<2>

66 6 4
                                    

8:30*

Голосно задзвонив будильник.
-встаю...
Сонним голосом сказала Юкі.
Дівчина встала з ліжка, викинула будильник у вікно й пішла вмиватися.
Прийнявши всі водні процедури, 19-ти річна дівчина взяла не великий коврик для йоги й постелила його на підлогу, потім включила на телефоні вправи для зарядки і почала виконувати їх.
Зробивши зарядку Україна пішла на кухню й дістала з тумбочки пакет на якому червоними літерами написано "кускус". Юкі насипала вміст пакету, потім вона налила воду в чайник й поставила його кип'ятитися, коли електронний чайник голосно пропищав дівчина вилила кип'яток в миску й пішла в кімнату одягатися.
Ось шо вона вдягнула:

Ось шо вона вдягнула:

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.


*POV UKRAINE*

І що мені робити цілий день? В counter strike грати цілий день не варіант... Може Польщі і Канаді подзвонити?
Я взяла телефон, набрала номер Польщі й приклала до вуха, через пару гудків нарешті відповіла Польща.

Телефонний дзвінок*

—ало?
—Ало, Поль, ти не зайнята?
—та ні, якраз тобі подзвонити хотіла.
—давай гулять?
—давай.
—я ще Канаду покличу, ти не проти?
—та ні, хай іде, весело буде.
—добре, тоді бувай, зустрінемося біля ООН.
—ок, бувай.

Кінець телефонного дзвінка*

Я набрала номер Канади й приклала телефон до вуха.

Знов телефонний дзвінок*

—ало? Канада.
—ага...
Сонним голосом відповів Канада.
—ти чого такий накуриний ? Взагалі овощем за вихідні став?
Сміючись сказала Україна.
—Е, а я не поняв.
—ахахзаазхазазаххахазазазазазазазазазчзвхххвхахазахахахазазазахсзазхасхххахахахаахаххахахааххахахааххахаххахаахахаххахахаахахаххахаазхпзазазкзаах. Ладно виходь гуляттть, з нами ще Поля буде.
—ок.
—всьо, пака.
—Bye.
Кінець телефонного дзвінка*

*END POV UKRAINE*

Україна зібралася і вийшла з будинку. До її роботи в ООН їй іти не довго тому вже через 30хв вона дійшла до місця призначення.

______________________________________

А зара пояснення: у них типу зразу після школи на роботу і вже в 18 років вони типу працюють.
______________________________________

Біля пішохідного переходу вже видно силует Польщі , яка швидко біжить до України. Юкі помахала їй рукою і побігла подрузі на зустріч.

Ясні Очі Where stories live. Discover now