SORU İŞARETİ
GERÇEKLER
Karşımda Nevra vardı.
Allah kahretsin şüpelenmişti.
"Nevra"
"Lalin nerdeydin?"
"Nev-"
"Lalin bana her şeyi anlatıcaksın"
"Her şeyi?"
"Her şeyi"
"Neden bahsediyorsun?"
"Neden mi bahsediyorum?Sana erkek arkadışımın bana şiddet gösterdiğini söylüyorum ortadan kayboluyorsun ve onu arıyorum ulaşamıyorum seni arıyorum ulaşamıyorum"
İlk defa onu böyle sinirli görmüştüm.
"Onu aradın mı?"
"Takıkdığın tek nokta bu mu?"
"Evet onu gerćekten aradın mı?"
"Aradım evet.Sana ulaşamadım korktum sana bir şey yapar diye ama görüyorum ki boşuna endişelenmişim"
"Nevra"
"Lalin sen kimsin?"
"Ne?"
"Sen kimsin Lalin geçmişin hakkında bana ufak bir söz bile söylemedin ve benim hakkında her şeyi biliyorsun.Sen kimsin?"
Yalan söyleye bilirdim ama yapmadım.Nevra benim ailemdi.Tek arkadaşım bazen ablam,bazen kız kardeşim ve bazen annem gibiydi.Ona yalan söyleyemezdim.
"Sen Soru İşareti'sin değil mi?"
"Evet"
"Ne evet mi?"
"Evet yoksa bilmiyomuydun?"
"Biliyordum.Bana neden böyle biri olduğunu söyle!Sen bir karıncayı bile incitmezdim"
"Çünki karıncaların günahı yoktur"
"İnsanların var mı?"
"Evet var"
Artık bağırıyorduk.
"Tamam sakin ol ve bana her şeyi anlat"
"Ne duymak istiyorsun?"
"Her şeyi.Geçmişini,neden böyle biri olduğunu..." Duraksadı ardından devam etdi "Aileni"
"Her şeyi mi duymak istiyorsun?"
"Evet her şeyi"
"O zaman duy.Ben ilk cinayetimi 14 yaşımda işledim.Babamı öldürdüm.Evet onu öldürdüm çünki ökdürmezsem o beni öldürecekti"
"Nasıl yani?"
"Babam bana şiddet uyguluyordu.Öyle düşündüğün gibi değil.Daha beteri.Kollarımda sigara söndürüyordu.Demir sopa ile dövüyordu.5 gün aç susuz karanlık bir odaya kapatıyordu beni"
"N-ne?"
"Evet doğru duydun.Karanlık bir odaya kapatıyordu.Karanlık odalar travmam.İnsanlar bazen travmalarından kaçar bazen ise hayatlarını travmalarının üzerine kurarlar.Ben ikincisiyim.Travmalarımdan kaçmak yerine onları hayatımın bir parçasına dönüştürdüm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soru İşareti||Tamamlandı
Acción"Kötülerin son gördüğü,iyilerinse hiç bir zaman göremeyeceği yüz benim" Bir geçmiş düşünün kapıların ardında.Ancak bu geçmiş soru işaretleri ile dolu peki bu geçmişe bizi götüren ne?Tabii ki anahtarlar Final bölümünden alıntı Gözlerim kapanmadan önc...