В двір заїхав чорний позашляховик й припаркувався. Україна не встигла вийти як в дверях вже стояв США.
—а... Як ти так швидко піднявся на 28 поверх? І звідки ти знаєш де моя квартира?
—і тобі добрий день, Ukraine.*POV UKRAINE*
Якийсь він не веселий... Я вийшла з квартири, закрила двері не сказавши ні слова, й зайшла в ліфт, цей так званий США зробив так само. Чому він в темних окулярах? Не схожий він на сліпого... Можливо це він просто до образу вдягнув. Двері ліфта відкрились і ми вийшли, США відкрив мені двері машини, а можливо він маніяк... Ну нічого я скоро буду працювати в міжнародній поліції чи як її там, а навичкам я вже навчилася, тому мені нічого боятися. Я сіла в машину, ті самі дії повторив США тільки на місце водія. Ми доїхали в повній тиші. Я вийшла з машини й побігла на зустріч Польщі та ще деяких країн.
—Уже кавалера найшла ?
Сміючись сказала Польща.
—а як там твій Гера?
—він не мій...
—та не растраюйся, ще встигнеш з ним переспати.
Сміючись сказала Юкі.Тим часом у США й Канади*
—більше за твоїми подружками я не поїду.
—США ну не бикуй, нормальна вона.
—Аргентина була кращою...
—та забуть ти її, вона тобі зрадила 6 раз, США 6 РАЗ!
—а її любив... можливо ще досі люблю...
Канада голосно видихнув й пішов до інших.
—Привіт ,Юкі, як справи ?
—наче добре...
Україна подивилася на Америку.
—Хех... Вибач мого брата якщо він тобі нагрубив... Його недавно кинула дівчина і він якщо чесно не в собі...
—та ні, не хвилюйся, я розумію.
—ну що ми про погане, зараз йдемо в готель з басейном!
—ага тільки зі всіма привітаюсь.
—удачі.
Україна відійшла від Канади.
— Японія, Чехія, рада вас бачити)
—ох Україна як давно я тебе не бачила.
Радісно сказала японка .
—і тобі привіт, Юкі)
—добре я тоді піду ще з Нідерландами привітаюсь, то яка гулянка без них.Україна привіталася з усіма й підійшла до Канади.
—ну що, зі всіма привіталася?
—ага, ну що пішли?
—пішли.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Ясні Очі
RandomКоротше я хз що писати, але цей фф про те як хлопець втратив людину яку любив, але зміг забути її і продовжувати жити.