𝙿𝚘𝚟: 𝙻𝚘𝚕𝚚
𝙳𝚘𝚙𝚎 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚎 𝚔𝚒𝚜𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚘𝚛𝚎𝚑𝚎𝚊𝚍. 𝚆𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚋𝚊𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚌𝚘𝚗𝚝𝚒𝚗𝚞𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚋𝚘𝚗𝚍? 𝚆𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍. 𝙸 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚠𝚘𝚛𝚛𝚢 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚗𝚘𝚠. 𝙸 𝚙𝚞𝚝 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚍.
-𝚆𝚎 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚐𝚘. – 𝙳𝚘𝚙𝚎 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚋𝚛𝚎𝚊𝚝𝚑 𝚋𝚛𝚞𝚜𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚕𝚒𝚙𝚜.
-𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚠... 𝙸𝚝'𝚜 𝚞𝚗𝚋𝚎𝚕𝚒𝚎𝚟𝚊𝚋𝚕𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚊𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚌𝚕𝚘𝚜𝚎. – 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚒𝚐𝚑, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝙳𝚘𝚙𝚎 𝚗𝚘𝚍𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚎𝚊𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗𝚜𝚝 𝚖𝚢 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚔. 𝚆𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚘𝚏 𝚖𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚊𝚍𝚎𝚍 𝚜𝚝𝚛𝚊𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘𝚠𝚊𝚛𝚍𝚜 𝚁𝚊𝚢𝚊'𝚜 𝚑𝚘𝚞𝚜𝚎. 𝙸 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚎𝚊𝚛𝚕𝚢 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛𝚗𝚘𝚘𝚗, 𝚜𝚎𝚎𝚖𝚜 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝙸 𝚍𝚒𝚍𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚜𝚝 𝚖𝚞𝚌𝚑. 𝙷𝚘𝚙𝚎𝚏𝚞𝚕𝚕𝚢 𝚒𝚝 𝚠𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚜𝚘 𝚍𝚊𝚛𝚔 𝚋𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚝𝚒𝚖𝚎 𝚠𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚎𝚖𝚎𝚝𝚎𝚛𝚢. 𝙰𝚜 𝚠𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚜𝚒𝚕𝚎𝚗𝚌𝚎, 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚕𝚜𝚎 𝚙𝚕𝚊𝚐𝚞𝚎𝚍 𝚖𝚢 𝚝𝚑𝚘𝚞𝚐𝚑𝚝𝚜... 𝚆𝚑𝚘 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚎 𝚜𝚊𝚌𝚛𝚒𝚏𝚒𝚌𝚎? 𝚆𝚒𝚕𝚕 𝚒𝚝 𝚋𝚎 𝚂𝚙𝚊𝚜? 𝙰𝚜 𝚊𝚠𝚏𝚞𝚕 𝚊𝚜 𝚒𝚝 𝚜𝚘𝚞𝚗𝚍𝚜, 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘... 𝚜𝚊𝚌𝚛𝚒𝚏𝚒𝚌𝚎 𝚑𝚒𝚖. 𝙴𝚟𝚎𝚗 𝚒𝚏 𝚒𝚝 𝚖𝚎𝚊𝚗𝚜 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐𝚒𝚗𝚐 𝙳𝚘𝚙𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔. 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝙳𝚘𝚙𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚗𝚘𝚝𝚒𝚌𝚎𝚍 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚐𝚕𝚊𝚗𝚌𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚝 𝚖𝚎.
-𝙷𝚎𝚢... - 𝙸 𝚋𝚎𝚐𝚊𝚗 𝚝𝚘 𝚜𝚙𝚎𝚊𝚔. – 𝙳𝚘 𝚢𝚘𝚞 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚌𝚛𝚒𝚏𝚒𝚌𝚎 𝚂𝚙𝚊𝚜?
-𝙵𝚞𝚌𝚔 𝚢𝚎𝚊𝚑? – 𝙳𝚘𝚙𝚎 𝚛𝚊𝚒𝚜𝚎𝚍 𝚊𝚗 𝚎𝚢𝚎𝚋𝚛𝚘𝚠, 𝚊𝚜 𝚒𝚏 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚜𝚞𝚛𝚍 𝚝𝚘 𝚊𝚜𝚔 𝚊 𝚚𝚞𝚎𝚜𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚝𝚑𝚒𝚜. – 𝚆𝚑𝚢 𝚠𝚘𝚞𝚕𝚍𝚗'𝚝 𝙸 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚘? 𝙷𝚎 𝚕𝚒𝚝𝚎𝚛𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚔𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚖𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝙸 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚞𝚕𝚕 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚊𝚗𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜.
-𝚈𝚎𝚊𝚑, 𝚋𝚞𝚝 𝚠𝚎 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗. – 𝙸 𝚜𝚝𝚊𝚝𝚎𝚍, 𝙸 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚝𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚓𝚞𝚜𝚝𝚒𝚏𝚢 𝚑𝚒𝚖 𝚏𝚘𝚛 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚜𝚘𝚗. 𝙸𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚠𝚊𝚢 𝙸 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚒𝚐𝚑𝚝, 𝚠𝚎 𝚌𝚊𝚗'𝚝 𝚓𝚞𝚍𝚐𝚎 𝚠𝚒𝚝𝚑𝚘𝚞𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐. 𝙳𝚘𝚙𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚝 𝚖𝚎, 𝚊𝚜 𝚒𝚏 𝚝𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚘𝚖𝚎𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚍 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚝𝚘 𝚜𝚊𝚢. 𝙱𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝙸 𝚌𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚋𝚛𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚘𝚙𝚒𝚌 𝚞𝚙, 𝚠𝚎 𝚛𝚎𝚊𝚌𝚑𝚎𝚍 𝚁𝚊𝚢𝚊'𝚜 𝚙𝚕𝚊𝚌𝚎. 𝙸 𝚔𝚗𝚘𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛. 𝙸𝚝 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚋𝚎𝚏𝚘𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚍𝚘𝚘𝚛 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍, 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚐𝚛𝚎𝚎𝚝𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎.
YOU ARE READING
𝔾ℍ𝕆𝕊𝕋 𝔸𝕌
Mystery / Thriller(𝙎𝙏𝙊𝙍𝙔 𝘽𝙔 𝙀𝙈𝘼) 𝚃𝚑𝚎 𝚎𝚗𝚍 𝚘𝚏 𝙾𝚌𝚝𝚘𝚋𝚎𝚛, 𝚊𝚞𝚝𝚞𝚖𝚗 𝚊𝚕𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚌𝚊𝚖𝚎 𝚋𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚒𝚝𝚜 𝚐𝚘𝚕𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚛𝚒𝚜𝚙 𝚕𝚎𝚊𝚟𝚎𝚜. 𝚃𝚑𝚎 𝚜𝚝𝚛𝚎𝚎𝚝𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚏𝚒𝚕𝚕𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚛𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚘𝚛𝚊𝚗𝚐𝚎 𝚌𝚘𝚕𝚘𝚞𝚛...