24 Él Final

265 17 6
                                    

-Ogf Hector kalemim çantamda kaldı gidip alırmısın? Sen nede olsa futbolcusun

Pretye baktım. Şirince bana bakıyordu. Yada bakmaya çalışıyordu diyelim.

Sakin ol Hector sakinsin.

Kafamı salladım ve sınıfa doğru adımladım.

Sınıfa girdiğimde Dayananı gördüm. Başını yan bir şekilde sıraya yaslamıştı.

Sanırım uyuyordu.

Pencere açıktı ve dışardan gelen yaz havası rüzgarı saçlarına vurarak onları geri itekliyordu.

Sesizce sıraya yaklaştım. Evet tamda tahmin etdiğim gibi uyuyordu.

Yüzüne vuran güneş ışığı yüzünden kaşları çatık haldeydi.

Tam ışıkların vurduğu yerde durdum çatık kaşları hafiften kendine geldiğinde gülümsedim.

Parmaklarım isteklice saçlarına doğru gitdi. Anlamazdı değilmi?

Örgü örmüş saçındakı tokanın birisini hafifce saçından sıyırdım ve arka cebime atdım.

Ola bildiğince sesizce perdeleri kapatdım.

Belliki sınav streslerinden uyuyamıyordu. Bide benim yaptığım saçma şey yük olmuştu omuzlarına.

Kokusunu özlemiştim. Fazla yaklaşamazdım ama dayanamıyordum.

Başımı eyerek boynuna doğru götürdüm. Kıpırdandı. Uyanacağını düşündüğüm için hizla sınıfdan çıktım.

Elimi kalbime koyarak derin bir nefes aldım. Unutamıyordum.

Ne boka böyle saçma düşüncelere dalarak ondan uzaklaşmışdım ki?

Benden nefret etmesine dayanamazdım. Her gün bakışları yavaş yavaş katılaşıyordu bana karşı.

Bunu düzeltmeliydim. Ben ona kötü gelmiyordum. Benim sağlıksız saçma düşüncelerim bana kötü geliyordu.

O gün onu ordan kurtardıktan sonra bu saçma fikre kapılmıştım.

Ona yakın durmam ona zarar vermem demek.

Değildi. Olamazdı. Ona yakın durarakta onu koruya bilirdim.

Ona zarar veren ben değil sikik Fodendi.

O beni yanında istemişti. Hastahanede 3 kere bunu söylemişti.

Bense bense gerizekalı Hector. Salak hector.

Kantine geldiğimde Marcla göz göze geldim.

Boş bakıyordu. Sadece boş.

Yanına doğru irerledim.

-Marc konuşa bilirmiyiz?

-Sevgilimden ayrılmamı söylemeyeceksen konuşa biliriz Hector

Derin nefes almış karşsına oturmuştum.

-Marc ben özür dilerim

-Ne için Hector? 4 lü arkadaş grubumuzu bozduğun içinmi? Yoksa Dayananın sana ihtiyacı olduğunda onu terk etdiğin içinmi? Yoksa bana Mirayla barişma dediğin içnmi? Hangi biri için Hector Fort Gracia?

Çok doğal soru soruyormuş gibi konuşmuştu. Fakat her cümlesinde küçülmüştüm.

Şuan mermerlerin dibine girmek istiyordum mesela..

-Hepsi için Marc son zamanlarda sağlıklı düşünemiyordum, Mirayla küs olmanızı asla istemezdim, bunun bir hata olduğhnu anladığımda senin adına Miranın çantasına bi kaç kez en sevdiği çikolatalardan bıraktım.

Hector FortHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin