3|Hızlan bebeğim|

295 100 165
                                    

Dilini içimden çıkardı ve kendini yanıma atarak kulağıma eğildi "rahatladın mı"konuşamayacak durumdaydim kafamı salladım o da tekrar kulağima eğildi "ama burada rahatlamayan bir yaramaz var"diyerek pensini gösterdiğinde yutkundum taehyungu unutmuştum...

Bana alaycı bir şekilde baktığında,elim ayağım dolandı.Yutkunarak başımı ona döndürdüm gülümsedi ve bir elini kafasına yasladı onu onaylar derecede kafamı salladım.

Ellerinden destek alarak yatak başlığına sırtını yasladı ah tarım nasıl bu kadar çekici gorünebiliyordu?Yanık teni,tenine uyan gümüş kolyesi ohh...

Pensim yeniden zonkladığında boğuk bir şekilde inledim.Resmen ona bakmak bile yükselmeme sebepti gerçekten kafayı yiyecektim.Bu boğuk inlemem onu mutlu edercesine kıkırdadı "Daha ne kadar kucağıma gelmek için bekliyeceksin"dediğinde vücudumdaki bütün kanın yanaklarıma pompalandığını hissettim.Sanki onu çıplak gören ben değilmişim gibi şuanda utanıyordum tanrım...

Olduğum yerden doğruldum bacaklarımı aralayıp tam pensinin üzerine oturduğumda ikimizde boğuk bir şekilde inledik.

"Sürtün bebeğim"yavaşça diz kapaklarımdan destek alarak sürtünmeye başladığımda ellerimi istemsizce göğsüne koydum "hızlan bebeğim ohh daha hızlı"kontolsüz bir şekilde hızlandığımda kasıklarımdan tutarak beni yönlendirdi.Kontrolden çıkmış bir şekilde tam pensinin üzerine geldiğimde ne yapmadığımı bilmez bir şekilde onu içime almaya başladım.

Kasıklarımdan tutarak beni yukarı kaldırdığında hayal kırıklığına uğradım içimi doldurmasını istiyordum.

"Birileri azmış tekrar?"Yerin dibine girdim bir an ne yaptığımı bilmiyordum yanaklarım kızarırken dudaklarımı büzdüm.Gozlerim dolarken onun tok sesini işittim "büzme şunları"anında eski haline getirdim çunku dudaklarımı buzmemden epeyce rahatsız oluyordu"gel buraya"dediğinde bu sefer naz yapmaya karar vermiştim üstünden inerek yatağa oturdum bana şaşkın gözlerle baktı"ne oldu?"tick sanki kıran kendisi değildi yataktan kalkmaya yeltendiğimde bileğimden tutarak hızla altına aldı ellerini iki yanıma koyarak bana sorgulayıcı bir bakış yolladı.

Hadi ama benimle dalga geçen oydu şimdi ne diye anlamaz bakıyordu"küstüm sana gitt"ellerimi goğsune koyarak ittim?ama pekte işe yaramış gözükmüyordu.Kasıklarını bana sürttüğü gibi inledim

"Hmm benim tavşancığım trip'mi atıyor?"tick ne sorduğuna bakın APTAL ADAM sanki neden attığımı bilmiyordu.Hep böyle yapıyordu beni yükseltiyor içine girmek istediğim zamanda içinden çıkartıp şimdi giremezsin diyordu.

"Hep böyle yapıyorsun yükseldiğim zaman kendini bana itmiyorsun seni içime almak istiyorum ama sen bunu pekte istemiyor gibisin"tek bir solukta söylediğimde derin bir nefes aldım aman tanrım nasılda konuşmuştum ama vuhh.

Bana birşey söylemeden kendini bana itmiş pensinin ucunu deliğime girdirmişti"ahmm"inlemem odaya yankılandığında az önce genişlettiği deliğimin şimdi daracık olması yüzüme tokat misali çarptı.

Az öncekinden kat kat acı hissediyordum ve bu kendimi kasmama sebebiyet veriyordu"demek seni istemiyorum al o zaman"biraz daha içime girdiğinde deliler gibi inledim ensemden soğuk soğuk terler döküyordum.

İçim alev alev kaynıyordu o sert baskısı ahmm.Delirtecek kadar güzeldi"nasıl oh güzelmi?"kendininde ağzından inilti firar ettiğinde gülümsedim tek ben istemiyordum işte o da istiyordu.

"Gü-güzel ahmm"Inlemelerim odada can buldu o çok güzeldi.Hiçbirşey demeden tekrar dudağıma yapıştı ilk önce afallasamda ona karşılık verdim aynı noktada durmaya son verip kendini biraz daha ittiğinde kasıklarımız çarpıştı içim Alev alev kaynadı yakıyordu beni canlı canlı.

 Cheeky❌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin