Siz istediniz diye atıyorum ama içime sinmedi haberiniz olsun
Bir günde iki bölüm valla
Neyse iyi okumalar 💞🥺
........................
Çalan zille olduğum yerde irkildim ve yüzümde bir gülümseme oluştu taehyung gelmişti.Bu kadar hızlı gelmesine şasırsamda takmadım ve elime aldığım muzlu sütü bir kenara bıraktım.Üstümde kalçalarımı belli eden kısa bir şort ve biraz uzun bir bluz vardı bunu bilerek giymiştim çünkü taehyung kalçalarımı severdi.
Uzun koridordan ilerleyip kapıya geldim derin bir nefes alıp kapının kilitlerini açtım ve ona kendimi sundum.Beni görür görmez diliyle yanağını yokladı ve derin bir nefes verdi sonrada bana işkence eder gibi yavaş yavaş ayakkabılarını çıkardı bileğimden yakaladığı gibi en yakın duvara beni itti ve dudaklarıma kapandı.
Ayağından yardım alarak açık kalan kapıyı hırçınca itip beni oraya yasladı tadımı o kadar çok özlemiştiki aynı şey benim içinde geçerliydi onun o yumuşak dudaklarına hasret kalmıştım 2 gündür beni goremiyordu lanet işleri yüzünden onun için şu anda acısını çıkartıyordu açıkcası memnundum bu durumdan çünkü ben onu tüm kalbimle seviyordum.
Dudaklarımız ıslak bir sekilde ayrıldı ve alnıma yaslandı "seni altımda inletmek istiyorum jeon siktir çok gençsin ama kendimi durduramıyorum"histerek bir şekilde güldüm ve kulağına uzandım bunu yaparlen ayaklarının üstüne çıkmıştım çünkü o çok uzundu "Sence yaşın bir önemi varmı kim"bunu dememle ayaklarından inmem bir oldu kafasını yana atarak küçük bir küfür savurdu ve eli açık kalan kalçalarıma gitti bunu yapmasıyla derin bir inledim siktir o uzun kemikli parmakları çok özlemiştim.
"Sana dediğim her şey doğru jeon beni baştan çıkarıyorsun kalçaların,benin herşeyinle çıldırtacak kadar güzelsin onun için kendime engel koymuyorum"kafamı salladım oda beni hoplatarak kucağına aldı yatak odasına doğru yavaş adımlarla gitti beni yatağa atmasıyla üstümden kalkmaya yeltendi ama hayır o kadar uslu bir coçuk değildim yakalarından tuttum ve dudağına abandım boşta kalan ayaklarımı etrafına sararak onu öpmeye devam ettim.Yüzünde bir sırıtma meydana geldi ve hemen eski haline geri döndü ellerim kontrolden çıkarak düğmelerine gitti şuanda bedenim benim değildi onları kesinlikle ben yönetmiyordum.
Gömleğini açtığım gibi göğsünü açıkta bıraktım gümüş kolyesi vücuduma değerek beni huylandırdı ve huysuzca yerimde kıpırdandım bana yardım ederek gömleğini odanın bir köşesine fırlattı ayaklarımı belinden attığı gibi üstüne oturdu beni kontrol etmek istiyordu bende uslu bir coçuk olarak ellerimi kendim başımın üzerinde sabitledim memnun bir şekilde gülümsedi ve tek bir eliyle kollarımı sıkıştırdı.
"Uslu bir coçuksun jeon"sonraki hamlesini bekledim heyecanla pantolonundan kemerine uzanana kadar ne yani beni kırbaçlıyacakmıydı?
Meraklı gözlere ona baktım tam soru soracağım sıra sesizliği o bozdu "arkanı dön"kafamı sallayarak arkamı döndüm önce bluzumu çıkardı yine ona yardımcı olarak kollarımı kaldırdım daha sonrada kemerin tok sesi odada yankılandı derin bir nefes alarak gözümü yumdum ama o beni şaşırtarak bileklerimin etrafına sardı kemeri.
"Bu niye?"kemerle işi bitince bileklerimi oynattım ama pekte işe yaradığı söylenemezdi "kemerle daha çekici duruyorsun"yine onu onayladım sonuçta ne yapsam onu ikna edemezdim üstümden kalktı önümü dönmek için hamle yapacağım sıra tekrar üstüme abandı "uslu dur jeon"
Büyük pensini deliğimin girişinde hissetiğim an beynim pelteleşti aman tanrım ben cidden boku yemiştim.
"Tekrar soruyorum eminmisin?"deliğimi kışkırtıcı sekilde dürttüğünde şortuma rağmen sanki içimde gibi hissettim şortun üstünde bile böylese ahh cidden boku yemiştim.