SORU İŞARETİ
GİRİŞ
Karşımdaki kişi ile silahlarımızı bir-birimize doğrultmuştuk.İkimizde bir-birimizi öldürmek istiyorduk.Ama ben ölmeyecektim her zamanki gibi.
Silahımı sıkmaya hiç niyetim yoktu.Tabi ondan önce.Karşımdaki kişi silahını sıktı.Beni öldürmek istiyordu ama hesaba katmadığı bir şey vardı.Ben işimi hiç bir zaman şansa bırakmazdım.
"Bu nasıl oldu?" Diye sinirle soludu karşımdaki adam
"İşimi hiç bir zaman şansa bırakmam" diye söyledim eminlikle
Tabi siz ne olduğunu bilmiyorsunuz.Karşımdaki adamın silahından su çıkmıştı.Ve bunu ben yapmıştım.O kadar da dikkatli değilmiş yani silahını değiştirdim ve fark etmedi.Ölmeğe değer.
Silahımı ateşledim.Tam alnında isabet aldığım yerden vurdum.
Ayaklarımın ucuna düştü.Ve ben onun beni göreceği kadar eğilip maskemi çıkardım.Gözleri kapanmadan önce benim yüzümü gördü.Ölmeden önce gördüğü son yüz benimdi.
Cebimden bir bıçak çıkarıp yerde cansız yatan adamın tişörtünü yırttım.Tam kalbinin üzerine bir soru işareti çizdim bıçakla.
Diğer cebimdeki fırçayı ve anahtarı aldım.Anahtarı cesedin üzerine atdım ve fırçayı yerdeki kana bulaştırdım.Yavaşca duvarın yanına gitdim.Bir azdan polisler burada olurdu ama ben çok sakindim.Yüzüme maskemi takmıştım aynı zamanda.Duvara kan ile yazmağa başladım.
Duvardaki şaheserime baktım.Keyifle mırıldandım.Sözler aynen şöyleydi:
"Kötülerin son gördüğü,iyilerinse hiç bir zaman göremeyeceği yüz benim"
"Olduğun yerde kal" diye bir ses duydum arkamdan
Arkamı döndüm.Bir polis bana bakıyordu.Duruşumu hiç bozmadım
"Merhaba" dedim sakin bir sesle
"Sen benimle alay mı ediyorsun?"
"Evet"
Karşımdaki polis öfkeden delirmiş haldeydi.Silahını bana doğrultdu.
"Ben artık gidiyim bana müsade" dedim alayla ama gözlerimde alay yoktu
Polisin bir tepki vermesine izin vermeden binanın penceresine silahla sıktım.Dikkati dağılmıştı.
Dikkat dağınıklığından faydalanıp ayağından vurmuştum onu.Acı içinde yere çökünce pencereden dışarı atladım.
Alt katda balkon vardı.Aşağıda ise insanlar ve gazeteciler.Şu an beni çektiklerine emindim.
Çok hızlı ve çevik olduğum için onlar daha aşağı kata gelmeden ben binadan çıkmıştım
Eminim 1 hafta boyunca haberlerde olucaktım.
BÖLÜM SONU
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soru İşareti||Tamamlandı
Action"Kötülerin son gördüğü,iyilerinse hiç bir zaman göremeyeceği yüz benim" Bir geçmiş düşünün kapıların ardında.Ancak bu geçmiş soru işaretleri ile dolu peki bu geçmişe bizi götüren ne?Tabii ki anahtarlar Final bölümünden alıntı Gözlerim kapanmadan önc...