10

350 26 20
                                    


Hector Fort eye

Gözlerimi açtığımda hava daha yeni yeni açılıyordu. Belimde hiss etdiğim sıcaklıkla kafamı yana doğru çevirdim.

Tabi ya biz dün prensesle uyumuşduk. Kolları belimde başıysa omzumdaydı. Saçları dağılmış ve yüzünü kapatmıştı.

Diğer elimle yavaşca saçlarını geri itekledim ve yüzünü ortaya çıkardım.

Onunla uyumuştum. Düşüncesi bile içimi kıpır kıpır yaparken gerçeği dahada iyi hiss etdirmişti.

Boşta kalan elimle saate baktığımda saatin 07:43 olduğunu gördüm. 20 dakikadan öyrenciler gelmeye başlıucaktı onu uyandırmam lazımdı.

Ama nasıl uyandıracaktım ki?

Kıpırdadığını hiss etdiğim gibi gözlerimi kapatdım.

Sağa-sola doğru yüzünü koluma sürtdü. Hayır Gracia gülmüyorsun hayır gülmek yok.

Derin bi nefes aldığında kolumdan ayrıldı. Anlaşılan uyanmıştı.

Tepkisini görmeyi çok istiyordum. Saçıma deyen parmaklarla ikinci kez gülümsemek istedim fakat tepkilerini bilmek istiyordum.

Hayalet dokunuşlarıyla saçımı düzeltdi sonrs

-Hector,Uyanman lazım hadii

Sesizce pıçıldadığında gülümsiyerek gözlerimi açtım.

-Günaydın prenses

Gülümsemiş ve ayağa kalkmıştı çantasını eline alarak

-Sanada günaydın Hector, çabuk kalk sınıfa gidelim çocuklar bir azdan doluşur buraya

Boşta kalan elini bana doğru uzatdı. Elini tutarak ayağa kalktığımda çantamı aldım.

Tam kapıdan çıkacakken geri döndü ve beni yan tarafa doğru itekledi.

-Prenses?

Şaşkınca sorduğum soruya elini ağzıma koyarak susmamı işaret etdi.

-Sus sus kahretsin müdire yardımcı gelmiş

Hafif sola eyilerek kapıya baktığında bense ağzımı tutan eline odaklanmıştım.

Dayanamayıp elinin içini öptüğümde hiç hisd etmemişti bile.

-Bak şimdi 3 dediğimizde sınıfa doğru koşucaz anlaşıldımı

Kaldora bakarak soruduğu soruya kafamı sallayarak cevap verdim.

Ağzımdaki elini elime doğru indirdi. Ellerimiz otomatikmen birleştiğnde

-1,2,3!

Sınıfdan çıktiğımız gibi koşmaya başladık. Tabi ben önde oysa arkamdaydı sınıfa girdiğimiz gibi kapıyı kapatarak ikimizde kapının arkasına çökmüşdük.

Bir kaç nefes aldıktan sonra gülmeye başlamışdı, gülmesi kahkaha seviyesine ulaştığında bende ona bakarak güldüm.

-Bu çok eylenceliydi

Gülerek kafamı salladım. Bakışlarım istemsizce ellerime indiğinde hala el ele olduğumuzu gördüm.

El ele tutuşmuşduk. Hala elimi bırakmamıştı. Baş parmağımla elini okşamaya başladığımda ellerimize sonra bana bakmıştı.

-Ne? Hoşuma gitdi ne yapıyım?

Gülerek omzuma yaslandı.

-Bu hoşuna gitdimi peki?

Hector FortHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin