11

296 28 17
                                    

Hector Fort eye

Şaşkınlığımı atıp tam Leandranın peşinden gidicektim ki, kapıyı açar açmak matematikci hocayla yüz yüze olmuştum.

-Hector? Nereye zil çaldı?

Bi durun zilin sırasımı tanrı aşkına.

-Hocam,Hectoru beden hocamız çağırdi zil çaldığında yanıma gel.demişti bu yüzden

Hoca Marc bakarak kafa sallamıştı.

-Gide bilirsin Hector

Teşekkür ederek kapıyı tekrar açmıştım kapatmadan önce Marc bana göz kırpmıştı.

Başımı sallayip gülümsemiştim.

Ona sonra teşekkürümü ileticektim güzel bir hediyyeyle şuan Leandrayla konuşmam gerekiyordu.

Ne ima etmeye çalışmıştı acaba?

-nerdesin prenses?

Sağıma soluma bakarak kaldoru yüruyordum.

-Hector?

Mira? Arkamı dönmüş ve yanıma gelen Miraya bakmıştım.

-Birinimi arıyorsun?

Marc la Mira bir birlerini bulmuştu resmen.

-Hah? Şey pren- yani Leandrayı arıyordum

Gülmüş kafasını sallamıştı.

-anladım ben anladım kendisi spor salonunda sakinleşmehe çalışıyordu en son gidip baksan iyi olur

Kafamı sallamış ve önümdeki merdivenlerden yukarı çıkmıştım. Bu ikiliye gerçekten borçlanmıştım.

Spor salonuna girdiğimde elindeki  topu yere koyup hızla şut çeken Leandrayı görmüştüm.

Bu arada vuruşları etkiliydi.

Karşısındakı 5 topa vurmuş 4 nü kapıya isabet etdirmiş birisiyse direkten dönmüştu.

Dönen topu bekletmeden ikinci şutunu çekmiş onuda ağlara isabet etdirmişti.

-P-

Kendi kendine söylendiğini duyduğumda susdum ve onu dinlemeye başladım.

-Gerizekalı! Neymiş Hectoru elde edemezmişim! Bana bak sürtük ben zaten birinciliyi kaptığım bir yarışa girmem daha dün başkalarıyla öpüşüyordun iyrenç pislik!

Topa hızla vurmasıyla top duvara deymişti. Hızını alamayan top Leandranın yüzüne çarpmıştı.

-Prenses!

Yanına giderek ellerinin üzerinden tutarak yüzünü açmıştım.

-iyimisin? Çok kötü geldi yüzüne

Ellerimi itdirerek

-Git burdan sinirliyim!

Gülerek kafamı sallamıştım.

-Kızın kafasını yarıyordun az kalsın  sinirini hala alama-

-Bana gelip sürtük muahmelesi yapıyor! O kim köpek ya! Hayır ben seni elde etmek istiyormuşum ne biliyim ne! Oğlum zaten benim olan şeyi neden elde etmek isteyeyim ki!

Dediği şeylerle midemde bir kıpırtı oluştu.

Oysa bağırıp çağırmaya  devam ediyordu. Fark etmden bana aşkınımı itiraf etmişti.

-Çıldırıcam ya düşüne biliyormusn bana diyorki Hector benim diyor res-

Kolundan tutup kendime çektim. 1 sanniye nile teredüt etmeden yanaklarını avuçlayarak dudaklarına yapıştım.

Bu kadarı yeterdi.

Kollarımdan tutarak şaşkınlığını atmaya çalışmıştı.

Alt dudağını hafif  emerek derin bi öpücük kondurdum.

Ağzını açıp bana karşilık vermeye başladı.

Nefes nefese ayrıldığımızda alnımı alnına yasladım.

-Hector her zaman seninde prenses başkasının olmaz

Gülümsediğinde

-İşte burdalar hocam! Bu kız bana durduk yere saldırdı, şimdide utanmadan Hectorala dip dibeler! Bakın kendinizde görüyorsunuz!

Prety, bu kızı kesinlikle iyice dayak manyağı yapmak lazımdı.

Arkamızı dönüp baktımızda müdür,müdür yardımcısı ve sınıf hocası bize bakıyordu.

Bir birimize baktık.

Hector FortHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin