*12 bölüm*

340 16 8
                                    

Felixden.

Yeonjunun adamları beni arabaya bindirmiştiler. Ne kadar çırpınsam da bi faydası olmamıştı. Arabayı Yeonjun kullanıyordu. Yeonjunun olduğunu düşündüğüm eve vardığımızda her kes arabadan indi. Ben hariç. İnmek istemiyordum.

"İn"

"Hayır"

"İn dedim arabadan"

"İstemiyorum"

"Bu benim ne kadar umrumda?"

Gözlerimi devirdim. Beni bi anda kucağına almasıyla sinirle bağırdım.

"HEY! SEN NE YAPTIĞINI SANIYORSUN?"

"Kes sesini"

Eve girdiğimiz için artık bağırmanın boşa olduğunu düşünüp sustum. Beni bi odaya getirdi. Kucağından yere indirdi ve hemen kapıyı kilitledi. Yanıma geldi ve tam dibime girip en çok korktuğum o soruyu sordu.

"Neden yaptın?"

"Bilmiyorum"

"Nasıl yani?"

"Bilmiyorum işte"dedim umursamazca.

"NE DEMEK BİLMİYORUM LAN NE DEMEK BİLMİYORUM..." Bir az duraksadı ardından kısık sesle devam etti.

"Benim sana ne zararım vardı. Seni hep Minhodan korudum. Hep yanında oldum. Minhoyla kavga ettiğinizde yanında kim vardı? Ha? Bu hayatta senin en yakın arkadaşın olmak için elimden geleni ardıma koymadım. Ama sen ne yaptın tüm güvenimi boşa çıkardın"

"Ama anlamıyorsun öyle olması gerekti....çok özür dilerim"

Sırıttı. Artık o önceden tanıdığım Yeonjun değildi. Tanrım ben niye tüm iyi arkadaşlarımı kötü birine çeviriyordum.

"Özür mü dilersin hıh komikmiş"

Gözleri anında dolmuştu. Sarılmak için kollarımı uzattığımda hemen geri çekildi ve bana iğrenircesine baktı.

"Dokunma bana iğrençsin"

"Ama Yeonj-"

"Sus yüzünü dahi görmek istemiyorum artık"

"O zaman bırakta gideyim"

Ama beni dinlemedi ve kapıyı kilitleyip gitti. Çok yorulmuştum. Hemen yere çöktüm ve tüm olup bitenleri gözden geçirdim. Her şey Jisung yüzünden olmuştu. Eğer o olmasaydı şu anda Minhoyla beraber olurduk. Minhoyla neredeyse 5 yıldır sevgiliydik. Asla benle bu şekilde soğuk davranmamış ve beni terslememişti. Ta ki Jisung gelene kadar.

************

1-2 saatdir ağlıyordum. Ama artık sustum çünki ağlamanın bi faydası yoktu. Kapının kilit sesiyle göz yaşlarımı hemen sildim. Gelen Yeonjundan başkası değildi. Tamamen yanıma geldi.

"Toparlan hemen eve misafir gelecek onun karşısına böyle çıkmak istemiyorsun değil mi?"

"Kim geliyor? Ben niye çıkıyorum? Ben kim diye tanıtıcaksın?"

"Birincisi seni ilgilendirmez ikincisi ben istediğim için üçüncüsü seni bi çalışan olarak tanıtıcam. Bi sorun var mı?"

"Beni niye çalışan olarak tanıtıyorsun? Bi arkadaşım desen olmaz mı?"

"Olmaz hadi şimdi dolaptan kendine uygun kiyafet bul ve giy" diyip odadan gitti.

Bitter love Minsung smutHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin