5|hmm tekrar ister misin?|

220 94 98
                                    

"Taehyung"

Adı mı duyunca endişeyle yoongiye döndüm.Tırnaklarımı kemirmekten dibine gelmiştim ve bunun farkında değildim.Jungkooku herşeyden çok seviyordum ve ona zarar vermem kendime zarar vermem demekti.

Odanın bir orasına bir orasına giderek tırnaklarımı kemiriyordum.Merakli gözlerimi doktoruma diktim eline aldığı fenerle jungkookun gözlerine bakıyordu.Bana yönelmeden ağzını araladı.
"Dur bir düşünemiyorum"Onu dinleyerek ayaklarımı durdurdum çok korkuyordum ona birşey olmasından"Yoongi iyiymi?"umutla sorduğumda br kaç dk cevap vermedi feneri cebine koyarak bana döndü "Durursan anlayacağım gözbebekleri tepki vermiyor daha bilinci gelmemiş"korkuyla ona baktım ne demek bilinci gelmemiş?

"Yani"Diyerek ona baktım derin bir nefes verdi ve devam etti"Kafasına aldığı darbe çok derin değil sadece uyuyor sakinleştirici vericem zaten kanaması durdu"derin bir nefes verdim rahatlamıştım tekrar bana bakan gözlere döndüm ona bir teşekkür borçluydum"Teşekkürler yoongi"dedim bana meraklı gözlerle bakıyordu böyle şeylere benden duymaya alışık değilsi acıkcasi bende kimseye kolay kolay teşekkür etmezdim ama jungkook benim dünyamı durduruyordu"Çok konuşmada şurdan çantamı ver serum alacağım"kafami salladım "Hemen veriyorum"diyerek arkamı döndüm.

Bir adım attıktan sonra yoonginin arkamdan kıkırdısını duydum kaşlarımı çattım ama bir süre sonra düzelttim çantayı alarak yoongiye gotürdum.Çantayı yoongiye verdiğimde hızla alarak çantasını kurcaladı.Sık sık yaralandığım için-işimden dolayı-yoongi doktorumdu ve evim yoongi sayesinde bir hastane gibiydi.

Yoongi kolunu açmamı işaret ettiğinde yanına eğilerek bluzunu kıvırdım.Yoongiye alan tanıdıktan sonra tekrar ayaklandım gözlerimi yüzünden asla ayırmıyordum.

Yoongi serumun iğnesi girdirdiğinde hafif kaşlarını çattı.Gülumsedim, serum yada iğneden korktuğunu söylemişti ve bu uyurkende geçerliydi anlaşılan.Serumla işi bitince ayaklandı ve eşyalarını topladı bende peşinden gittim.

"Taehyung"

"Efendim"

"Çok geçmez uyanır sakinleştirici verdim aksi bir durum olursa ara"

"Sağol yoongi çok korkmuştum ciddi bir durum olmaması rahatlattı"

"Bu arada serum çıkarmayı biliyormusum?"

"Evet"

"Ohh bir daha gelmek zorunda kalmayayım"

Kıkırdadım yoongi bazen çok üşengeç oluyordu.Onu yolladıktan sonra jugkookun yanına çıktım hala uykusuna devam ediyordu.Yanına yatıp onu izlemeye başladım tatlı bir melekti o tatlı bir melekti.

Jungkooktan

"Ahh başım"Başımdaki yoğun acıyla elimi başıma götürdüm ama saçlarımı hissetmek yerine sargı bezi hissetmiştim.Kolumdada bir serum vardı.Korkuyla gözlerimi büyüttüm serumlardan çok korkardım.

"Bir serumda ne ahh nasıl ağrıyor"Odanın kapısı hızla araladığında korkuyla oraya baktım taehyung geliyordu bende serumu çıkartmaya çalışıyordum ama canım daha da acıyordu off.

Taehyung hızla yanıma gelip başıma bir öpücük kondurdu."Bebeğim benim nasılda korktum"Niye korkmustu ki ahh sikeyim hiç bir bok hatırlamıyordum hem ben iyiydim neden durduk yere serum yiyordum!

"Taehyung şu serumu çıkart çok acıtıyor"Kafasını serumun asılı olduğu yere götürdü bende düşündüm neden uyuyordum,neden başımda sargı bezi verdi ve neden serum yiyordum.

"Noldu bana?"Serumdan gözlerini çekmiş bana bakmıştı ona bakacağım sıra başıma yoğun bir ağrı girdi elimi kafama götürerek inledim"Ne oldu bebeğim ağrın mi var"kafami olumlu anlamda salladım başım çatlıyordu.

 Cheeky❌Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin