𝚗𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎? – 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝙲𝚕𝚘𝚞𝚍𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚜𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚗𝚘𝚢𝚎𝚍 𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚞𝚜𝚞𝚊𝚕 𝚜𝚎𝚛𝚒𝚘𝚞𝚜 𝚜𝚎𝚕𝚏.
-𝙷𝚎 𝚒𝚜 𝚊 𝚓𝚘𝚌𝚔. 𝙼𝚊𝚢𝚋𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚘𝚝𝚋𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚒𝚎𝚕𝚍? – 𝙲𝚕𝚘𝚞𝚍𝚢 𝚜𝚞𝚐𝚐𝚎𝚜𝚝𝚎𝚍.
-𝙸 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚒𝚝'𝚜 𝚠𝚘𝚛𝚝𝚑 𝚝𝚘 𝚝𝚛𝚢. – 𝙴𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍.
-𝙲𝚊𝚗'𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚞𝚜𝚎 𝚊 𝚜𝚙𝚎𝚕𝚕 𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚑𝚒𝚖? – 𝙸 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍, 𝙸 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚎 𝚞𝚜𝚎𝚏𝚞𝚕. 𝙸𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚜𝚊𝚟𝚎 𝚞𝚜 𝚝𝚒𝚖𝚎, 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚔𝚢, 𝙸 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚛𝚊𝚒𝚗 𝚜𝚘𝚘𝚗.
-𝙸'𝚖 𝚊 𝚋𝚎𝚐𝚒𝚗𝚗𝚎𝚛 𝚠𝚒𝚝𝚌𝚑, 𝚗𝚘𝚝 𝚊 𝚐𝚘𝚍. – 𝙴𝚖𝚊 𝚌𝚛𝚘𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚖𝚜. – 𝙻𝚎𝚝'𝚜 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚐𝚘, 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚘𝚝𝚋𝚊𝚕𝚕 𝚏𝚒𝚎𝚕𝚍 𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚏𝚊𝚛 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚞𝚜.
𝚆𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚊𝚜 𝙴𝚖𝚊 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎. 𝚃𝚑𝚎 𝚓𝚘𝚌𝚔𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚒𝚗 𝚊 𝚙𝚛𝚊𝚌𝚝𝚒𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚗𝚎𝚊𝚛 𝚍𝚒𝚜𝚝𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚠𝚎 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚂𝚘𝚕𝚗𝚒𝚌𝚑𝚔𝚊 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙 𝚊𝚙𝚙𝚛𝚘𝚊𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚘𝚢𝚜. 𝙴𝚠. 𝚃𝚑𝚎 𝚠𝚘𝚛𝚜𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚒𝚜 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚍𝚒𝚍 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚒𝚖𝚎! 𝙳𝚘𝚎𝚜𝚗'𝚝 𝚜𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊 𝚋𝚘𝚢𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍 𝚊𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢?!
YOU ARE READING
𝔾ℍ𝕆𝕊𝕋 𝔸𝕌
Misterio / Suspenso(𝙎𝙏𝙊𝙍𝙔 𝘽𝙔 𝙀𝙈𝘼) 𝚃𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝙾𝚌𝚝𝚘𝚋𝚎𝚛, 𝚊𝚞𝚝𝚞𝚖𝚗 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝𝚜 𝚐𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚒𝚜𝚙 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚞𝚛...