Bu gun Instagram'da bi kisi gordum zarar gormeyecek sekilde ufak(🤏) bi stalk yaptim.
Elimi kurrana basarim o eleman ayni ben amk.
Herseyimiz ayni eamina ama ben ultra mega utangac oldugum icin tanisalim mi demedim tabi kii.
Utangaclik seviyemi sorgulamayin bi markete 2 kere gitmeye utanan. Bu sicakta sublimlessem bile terlikle cikmaya bile utanan birisi olarak butun sulalenin utangaclik duygusunu ben almisim.
Akrabalarin bana hic yarari olmadiki aq
Ama merak etmeyin anneme yaptiklarinin bedelini hepsinden alicam😌
Anne tarafi baba tarafindan daha beter aq baba tarafi acikca belli ediyo en azindan
Mesela gecenlerde dayim bizi dolandirmisti.
Halam anneme sovmustu.(Abimin yuzune baka baka ve o abim öldü.)
Dedem ve babaannemi hiiic karistirmiyorum mezarda ters donerler ins.
Amcam eskiden (daha ben yokken abimler falanda daha 6 yasindaymis) annemleri evden atmis.
Kuzenlerde annelerinin izinden gidiyo.
Ablama oruspu iftirasi atmisti halam.
En buyuk abim cok kucukken annem onun besigini bi kenarina koymak istediginde engellemisti.(Onun evi degildi.)
Daha soyleyemeyecek bir suru sey yaptilar.
Ha bide sey var abimin ölümünden bir yil gecmeden dugune gidip gobek atmislardi. O zaman annemde ordaydi annemin gozu onunde dans etmislerdi.
Onlarin yakini ölsün zurna davulla gidip dans etmeyen en adi serefsiz.
En onemlisi bir numarali kadin dusmanlari.
Benim gibi kadinlari her ne olursa olsun koruyan birisinin akrabalarina bak be tch.
CAMDAN ASSA ATLİCAM SİMDİ.
Uf.
Hepsini gebertmek vardi simdi.
Oruspu cocuklari.
Seytan diyo git taekwando ogren hepsini uzerlerinde dene.
Ama ogrenemiyom😔
Kucukken ben bi hastalik gecirmisim az kalsin ölüyomusum falan ama iyilesmisim (tam degil) hastalik yuzumde olmus nasil oldu bende bilmiyom tam hakim degilim konuya diceksiniz ki sen mal mısın aq kendi hastaligini nasil bilmiyorsun annemler hic soylemedi bende bilmiyom iste aq
Neyse yuzumle alakali hatta sag tarafimda ki damarlar minhonun el ve kol damarlari (tren rayi) gibi belli oluyo
bu yuzden yuzume sert bir darbe alirsam azraille date'e cikicam
Bu yuzden kulagimi da deldiremedim😔
Ama yapicam💪
Bu gun 4 saat boyunca matematige calistim ama bi bok anlamadım.
Dedim he tamam simdi konuyu anladim soru cozebilirim soruya yoneldim göt gibi kaldim.
Sorun bende mi anlamiyorum ki
Lan konu ne ara buraya geldi amk biz en son ne diyoduk
Heh utangaclik iste cok utangacim en ufak seyde rezil oldum sanip kafami duvarlara vuruyorum.
Neys
Bb.