1

11 1 0
                                    

Ovo je svijet koji vas uništava.
Ovdje je najveće prokletsvo biti rođen kao žensko.

Prvo ću vam obijasniti kontekst svijeta a onda i pravila preživljavanja.

Jednom davno dogodilo se nešto pod nazivom globalno zatopljenje a nakon toga i nuklearne katastrofe.
To je dovelo do sadašnjeg poretka.

Žene su skoro pa robinje, ne zapravo jesu robinje.
A oko nas sve je puno čudovišta.
Čudovišta sa svijesti, teških preko nekoliko tona visokih do 10m .

Ima ih i većih ali oni su nešto nalik na ljubimce ovima.

Svijet je prepunjen njima a ljudi ima malo.
Premalo.

Muškarci vladaju.
A jedan je vođa.
Nešto nalik na kralja.
Postavlja pravila.
I vlada nad nama.
Ono što je najgore on nije loš vladar.

Jedino što se to kod žena mijenja kad napune 16 godina.
Ali nije loš.
Bori se i štiti ljude.
Čak i podučava djecu.
Meni je bilo zabranjeno ili na to ali samo zato što je moja majka nekako na molila oca.

Ona ga mrzi, ne vođu njega sve mrze vjerojatno, mrzi mog oca.
Ona je bila jedna od onih koje pripadnu vojnicima.

A sad da razjasnimo što je to sa ženama.
Do 16 je sve super oko kuće smo slobodne možemo čak i trenirati obranu.
Žensko se dijete tretirati kao i muško ali nam nikad ne govore što se dogodi na inicijaciji 16 rođendana.

Sve što znamo jest da postoje 3 mogućnosti.

1. Da te odaberu vojnici
2. Da te osakate, na to se misli na dug rez preko obrata od kog imaju ožiljak, nakon toga si slobodna imaš prava možeš raditi kao učiteljica možeš biti stražarica, možeš imati i obitelj s nekim muškarcem koji više nije u vojnicima zbog ozljede ili nečeg sličnog
I 3. Mogu te izbaciti izvan zidina čudovištima

1. Se smatra najboljom opcijom tako se i prikazuje, ako te oni izaberu imat ćeš najbolji život tako govore, nakon nekog vremena te žene postaju žene vojnika i sa svojim mužem imaju obitelj poput moje majke.

3. Se smatra najgorom mislim očito i zašto.
Jednom sam ih vidjela.
Nakon što su odveli 4 djevojke izabrane ja sma ih pratila postoje različite pukotine u zidovima kroz koje se ja znam provuči.

Došao je jedna ogroman otprilike 10.metara visok prekrivena crnim krznom orošaranim ljubičastim i crvenim sjajem imao je ogromne zlatne rogovi nalik na krunu samog vraga.
Užasno dug rep i previše mišića.
I još nešto što me sramota da sam gledala uopće ali bila sam opčinjena i prestrašena nisam mogla pretsti gledati čudovište.

Uz njega ih je bilo još 5 manjih i manje kako bih rekla opčinjavajućih.

Neki su bili prekriveni krznom neki ljuskama.
I smiješili su se djevojkama.

Onaj veliki kojeg ću zvati Kralj im je prišao i zagrmio.

"Imate 2 mogućnosti budite dobre pa će te poživjeti neko vrijeme ili se otimajte pa ste mrtve odmah"
3 su bile mirne jedna je krenula bježati nakon manje od minute glava joj je bila razlomljena po tlu.

Ostale su vrisnule.
A zatim im se svakoj približio po jedno čudovište.
Raumijrnili su nasmiješ poglede.

Odvratila sam pogled i ugledala Kralja kako me gleda ravno u oči.
Prepala sam se i povukla malo natrag ali sma nastavila gledati što se događa.

Čudovišta su ih podigla i kanđanm derali donje rublje s njih.
U meni se javljao teško nagon za povraćanjem
Kralj me još uvjek gledao.

Zatim su čudovišta svoj rep. Am stavili su vrh repa i djevojke.
Zavrištale su ne normalno jako.
Želudac mi je bio u grlu.

Držali su ih tako jedno 5 minuta u rukama s njihovim repovima u njima.

Zatim sam osjetila da se kralj pokrenuo.

Jedno je čudovište upitalo djevojke" boli? "

Jedna je odgovorila" malo" a duge odmahnule glavama.

Spustili su ih na zemlju iznenađujuće nježno i počeli hodat koristeći repove kao povodac.

I sad noć pred moj rođendan razmišljam što je gore.
Da te koriste kao kobilu za rasplod jer to je ono što rade vojnici znam, moja je majka rodila 8 djece 7 dječaka i na kraju mene.

Ili da te čudovišta muče jer nešto mi govori da je jednako.

Tad mi je netko pokucao na vrata.

igra leptiraWhere stories live. Discover now