Vôňa domova, v ktorej bolo cítiť čokoládu, jablká a bezpečie, zaplavila Elvirine zmysly vo chvíli, čo vkročila do svojho domu. Uvoľnila sa a vyzula si topánky. Čoskoro sa domov vráti Kyle, ale to ju netrápilo. Má pár vzácnych chvíľ, kedy ho nemusí vidieť.
,,Mami, som doma!" zavolala do kuchyne, kde mama bezpochyby piekla koláč.
,,Ahoj, zlatko. Je s tebou Kyle?"
Elvira pretočila očami a vošla do kuchyne. Ako predpokladala, mama piekla jablkový koláč. Momentálne chystala v miske čokoládovú polevu, po ktorej sa ocko vždy olizoval až za ušami.
,,Ešte nie. Myslím, že príde neskôr s Eddom."
Mamina tvár sa rozžiarila. ,,Mohol by prísť na večeru."
Elvira sa zhrozila a nereagovala na mamino objatie a bozk na tvár. Z akýchsi nepochopiteľných príčin si jej rodičia mysleli, že Eddward je veľmi slušný a milý chlapec, ktorý čírou náhodou býva oproti nim a kamaráti sa s Kyleom. Boli to dve nehorázne náhody, vďaka ktorým Elvirini rodičia pozývali Edda na večeru vždy, keď mali príležitosť.
Samozrejme, že si ich omotal okolo prsta. Elvira videla na vlastné oči, aký dokáže byť zdvorilý a s použitím správnych slov okúzlil učiteľov a niekoľkých študentov Peach High. Vlastne sa zdalo, že okúzlil celý Peach Creek. Psychologické hry a manipulácia museli byť jeho záľubou. Natalie ho raz nazvala sociopatom a Elvira súhlasila. Bolo desivé, aký milý dokázal byť v jednej chvíli, no potom z neho vyžaruje rešpekt a strach. Hlavne keď jej pred všetkými necháva odkazy a uškŕňa sa, akoby vedel, že týmto sa jej dostáva pod kožu.
Na šikanovanie bola zvyknutá, ale toto bola iná kategória. Postrkovanie a kradnutie domácich úloh, poprípade príkazy, aby ich niekomu urobila, boli jej denný chlieb. Eddward však používal slová tak, ako iní používajú zbrane. Chlapec bol génius, o tom nemalo cenu diskutovať, no aj tak jej kradol domáce úlohy. Zakaždým ich však vrátil s opravenými chybami, občas pridal vlastný komentár. Raz jej na úlohu z matematiky napísal červeným nezmazateľným perom Tvoje schopnosti riešiť tak komplexné rovnice v tvojom veku sú sexi. Pani Sparksová na ňu stále pozerá ako na čudáčku. Elvira sa cítila ako pokusná myš, akási bábka v Eddwardovom experimente, ktorý pre ňu ostával záhadou.
,,Mami, to nie. Vytáča ma," namietala Elvira. Mame ani ockovi nikdy nedokázala povedať, čo sa naozaj deje. Nedokázala im povedať o prezývkach, odkazoch, pozvaniach na tréningy a už vôbec nemohla spomenúť denník. Nestála o väčšie problémy. Navyše bola v štvrtom ročníku. Nepotrvá dlho a pôjde na vysokú školu, kde bude mať nových spolužiakov a pokoj od všetkých.
,,Ale no tak, nebuď taká," zahriakla ju mama. Elvira otvorila ústa, no prerušilo ju hlasné tresnutie dverí. Dorazil Uhor. Cez okno sa pozrela na príjazdovú cestu. Čierne Audi sa otočilo a zamierilo na príjazdovú cestu domu oproti. Elvira si vydýchla, rada, že Edd si to nenakráča k nej domov. Ako Kylov kamarát ich občas navštívil a hoci sa držal v Kylovej izbe, jeho prítomnosť jej aj tak nebola príjemná. Premýšľala, či sú s Kyleom vôbec naozaj kamaráti. Iste, bavia sa spolu a patria do plaveckého tímu, no inak boli dosť rozdielni. Skôr by ich označila za známych.
,,Som doma!" volal Kyle z chodby a vošiel do kuchyne. Hodil sa na stoličku pri stole a dal si ruky za hlavu.
,,Ako bolo na tréningu?" spýtala sa mama a dala mu na čelo pusu na privítanie. Kyle sa usmial a objal ju okolo pása.
,,Ujde to. Ozaj, mám ťa pozdraviť od Edda. Teba tiež, Rybička," uškrnul sa na ňu.
Mama sa nad prezývkou pousmiala a potláčala smiech, kým Elvira potláčala slzy. Prečo to sakra vytiahol? Neurobila mu nič zlé, nijak sa mu neplietla do cesty. Dokonca trénerovi nepovedala o tom, že fajčí, ani rodičom o tom nemukla. Oči sa mu zákerne leskli a vtedy pochopila, že nemusí niečo spraviť, aby si zaslúžila jeho krutosť. Jednoducho ho, rovnako ako väčšinu spolužiakov, bavilo vidieť, ako sa Elvira trápi. Hold, nevlastný brat bude vždy nevlastný.
Otočila sa na päte a rozbehla sa do svojej izby, ignorujúc mamino volanie. Zamkla dvere a konečne pustila svoje slzy na slobodu. Tiekli jej po lícach a brade a vsiakli sa do jej trička jedna po druhej. Držala si dlaňami ústa, aby nevypustila ani jeden zúfalý vzlyk. V hlave počítala do desať a po tridsiatich minútach bolestivého plaču sa jej podarilo upokojiť.
Utrela si mokrú tvár a posadila sa na posteľ. Kyle jej ublížil už toľkokrát, že to nedokázala spočítať, no nikdy sa nedokázala priniesť k tomu, aby to povedala rodičom. Čo by jej povedali? Ako by to vyriešili? Ocko ju mal rád, to vedela, ale Kyle bol jeho vlastná krv. Bránil by ho do posledného dychu. Kto vie, ako by sa k tomu postavila mama. Rozhodne by medzi rodičmi vytvorila napätie a sama vedela, že to je to posledné, čo človek potrebuje.
Kyle jej síce tou prezývkou ublížil, ale nebol to on, kto ju vymyslel. Nie, za tým bol Double D, zákerný génius, ktorý na nej rád experimentuje svojimi najnovšími trikmi. Elvira zatla zuby až ju rozbolela sánka. Ak by zatúžila po pomste, mala by sa pomstiť jemu. Predsa, ak padne najsilnejší, padnú aj ostatní. Do čerta s ostatnými, Eddovo utrpenie a potupa jej budú bohato stačiť. Problém bol ako sa k nemu dostať bez toho, aby ohrozila samú seba?
YOU ARE READING
Sharks and fish
RomanceMilovníci zvierat a morského života bránia žraloky a ich povesť pred stereotypom, že sú to mäsožravé a kruté predátory. Elvira Welshová má na to iný názor. Jedného žraloka totiž osobne pozná, chodí s ním do školy a nenazvala by ho nepochopeným tvoro...