<3>

66 4 2
                                    

-нарешті я тебе побачила)
Весело сказала Юкі ,міцно стискаючи Польщу в обіймах. Уже через пару метрів від них виднівся силует Канади.
-Як ти його розбудила?
Сміючись сказала Польща дивлячись на силует Канади.
-добре пішли до нього,а то ще десь спіткнеться на дорозі.
Зі сторони Канади почувся голос.
-гей! Я все чую!
-ХАХАХАХАХ.
Канада підійшов до Ураїни і почав лоскотати її.
-хахахах все все
Канада відпустив Юкі
-ну що пішли прогуляємося?
-пішли.
Україна зрушила з місця потягнувши за руки Польщу й Канаду.
-та куди ти так спішиш?
Втомленим голосом сказав Канада
-щось сталося? Зазвичай ти бодрий як кабанчик.
З ноткою переживання сказала Юкі.
-Та голова щось боліла , ще й брат приїжджає тому що в нього в будинку ремонт, буде мені голову довбати.
Відповів Канада
-невже ти його так не любиш?
-люблю звичайно,але інколи в нього вселяються біси і він починає нагліти.
-може підеш додому?
-та ну, по болить перестане.
-точно?
-ага.

16:50*

Україна вже йде з прогулянки додому, вона сьогодні добре погуляла й посміялася, а зараз їй треба встигнути зібратися на 18:00.
Юкі відкрила двері під'їзду і зайшла в середину та піднялася в квартиру.Вона швидко зібралася і вже збиралася виходити як тут в сумці задзвонив телефон, це виявився Канада.

*Телефонний дзвінок*

—ало, Юкі тут мій брат хоче за тобою заїхати. КАНАДА ІДИ ТРУСИ ЖРИ!
Десь на задньому плані хтось  викрикнув.
—смачного)
Сміючись сказала Юкі.
—не смішно, Зара Саня заїде за тобою)

*Кінець телефонного дзвінка*

*POV UKRAINE*

І хто це був на фоні? Скоріше всього брат Канади... Хм... Я ж про нього нічого не знаю... А хоча, так я згадала в нього здається була чи досі є дівчина... Але хто? Так все якраз спитаю в нього. Я пішла за рушником щоб покласти його в сумку, Канада під час прогулянки казав що ми підемо в басейн. Я поклала рушник в сумку й підійшла до дзеркала:футболка оверсайс, чорні велосипедки, акуратно зібране волосся в пучок, локони які спадають на лице. Ну все можна їхати.

Ясні Очі Where stories live. Discover now